לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

עד עכשיו הכרתי 4X4 רק ברכבי שטח (והנעה כפולה לכביש), וגם: אז מה באמת עדיין לא יודעים עלי?


הקדמה: הקטע הבא משוחזר ידנית. אם הבדיחות נראות מאולצות או ממוחזרות, הפעם לשם שינוי זה לא באשמתי.

 

אני לא יודע כמה מנויים יש לי (ויש לי, עם כל ההערכה העצמית הנמוכה. זאת קנוניה, אני בטוח), אבל אני מוכן להתערב על זה שכמעט כולם כבר פגשו אותי אישית או לפחות מכירים אותי הרבה מעבר לדפי הבלוג. אפילו במידע שלי באייסי אפשר לדעת עלי בערך הכל, ממקום מגורים דרך סוג דם ומידת נעליים עד מספר הטלפון הסלולרי הפרטי שלי, ולכן כשהיא העבירה לי את הפרויקט הזה והבנתי שאני אצטרך למצוא דברים כאלה, נתקפתי חרדות, עד שנזכרתי שאני בן אדם כל כך אדיש שאני לא מסוגל פיזית להיתקף חרדות, ושאני בכלל מחרים פרויקטים כאלה.

ואז נזכרתי בעוד משהו.

אני צריך לדחוק את הפוסט הקודם למטה, וגם ככה אין לי שום דבר לכתוב.

אז הנה.

 

ארבעה דברים שיש מצב טוב שלא ידעתם עלי (או: עד כמה אני באמת תמים):

 

1. הפעם הראשונה ששווה אזכור שבה שתיתי אלכוהול הייתה בצבא, כשהתחלתי לצאת למועדונים.

2. האקסית הייתה החברה הרצינית הראשונה והיחידה שלי, למרות שאחרי המקרה האחרון, למדתי שאני יכול להיעשות רציני גם אחרי חודש.

3. אני יכול בלי לחשוב אחורה יותר מדי להגיע לארבע בחורות שישנו איתי באותה מיטה בצורה אפלטונית לגמרי, ולא הייתה להן אפילו סיבה קלושה לחשוש.

4. אם אני מרגיש שעשיתי עוול למישהו, זה יכול פיזית להדיר שינה מעיני.

 

ארבעה סרטים שאני מקפיד לראות שוב מדי פעם:

 

1. סנאצ' (והעובדה שאני סטרייט לא מבטלת את האפשרות של אובססיה לבראד פיט)

2. אמריקה X (גם לא לאדוארד נורטון)

3. מועדון קרב (וזה די ברור, אחרי הקודמים)

4. מונטי פייתון (Name a movie. ANY movie)

 

יש רשימה ארוכה מאוד של סרטים שאני נהנה לראות יותר מפעם אחת. כל סרט שהיה בו קטע של " didn't see THAT coming" (ממנטו, החוש השישי, זהות, החשוד המיידי ועוד) או קטע של "Jesus Christ, that was awesome!" (טרילוגיית שר הטבעות, טרויה, Equilibrium ועוד) נכלל ברשימה, אלו פשוט אלה שאני מקפיד לראות שוב מדי פעם ונמצאים אצלי על ההארד דיסק או צרובים בהישג יד.

 

ארבעה מקומות שבהם גרתי:

 

1. הוד השרון

2. רעננה

3. חיפה (אפשר לקרוא לזה לגור, אני מניח)

4. נלך שבועיים קדימה ונאמר ת"א.

 

ארבעה מקומות בהם טיילתי:

 

1. פולין

2. ארה"ב

3. טורקיה

4. אילת

 

ארבעה אתרים בהם אני מבקר באופן קבוע:

 

1. ישרא-בלוג (כן, זה ממש היה קשה לנחש)

2. הדף שלי באלפווד (עוד מקום לבודק כניסות ותגובות. זונת צומי וכל זה)

3. Least I Could Do (קומיקס יומי שקורע אותי מצחוק)

4. האתר של הטכניון (מה? זה אתר הבית ברוב המחשבים בחווה!)

 

שלושה מקצועות שבהם עסקתי בעבר (גדלתי ברעננה, תאמינו לי, שלושה זה הרבה מעל לממוצע. עצם זה שלא קנו לי פז'ו 206cc מתנה לקבלת הרשיון כבר אומר משהו):

 

1. תומך טכני לתוכנה לפיקוח עם מוסדות תורניים (AKA: לגלוש בחיבור ישיר לאינטרנט ולשחק Half-Life תמורת 20 שקל לשעה)

2. מאבטח מוסדות חינוך (AKA: לכתוב 9 שעות ביום ולסבול זיוני שכל ממפקחים עם בעיית גודל תמורת 24 שקל לשעה ו-32 בסופ"שים)

3. שטיפת מכוניות (היי, זה משהו שעשיתי בשביל כסף)

 

ארבעה אנשים שאני עכשיו עומד להטריד עד שיצטרפו לפרויקט (אם אני הצטרפתי, all walls are off):

 

1. סקאי (כי יש מצב שהיא יותר תמימה ממני!)

2. צ'ר (כי זה צריך להיות ממש מעניין)

3. אליאנורה (כי הגיע הזמן שמישהו יגיד לה שהיא בלוגרית)

4. שיקה (כדי שתחזור לעדכן!)

 

ולסיום, ארבעה ציטוטים ראויים לאזכור:

 

1. "תראה, לפטימה יש גמל, היא מוכרת את הגמל לאחמד, אחמד מחליט שהוא לא רוצה גמל, אז הוא מתחיל לפרק את הגמל לחתיכות ממש ממש קטנות. הוא מוצא שכל חלקיק של הגמל יכול להיות יעיל ביותר וממציא פצצה ממש גדולה שמורכבת מהאטומים של גמל מדבר ממוצע. אטומים שכאלה הם מסוכנים ביותר, שכן גמל מדבר יכול לרוץ ממש מהר, ולהכיל המון נוזלים בתוכו, אבל זה סתם פרט שולי. בכל מקרה, כשמפוצצים גמל, זה יוצר אפקט דומה מאוד לפיצוץ גרעיני." (סקאי חושפת את סוד הגרעין האיראני)

2. "אני לא זאת שיושבת כל היום במקום קטן ואפל עם הרבה מחשבים ומעט שפיות" (נייטמארי מתארת באופן מדויק את חוות המחשבים באולמן)

3. ?Why are you dressed as tigers

To tell the truth, we're completely mad. We're inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skins out of old used cereal peackages

(מונטי פייתון, "משמעות החיים")

4. "הוא דווקא די חמוד, הקופיף הזה" (אלמונית מגלה משיכה מוזרה לחיות)

 

 

נכתב על ידי , 4/7/2006 14:05   בקטגוריות הטכניון כמשל לחיים&catdesc= או יותר נכון&catdesc= לחסרונם, סתם פוסטים  
154 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-14/7/2006 00:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)