לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"קחו את החיים בקלות - במילא לא תצאו מהם בחיים"
Avatarכינוי:  ג'יין...

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

מנסה להיגמל...


דוקא עכשיו, בתקופה הזאת של המיתון העולמי, נתקלתי באתר המתימר להיות הכי מגניב ברשת. אולי יום אחד זה גם יצליח לו. בנתיים, הוא מציג פריטי אפנה מכל מיני רשתות בארץ, ומבקש מהגולשות (זה מיועד רק לבנות!!) לדרג אותם. כך אפשר לדעת מהם הפריטים הכי אופנתיים- אלה שמדורגים הכי גבוה, והפריטים שלעולם אסור להראות איתם מחוץ לבית, המדורגים בתחתית הרשימה.

אותי אישית האתר הזה מאוד מגרה לצאת לשופינג אז החלטתי לעשות רשימה של כל הדברים שאכן הייתי קונה במקרה כזה, בתקווה שעריכת הרשימה תספיק ואני אפסיק להרגיש צורך גם ללכת לקנות....

 

נתחיל בפול אנד בר:

 


179 ש"ח

180 ש"ח

200 ש"ח



60 ש"ח


300 ש"ח




279 ש"ח

 

 

ב- twenty four seven הייתי קונה רק דבר אחד:

 



150 ש"ח

 

וגם בגריפ:

 



100 ש"ח

 

ונסיים עם פוקס, שאני לא מתה עליהם במיוחד, אבל יש כמה דברים שאי אפשר לעמוד בפניהם:

 


129 ש"ח

140 ש"ח

319 ש"ח

 

 

 

סה"כ: (ואני השתמשתי פה במחשבון!!! רק לצורך הפוסט!!! ) 2036 שקלים חדשים.

אם יש טעות בחישוב יש ליחס זאת לשעת הלילה המאוחרת בלבד !!

 

לאור הסכום הנכבד שיצא בחישוב, אני חושבת שהקניה הזאת תיאלץ להידחות, עד שאני אהיה עשירה ומפורסמת, או אזכה בלוטו, או שיגמר המשבר הכלכלי, או שיהיה שלום עולמי וכל יערות הגשם ינצלו, או משהו כזה.

 

אה, ואם גם לכם בא להיות מעודכנים בכל מה שחדש עכשיו ברשתות האפנה בארץ, וגם אתם אוהבים להישמע כמו הפוסט הזה,

 

זה הלינק בשבילכם !!!

 

לילה טוב !

נכתב על ידי ג'יין... , 20/11/2008 23:43   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,522
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יין... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יין... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)