לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead Inside


שלום, בוקר/ערב קסום לכולם punx never dead


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

תשובות לשאלון השבועי


מהן המילים החביבות עלייך ביותר? מהן השנואות עלייך?
החביבות עלי ביותר:
חמרמורת(הנג אובר בעברית),פסטל,פויה,שובבות, בן זונה
השנואות עלי:
בררן, לב, גזעי, קולי, פוסט

איזו מילה היא החביבה עלייך ביותר?
פסטל!

מהו השיר האהוב עלייך ביותר?
יותר מדי שירים אהובים עלי ההבדלים בינהם זה איזה סיטואציות או אנשים הם מזכירים לי

מה משפיע עלייך יותר, המילים או הלחן?
באותה מידה אבל בשמיעה מרפרפת הלחן כי פחות שמים למילים

האם את כותבת שירים? סיפורים? אם כן - מאיזה סוג?
שירים מעט מאוד סיפורים כן על כל נושא/סוג שאני חושבת באותו רגע

איזה מתוך השירים של אהוד מנור ז"ל, הכי השפיע עלייך? (אבאניבי, אין לי ארץ אחרת, גלי, ילד רע, אני אוהב אותך לאה, אין לי כסף, או שיר אחר כלשהו...)
הבעיה היא שאני בטח מכירה את השירים אבל לפי השם ככה אין לי מושג לאיזה שירים מתכוונים

כיצד עדיף לקרוא ולכתוב שירים - על נייר או במחשב?
על נייר זה שמור לתמיד אין תקלות שיכולות למחוק זה תלוי רק בך לאומת מחשב אפשר לפרוץ יכולה להיות תקלה וכדומה וזה לא תלוי בך

נכתב על ידי paper wing , 20/4/2005 14:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  paper wing

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpaper wing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על paper wing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)