לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

שנות טובות ותודות.


בחרתי בפלטפורמה של ישרא כדי להיות מחובר לעם, לפחות בעיקרון, אבל מהבחינה החברתית אני מסרב בעקשנות לשחות בביצה. הנושאים שבהם עוסק הבלוג הזה לא כוללים יומנים אישיים, ולכן אני לא מקשר לבלוגרים אחרים, אפילו אם הם מקשרים אליי, ואולי לכן גם לא הרבה בלוגים מקשרים אלי, כי אני לא מראה סיכוי להדדיות.

עם זאת, אני מאוד שמח שמקשרים אלי, ומודה מאוד לכל אלה בישרא שעושים זאת למרות שאני לא מקשר חזרה ברשימות. לכן לכבוד השנה החדשה אני רוצה להודות להם ולקשר אליהם בחזרה באופן חד פעמי. זה שהם קוראים אותי לא אומר שאת תהני לקרוא אותם, אבל היי - עצם זה שהם קוראים אותי כבר משייך אותם למועדון האנשים האיכותיים, בדיוק כמוך, לא?

האנשים האיכותיים:

 

אנטי גלובלית

הו תמסח, מה אתה סח?

מקום בלי פרופורציות

כופרת בעיקר

במקום בו נובט האוי

מצב החסה בשטחים

 

שנה טובה.

אני מקווה שהפעם זה לא יחרב לי את הפוסט, זה שניסיתי להיות נחמד.

נכתב על ידי , 30/9/2005 16:16   בקטגוריות הבלוגוספירה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי פורטיס ב-1/10/2005 02:31




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)