רומי יצחקי - תופסת טרמפ

תגובות לקטע: מה אנחנו יכולים לעשות למען העיר עכו?  הוספת תגובה חדשה


רותם , 13:12 12/10/2008:
נשמע רעיון טוב. מתי ואיפה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 15:05 12/10/2008:

גם אני לא בעד לא לקיים פסטיבל מה זה שייך האם אנו צריכים להעתיק נורמות לא מקובלות את מי אנו רוצים להעניש?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אריה לב (האתר שלי) , 15:10 12/10/2008:
אני מסכים שקבוצה משולבת (וזה מאוד חשוב) של יהודים וערבים יחד, שיתייצבו בפתאתי העיר ויקראו לשלום - יכולה לעשות שינוי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

בתיה 56 (האתר שלי) , 19:30 12/10/2008:
את צודקת.
 כמה חבל שקול ההיגיון והשפיות נעשה כל כך חלש בזמן האחרון.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ksushמשתמש מאומת (האתר שלי) , 19:33 12/10/2008:
כל מי שהתחיל כאן זה המרוקאים והערבים שני הצדדים
DAMN


וכן סוכות לא יעבור כאן בשקט על משכמה מתכננים לעשות כאן.

בע"ה יבוא ה’ ויעזור :)


עכו שלי ♥

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

סתם במקרה , 21:06 12/10/2008:
כל הכבוד על הקול שלך, הייתי מציע לך לנסות להעביר את המאמר הזה לאיזשהו אתר חדשות, במיוחד לאור הימצאות ישראבלוג תחת החסות של ערוץ עשר, תנסי, להזיק זה לא יזיק.
אשמח להשתתף.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:32 12/10/2008:
בבקשה:
http://www.shakoof.org.il/2008/10/11/1595/
 
וגם - עצומה לקיום פסטיבל עכו:
http://www.atzuma.co.il/petition/zidan/1/1000/
 
כמו התגובה הראשונה: מתי ואיפה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רומי , 15:51 13/10/2008:
היי עליזה,
תודה על התמיכה.

יש כמה התארגנויות שכדאי לשים אליהן לב:

1. חד"ש יוזמת מפגש סולידריות בעכו ביום שלישי 14/10 בשעה 12:00. יש הסעות מתל אביב, חיפה, ירושלים, רמלה ולוד.

2. השומר הצעיר בנה סוכת שלום בכניסה לעיר העתיקה ובו מארגנים שיחות בין בני נוער ופעילויות נוספות.

3. האמנים של פסטיבל עכו יעלו חלקית הצגות בעיר, כפי שמצוין בלינק שפרסמת.

אני מתכוונת להצטרף להסעה שתצא מחר מתל אביב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:57 13/10/2008:
אני חושבת שזו הצעה נאיבית.
אני בעד לא לקיים את הפסטיבל.
ולהסתכל לאמת בעיניים.
אפשר לקיים את הפסטיבל במקום פחות טעון

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רומי , 23:04 13/10/2008:
הפסטיבל כבר לא יתקיים, ואולי אני נאיבית אבל לא הסברת למה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קודאקמשתמש מאומת (האתר שלי) , 18:50 13/10/2008:
הבעיה עם הצעות כאלה היא שהן משכנעות את המשוכנעים. ממילא מי שיבוא למפגש דו קיום הוא מי שרוצה לתת סיכוי לדו קיום. מעבר לכך, זוהי הצעת רגיעה. היא טובה נקודתית לקיום פסטיבל עכו או להשבת השקט לרחובות, אבל היא לא מטפלת בבעיות האמיתיות.
המהומות לא פרצו בעכו סתם. הנהג הערבי שנכנס בכיפור לשכונה יהודית הוא גפרור שנפל לחבית של אבקת שריפה. אבל היתה אבקת שריפה. לתלות באירוע הספיציפי הזה את כל המהומות זה כמו לתלות ברצח הדוכס פרדיננד את מלה"ע הראשונה. ואם יש משהו שהייתי רוצה לראות מהתקשורת זה יותר עומק, לא כיסוי שטחי וזול של אירועים, בין אם שריפת מכוניות או שיחות שלום. הייתי רוצה לראות אייטמים שמסבירים את כל הכעס הזה שהתפרץ פתאום. הייתי רוצה לראות עיתונאים שמנסים לברר למה כל זה קרה, ולא רק כאלה שמספרים לנו מה קורה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רומי , 23:03 13/10/2008:
היי קודאק,

כל מה שאתה אומר הוא נכון.
עם זאת, מפגשי הדו קיום עשויים לספק את הדברים הבאים:
1. מתן תחושת סולידריות לתושבי עכו.
2. מתן אפשרות לתקשורת לסקר אירועים חיוביים.
3. העברת מסר לציבור שצורך תקשורת שעכו אינה מסוכנת ולא צריך להתרחק ממנה.
הצדק עמך - המפגשים עצמם אינם הפתרון לבעיה, אלא לכל היותר נקודת פתיחה.

לגבי הציפיה מהתקשורת - זו הציפיה שלי בכל יום, ולגבי כל קונפליקט, והיא מתבדה בכל המישורים ולא רק בהקשר של הסיקור בעכו. במילים אחרות, מוגזם לצפות מהתקשורת לעומק שהיא אינה מפגינה בשום יום אחר.
ובהקשר הזה, אתה מוזמן לקרוא על היוזמה של שקוף לתקשורת אחרת ודמוקרטית:
http://www.shakoof.org.il/


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קודאקמשתמש מאומת (האתר שלי) , 23:53 13/10/2008:
מה מבדיל את שקוף מהערוץ הראשון?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

רומי , 23:59 13/10/2008:
א. הערוץ הראשון לא באמת עושה את העבודה. הלוואי שהיה.
ב. הערוץ הראשון נשלט על ידי הממשלה (שמושפעת גם היא בתורה מבעלי ההון). המטרה היא ששקוף יהיה בבעלות הציבור - ולטובת הציבור, כלומר ללא מטרת רווח כספי.

יהיו בוודאי פערים בין החלום למציאות, אבל מה שמוביל את היוזמה זה רצון בתקשורת טובה ומקצועית.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קודאקמשתמש מאומת (האתר שלי) , 00:43 14/10/2008:
אני לא לגמרי מבין מה זה בבעלות הציבור. הערוץ הראשון הוא בבעלות הציבור. הממשלה מנהלת אותו כי מישהו בסופו של דבר צריך לנהל.
איך הדברים עובדים בשקוף? מי בשורה התחתונה מנהל את הארגון?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

רומי , 01:45 16/10/2008:
היי קודאק,

יש לך שאלות נכונות, וחלק מהדברים לא פתורים.
אני מזמינה אותך לצפות במצגת ובהסברים באתר שקוף, ואם עדיין יישארו לך שאלות, אעשה כמיטב יכולתי להשיב עליהן או לבקש מאנשים רהוטים ממני להשיב עליהן.
http://www.shakoof.org.il/

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דובי מורן (האתר שלי) , 12:12 15/10/2008:
שלום רומי,
כל הארץ עכו. כל מי שמבין את זה צריך לתמוך ולחזק - כל אחד בדרכו וכיכולתו. בהצטרפות לפעילות, או בעזרה בהפצה.

אני רוצה לחזק את דעתך גם בעוד ענין. את מאמינה שנוכחות התקשורת מעצימה את המהומות. כמי שלמד פיסיקה, אני יכול להגיד שכל מערכת מדידה משפיעה על המערכת הנמדדת. בתורת הקוונטים, אופן המדידה גם קובע את אופי התכונות הנצפות. כך שאין כל ספק שהפגנה (מערכת נמדדת) מתנהגת אחרת בנוכחות מצלמת טלוויזיה (מערכת מדידה).

בהערכה גדולה ליוזמה !
דובי מורן


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רומי , 01:45 16/10/2008:
תודה רבה


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

רומי , 01:51 16/10/2008:
אגב, אחד האנשים שהגיעו לדבר בעכו היה דב חנין, וזה בהחלט חימם את הלב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח