לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

פתיחת תערוכה: Realdoll בבית הייוקה


שישי הזה בשלוש בצהריים.
הייוקה זה לא סוג של סם דרום אמריקני כמו שבטח גם אתם חשבתם, אלא "למידה דרך הומור, צחוק וניגודים. בקלפים האינדיאנים (שום משחק) המייצג של הגישה הוא הטריקסטר, שמהתל בתלמידיו." (הבהרה של לירית).

בבית הייוקה ינהלו זיו פוגטש ולירית לבני-להב מפרינטמול גלריה שתשמש את הזרוע החדשה שלהם, שתתרכז בהדפסים איכותיים על קאנווס, מה שקוראים ג'קלה. שלא כמו בפרינטמול, בהדפסים הם בוחרים בעצמם את האמנים.

את תערוכת הפתיחה אוצר שחר סרברברבניק ומשתתפים בה: לי קורצוייל ועדי מחלו, ערן מחלו, עדי פקט, מלכה שפיגל, מרט ב., שחר סרברניק, נועה אמיר, נועה רבינר, אלכס דיחל, אורית רז, מיקי מטלון ומרים מושינסקי. רובם פעילים ברשת בכל מיני מקומות, חבל באמת שלא אספת והוספת להודעה לינקים לאמנים, בכלל זיו אתה מאכזב בזמן האחרון בתור איש רשת וותיק.

הקונספט של התערוכה זה הבובות מין ההיפר ריאליסטיות האלה. דרכן הם מנסים לדבר על כל מיני ענייני מעמד האישה, חיפצון, סחר בנשים וכו'. לי הקונספט נשמע בעייתי, לא יושב לי טוב.

תוספת:
אני לא אוהב פלסף אומנותי, ומשתדל להמנע ממנו כמה שאפשר, אבל כפי שחששתי, העניין הזה לא מרפה, ואני צריך להסביר את עמדתי, אז אני אשתדל לעשות את זה בתמצות: החשש הוא שזה יהיה שימוש בהחפצה כדי לדבר על החפצה.
עכשיו זה יותר מובן?

דף הבית של התערוכה, ובית הייוקה הזה יוצא ממש פה ברחוב בר-גיורא, מטר מפינת קינג ג'ורג', מטר מצפון לדיזנגוף סנטר. זה בשישי בשלוש.
יכול להיות אפטר פארטי נחמד להפגנה בדרום הר חברון.
אני אומר מרגריטה חינם לכל מפגין.
נכתב על ידי , 6/6/2006 19:53   בקטגוריות אינטרנט, עירוני, סחר בנשים, תרבות, תערוכות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירית ב-7/6/2006 13:17




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)