לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

איור למעריב עסקים: נייד מתפוצץ.


אין לי כוח לספר את כל קורותיי בהפגנה אתמול, אבל החלטתי מראש לא להפגע או להעצר אז לא קרה לי שום דבר מיוחד חוץ מקצת שאיפת גז מדמיע.

כן, להפגנה יש צד אלים - הילדים שמיידים אבנים ברוגטקות.

הישראלים לא משתתפים באלימות הזאת, הם שם כדי למחות וכדי להגן על הפלסטינים ממעצר ומירי קטלני יותר. בזכות נוכחותנו, הצבא מרסן את עצמו.

אם אין גז מדמיע ופצועים, אין סיקור בתקשורת.

 

ולנושא אחר:

 

 

איור למוסף עסקים של מעריב, לכתבה על מוצרים שחברות גדולות מוציאות לשוק לפני שהסתיים הפיתוח ויש בהם מלא באגים. סגנון רוי ליכטנשטיין היה בקשה של העורך.

 

ולנושא אחר:

 

אני ממליץ על הסאב קוץ' מילגה, הבאר\מסעדה ההודית\שאנטית ברחוב המשביר 22 בפלורנטין. אני לא מת על השאנטי שאנטי אבל אני מת על אוכל הודי ושלהם זול וטעים, בצורת בופה, ואפשר גם להחליט לבד כמה משלמים. יש להם שתי קומות עם ספות סביב שולנות נמוכים ובקיץ פותחים גם את הגג ומקרינים סרטי לסביות. יש להם גם כמה סוגי בירה, והכי מגניב: יש נדנדות תלויות מהתקרה ליד הבר! הבחורה שהיתה איתי היתה די מרובעת (גרמניה) ולא הסכימה להתישב על הנדנדה, אז אני ישבתי על הנדנדה והיא על כסא בר רגיל.

 

ואם כבר אז גם על הגלריה (לילינבלום 6), הגלגול החדש של המעליה, שהייתה בהרצל 16. בר עם מלא מציאות שוק הפשפשים ועיצוב מוגזם ויפהיפה. יותר מצוחצח ומבריק ופחות מרופט ממה שהייתה המעליה. הם טוענים שהם מכוונים לקהל מבוגר יותר.

 

נ.ב. הספרנית הלטנטית דיווחה על שללה מיריד הספרים, וזה הזכיר לי שגם אני רציתי לדווח על רכישותיי האחרונות, אבל אצלי אתם יכולים גם להחרות להחזיק אחרי: גיליתי באקראי שבחנות המקוונת של סטימצקי יש הנחות על כמה מספרי צ'ארלס בוקובסקי, ושלושה מהם מוצעים במחיר של 30 ש"ח בלבד: נשים, האשה הכי יפה בעיר ו-סיפורים על שיגעון רגיל. מייד הזמנתי את שלושתם, המשלוח חינם.

 

עדכון: המגיב aTmaN צדק, באמת יש 5 ספרי בוקובסקי וביוגרפיה שלו בצומת ספרים בקומה התחתונה של הסנטר הצפוני ב-20 ש"ח בלבד. לכו על זה!

 

קראתי כמה ספרים שלו בעבר, אבל אצלו כולם דומים, ולא זכרתי איזה, אז במחיר הזה לא היה אכפת לי.

למי שלא מכיר: בוקובסקי כותב נהדר על אלכוהול ועל נשים, משניהם הוא עושה בכמויות מופרזות. גם לי יש חיבה לאותם הדברים, אם כי אני מצליח לעשות בעיקר את הראשון. אין לי כוח וזמן להמליץ עליו עכשיו בפירוט, אבל אני מבטיח לכם שלא תתאכזבו.

נכתב על ידי , 24/2/2007 17:11   בקטגוריות איור, הפגנות, נגד הכיבוש שתיים בחמש, עירוני, קולינריה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועה ליברייטור ב-26/2/2007 07:32




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)