לשאוף לנשוף

תגובות לקטע: עכשיו אני מעוצבנת  הוספת תגובה חדשה


שי , 14:10 23/6/2005:
איזו כתבה, פרדון ?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 14:13 23/6/2005:
יש לינק.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:16 23/6/2005:
במילה אחת.
מרגיז.
אפילו חוצפה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 14:19 23/6/2005:
הם צודקים, הם לא צריכים לספק כלים לאתרים אחרים למשוך תוכן מכאן, גם אם התוכן שלך ובמיוחד כשהתוכן לא שלך, כמו התגובות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:25 23/6/2005:
הם לא מספקים כלים, את הכלי בנתה תפוז, מה שאני מצפה מהם זה לא לעמוד בדרכם של הכלים האלה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 15:53 23/6/2005:
האינטרנט בנוי מכלים כאלה, כמו שתפוז מנסים לנצל. שרת ווב (כזה שמריץ אתר אינטרנט) הוא כלי כזה. האפשרות לחסום גישה לדאטאבייס (היכן שהפוסטים והתגובות מאוכסנים) לשרתי חוץ (דוגמאת תפוז) היא פיטצ’ר של הכלי.

נענע לא אמורים להגן על התוכן שבאתר (מבחינת התגובות לפחות)?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:20 23/6/2005:
תחרות יכולה לעשות רק טוב בעונת המלפפונים הבלוגרית ותהיה כזאת למרות האמור.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:28 23/6/2005:
לדעתי יש כבר כזאת. הסצנה "שלנו" רדומה לגמרי. אולי טלטלה תעיר אותנו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:43 23/6/2005:
ה"סצנה" לא "רדומה" בגלל שאין תחרות בין פלטפורמות בלוגינג שונות, אלא משום שהחידוש מיצה את עצמו, ומתבקש השלב הבא באבולוציה. תפוז זה לא השלב הבא באבולוציה, תפוז זה אותו הדבר אבל באתר מסחרי עם פרסומות מעצבנות ונטיה להשתלט על דף הבית כשמסתכלים רגע הצידה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 16:52 23/6/2005:

מסכים עם כל מילה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:05 23/6/2005:
זושק’ה,
שימי לב: בבלוגים החדשים של תפוז את יכולה לקבוע שהפרסומת תהיה למטה בטור הכי צדדי, וגם את ההדר הכולל את לוגו תפוז - לשים למטה.
גם נענע אתר מסחרי. גם ישרא.
לגבי הנטיה להשתלטות - הם נגמלו מזה. באחריות.
השלב הבא באבולוציה, אגב, זה פליקר ובלוגר כשהם יצליחו להתאחד בצורה טובה. עד אז אנחנו בפלשתינה.
כל טוב

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 18:12 23/6/2005:
גילויצ’יק נאות: ייעצתי לתפוז בהכנת הפרויקט.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 19:58 23/6/2005:
למה לא יעצת להם לאפשר תגובות גם למשתמשים לא רשומים? (ואולי גם להוסיף טבלת בלוגים פופולריים ולא רק המלצות כמו פה)
זה פחות או יותר הורס להם את כל הפורמט.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 22:14 23/6/2005:
עצה במקום.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:45 24/6/2005:
משתמשים לא רשומים יכולים להגיב, הבעיה היא שברירת המחדל היא למשתמשים רשומים וצריך לקבוע את זה ידנית עבור כל פוסט מחדש.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:26 23/6/2005:

נענע אכן אתר מסחרי. ישרא דווקא לא בדיוק, ואולי לכן יש פה עניין של חיבה אישית שפיתחו רוב המשתמשים/ות כלפי דמות האב הגדולה.

תפוז בהחלט משתפרים, והפורומים שלהם כיום הם אלטרנטיבה מוצלחת לאלטרנטיבה הנרצחת.

ואני דווקא רואה את השלב הבא באבולוציה במקום אחר לגמרי, אבל היי, עוד חזון למועד :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 11:23 24/6/2005:
כל זה נכון, וזו תכונה אחת שאין בישרא, מצד שני, בקשר לנטיה להשתלטות, כל עוד סעיף 30 כאן http://www.tapuz.co.il/blog/terms.asp מרוקן מתוכן את המונח "זכויות יוצרים", אני לא רואה איך אתה יכול להגיד שהם נגמלו מנטייה להשתלטות. זה קצת יותר מעניין אותי מאשר איפה בדיוק נמצאות הפרסומות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:41 24/6/2005:
את צודקת מאה אחוז. זה סעיף מחפיר, והוא הועף מהתקנון.
בשל טעות, לא הועלה התקנון החדש - שנוסח יחד עם חלק מגולשי ובלוגרי תפוז - בזמן. הוא יועלה ביום ראשון. כמו שתראה בתחתית הבלוג של עורך תפוז, ניר אופיר, בתגובה דומה.
ושוב, אתך הסליחה ותודה שהסבת את תשומת הלב לנושא:
http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=404856
(בתגובות למטה, האחרונות ברגע זה)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 13:02 24/6/2005:
דבר ראשון, אני שמחה שסוף סוף מישהו תופס שם קצת שכל. יחד עם זה, כל הסיפור נראה עדיין טיפה חובבני, אם לא טורחים לעדכן את התקנון באתר, אבל מודיעים על זה באופן מיוחצן.
כיוון שאני בישראבלוג מעל שנה, וזכויות היוצרים היו שלי מהרגע הראשון, ברור לך שיש לי עדיין חשדנות כלפי אתר שמחליט מהיום להיום לשנות את הגישה שלו. אני מאמינה שמקבלי ההחלטות במערכת לא השתנו, ובכל אופן, זה כבר יבחן לאורך זמן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היריב (האתר שלי) , 14:37 23/6/2005:
יקירתי, לא יפה לך הכעס.

תפוז מציגים את הכלי שלהם כסטנדרט פתוח, משהו שלכאורה יאפשר לך להעביר בלוג מכל מקום לכל מקום. כשזה יקרה, אני אהיה הראשון לאמץ את הכלי הזה. בפועל, זה כלי שבנוי ספציפית לישרא-בלוג, הוא בנוי לא נכון והשינוי הכי קטן אצלי מוציא אותו מכלל שימוש.

תגובה יותר ארוכה אני אכתוב אצלי בבלוג יותר מאוחר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 14:49 23/6/2005:
אם ככה, לא צריך לחסום אותו, זה יקרה באופן טבעי. הרי שינויים יש כל הזמן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:26 23/6/2005:
אני לא מבינה כלום בסטנדרטים פתוחים או לא. אני רק רוצה שלא יעמדו בדרכי, אם אני רוצה לעשות משהו אחר (ולא, אני לא רוצה, אני מאוד קשורה למקום הזה).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היריב (האתר שלי) , 16:07 23/6/2005:
אני לא עומד בדרכך. אם תפוז כ"כ רוצים אותך, שיבנו תוכנה שמשתמשת בגיבוי של ישרא, שלא יבנו תוכנה שנוגעת לי באתר ובצורה פרטצ’ית כזו.
אני שמח לשמוע שאת נשארת פה, כי ראיתי בלוג שלך בתפוז ונעלבתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 16:09 23/6/2005:

היעלבות זו טקטיקה עסקית מאוד פולנית.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:03 23/6/2005:
אה, הבלוג בתפוז הוא אותו בלוג שכאן.
חוחץ מזה, אל תעלב, אתה יודע כמה אני מעריכה אותך ואסירת תודה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 20:02 23/6/2005:
אם אתה באמת בעד פתיחות, אתה יכול לעשות דבר פשוט.
להודיע לתפוז שאתה מוכן לפרסם איתם תוכנה משותפת שתאפשר לבלוגרים משם לעבור לפה ולהיפך.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היריב (האתר שלי) , 20:21 23/6/2005:
הקדמתי אותך: http://israblog.co.il/5

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:11 24/6/2005:

וכמה חבל שלא עשינו זאת לפני חודש, כשניר אופיר פנה אליך.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היריב (האתר שלי) , 12:25 24/6/2005:
יקירי, זה לא לעניין. ניר לא אמר לי שום דבר על תוכנת גיבוי, על שילוב הלוגו של ישרא בתוכנת גיבוי, הוא כתב לי שהוא רוצה לעשות שולם ושהוא רוצה לקדם את הבלוגים בישראל. נו, אז אני לא רוצה לעשות שולם איתו, מותר לי. ולגבי קידום בלוגים - אני חושב שהם רק דירדרו את מושג הבלוג בישראל עם הבלוג טיוי שלהם, אנשים מרימים לי גבה מאז התוכנית של ציפי ברנד השבוע כשאני אומר בלוג.

מכבסת המילים של תפוז הפיקה מזה טקסט על סירוב לשיתוף פעולה בפיתוח תוכנה. שלא לדבר על זה שזה יפה שתפוז חשבו עליי אחרי שהתוכנה הייתה מוכנה.

אתה רוצה שוב לשאול אותי למה אני לא מסמפט אותם?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:46 24/6/2005:
עברנו לדבר על בסיס של שמות חיבה? קול.
פלפלון, זכותך לא לעשות שולם, אבל אם אתה מצפה שבהזמנה יאמרו לך בדיוק על מה רוצים לדבר, הרי שאתה נאיבי עד מאוד. ואני לא חושב שאתה נאיבי עד מאוד.
דרדרו את המושג בלוג? יכול להיות. גם אותי הביך הפרק של ציפי ברנד. מצד שני, שנינו יודעים שבעולם הרחב "בלוג" הוא מושג נרחב יותר מבלוגים אישיים גרידא.
"מכבסת מילים" זו התגובה הרשמית של נטוויז’ן, וגם חלק מהתגובה שלך (תוכנה פרטאצ’ית שנוגעת לך באתר ויכולה להביא גם ספאם? גיב מי אה ברייק :). מה שבעיני אחד הוא מכבסת מילים, בעיני האחר הוא הצגה של טיעונים. עד כמה זה ראוי לויכוח? תלוי כמה זמן פנוי ושעמום יש בנו. לנו.
לא רוצה לשאול אותך למה אתה לא מסמפט אותם, זכותך. אני לא יודע אם אתה זוכר - ואין לי את הלינק - אבל לפני שמונה חודשים נכנסתי להם באם-אמא, כולל השוואה מפורשת למוסר של אתרי פורנו, אחרי שהם חטפו לי עמוד בית. במוסף הארץ.
הם הפסיקו בסופו של דבר, ובעקבות הטור ההוא גם התחילו לדבר איתי. אני מוצא את זה ראוי להערכה. קראת את דבריו של ניר, העורך? טרם נתקלתי בדבר דומה ברשת. זכותך ל

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:46 24/6/2005:
זכותך לא לסמפט, אפילו לשנוא. אבל זה מעוור אותך, שלא יהיו לך טעויות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היריב (האתר שלי) , 13:00 24/6/2005:
אני לא מצפה שיגידו לי את כל פרטי הפגישה מראש, אבל שלא יגידו אח"כ שסירבתי להצעות שהיו אמורות לעלות בפגישה.

אין לי אמון בהם והם רק מוכיחים לי בכל פעם מחדש שזה בצדק.

אני אמרתי ספאם? אני פשוט חושש ממה שהתוכנה שלהם יכולה לעשות לשרתים כשהיא מנסה למשוך בלוג בסדר הגודל של עידו. יש דרכים הגיוניות בהרבה לעשות את זה ואם הם באמת היו רוצים שהתוכנה שלהם תעבוד, הם היו פונים אליי בשלב האיפיון.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 13:06 24/6/2005:
אותך לנטוויז’ן על מה שאמרת על השרתים שלהם! :)
וברצינות - הדיון הזה לא צריך להיות כאן. זכותך לא להאמין בהם בכלום. אם תרצה לשבת איתי - בהנחה שעוד לא איבדת כל אמון שאולי אולי היה לך - אשמח. גם בלי קשר לתפוז ובלי לדבר עליהם.
בעולם מתוקן, או במדינה אחרת, הבעיה הזו לא היתה מתעוררת. פרויקט כמו ישרא מזמן היה צריך להרוויח בענק, ולא לשאת את עצמו בקונסטלציות כאלה ואחרות.
אני הולך להופעה של פורטיס. ככה זה בגילי. שלום ותודה שוב שענית לי, מאוד נהניתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 14:59 23/6/2005:

הולכת להיות מלחמה מכוערת ומלוכלכת, מכל הצדדים. (היה לי דיון ארוך עם העטלף שזה הבוטומליין שלו). ולא יהיה כזה כיף, בתור קהילה וזה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:27 23/6/2005:
תחרות תועיל לצרכנים בסופו של דבר. ככה תמיד לימדו אותי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מרקס , 17:13 23/6/2005:
איזו מלחמה ואיזה בטיח. תפוז מכוון לקהל יעד של מתבגרים, אמנם גם בישרא לא חסרות פקאצות אבל לפחות פה יש תחושה של משהו אחר.

בעיניי תפוז פשוט דוחה בגלל כל שאר ערכי המותג שלו, עם הבלוג טי וי והפרסומות וכל הגועל נפש.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 18:22 23/6/2005:
כן ולא.
אולי הם פונים לקהל יעד טיפה שונה, אבל מה שמושך רייטינג בסופו של דבר, הוא בלוגים טובים. ובשביל זה צריך לדעת לכתוב. יש גם בישרא כמה מתבגרים שכותבים מצויין. אם תפוז מנסים, ועד כמה שהבנתי, הם מנסים, למשוך אליהם בלוגרים פופולריים (ע"ע הפוסט הזה של שלומית), אז בפירוש יש כאן מאבק על אנשים, מאבק להעביר משתמשים ממוצר אחד לשני, ובסופו של דבר זה יחלק ויפרד את הקהילה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

lir (האתר שלי) , 15:19 23/6/2005:

אני נוטה להאמין ליריב, אם כי קצה מעלה נקודה נכונה. צריך לחכות ולראות. אם לא ניהיה מרוצים אני הראשון שיחתום על העצומה שתכיני....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:28 23/6/2005:
אני לא מכינה עצומות, אני מאנשי מגדל השן, מתריעה על דברים, ושמישהו אחר יעשה את העבודה המלוכלכת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:08 23/6/2005:

עדיף להיות מאנשי מגדל השמס, הקובה טוב יותר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

:| , 17:39 23/6/2005:
"הסצינה", "אנשי מגדל השן", "חשיפה"...
מישהו אמר- "להיות זחוח, זחוח מדי"?

שוב חוסר ההבנה הבסיסית שלך בנושא שעליו את מדברת מוליד הצהרות אוויליות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:54 23/6/2005:

נדמה לי שחוסר ההבנה הבסיסי שלך שתל את התגובה במקום הלא נכון

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

:| , 18:01 23/6/2005:
מצחיקולה אחת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:01 23/6/2005:
מישהו אמר, "להוציא את האצבע מהתחת כי זה עושה טחורים?"



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

:| , 18:22 23/6/2005:
לא. אף אחד לא אמר.
אבל אני מניח שזו התגובה הכי עניינית שתהיה פה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:26 23/6/2005:
אני מנסה למצוא משהו שדורש תגובה עניינת במה שכתבת... מחפשת... מחפשת.... מחפשת... לא, אין. אז אולי בכ"ז תוציא את האצבע מהתחת?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

:| , 18:32 23/6/2005:
אח, זה כאב.
שמעי, ברור שההתלהמות שלך ביריב (חבוט) נובעת מכך שאין לך מושג מה התרחש כאן, אבל זו נראית לך הזדמנות טובה לזעוק חמס על הדיכוי, שחרור האישה, או כל מנטרה אחרת שאת מדקלמת בקפידה, גם אם הדיון הוא על תכיפות היציאות של סלמנדרות בזמן ליקוי חמה.
מה שעוד ברור, שהנסיון שלך "לרדת" עלי (בשנינותך כי רבה) נובע מכך שאת יודעת את זה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:33 23/6/2005:

אוי, מאמי, איזה נעים לדעת שאתה קורא כאן!

קיסי?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

:| , 18:49 23/6/2005:
אני מניח שיש לזה משמעות למישהו\י.
ווטאבר, מאמי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

lir (האתר שלי) , 11:43 24/6/2005:
עצומות זו לא עבודה מלוכלכת את מתבלבלת עם "להפגין".

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הפוך , 17:55 23/6/2005:
אני לא מאמין לאנשים שמדברים על קוד פתוח והאתר שלהם לא תומך פיירפוקס.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 18:00 23/6/2005:
הוא דווקא תומך. (למעט המזעור הפושע של הגופן)

בכל מקרה, אין קשר ישיר.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 20:06 23/6/2005:
הצ’אטים שלהם לא תומכים וגם הם טורחים לחסום שם אפשרות להתחבר באמצעות כל קליאנט אחר בסדיסטיות ראויה לציון. בפורומים והבלוגים אי אפשר להגיב אם אתה לא משתמש רשום באתר, הפורטל משתלט לך על דף הבית בלי בקשתך. בהחלט מכל הפורטלים זה האתר הכי מלוכלך ומגעיל ברשת.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:19 23/6/2005:
נכון לעכשיו, זה לא כ"כ משנה לי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:43 23/6/2005:
דווקא התשובה של יריב נכונה טכנית,
אל תיגררי לפרובוקציות לא תמימות.
התכנים הם שלך, גבי אותם ותעברי לכל מקום שתומך בסטנדרט הנכון.
אישית, לא מייעץ לך לעבור למקום שלא עובד בסטנדרט (כי לצאת משם יהיה הרבה יותר קשה).
זהו..


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:49 23/6/2005:
מה זה "פרובוקציות" לא תמימות?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:15 23/6/2005:
האמת, התגובה של יריב מעולה,
לא מרגיש צורך להיות הפרקליט שלו :-)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 19:40 23/6/2005:
אז את נשארת, עוברת? מה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 19:47 23/6/2005:
גם וגם, סביר להניח שהתכנים של הבלוג הזה יופיעו גם שם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 20:08 23/6/2005:
שאני אבין, עד לא מזמן טענת שאת לא כותבת בשביל גופים מסחריים שלא משלמים לך ואפילו נמקת את הכתיבה שלך פה בזה שיריב לא גוף מסחרי ועכשיו את מנדבת את הכתיבה שלך לגוף מסחרי בין המושחתים הברוטליים והדוחים ברשת?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 20:11 23/6/2005:
אני לא מכירה את תפוז, או את התנהלות הרשת שלהם. מבחינת הבלוגים, הם מטרידים פחות מ"נענע" ונותנים הרבה יותר פונקציות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 20:16 23/6/2005:
הרבה יותר פונקציות? מה עם הפונקציה הדי בסיסית של לחפש בלוג לפי שם הכותב, אין לי מושג איך אני אמור למצוא את הבלוג שלך שם..


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 20:24 23/6/2005:

אה, האמת היא שגם לי אין מושג איך למצוא את הבלוג של עצמי שם...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 20:57 23/6/2005:
אי אפשר לרקוד על שתי החתונות.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:26 23/6/2005:
ברור שאפשר, למה אי אפשר?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הזין (האתר שלי) , 20:49 23/6/2005:
בכיתה ו’ ניסיתי להיות בשתי תנועות נוער במקביל, ואמרתי שזה בסך הכל שלושה ימים בשבוע ביחד. בסופו של דבר זה היה עניין של חברה וזמן, ונאלצתי לבחור. זה יהיה מרשים אם תתמידי בתפעול של בלוג בשתי פלטפורמות שונות במקביל, וכפועל יוצא של זה, השתייכות לשתי קליקות חברתיות שונות. סביר יותר בעיניי שזה תהליך של בחירה. לגיטימי אומנם, אבל עדיף שיוגדר מראש כתהליך של בחירה במקום מצב סופי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 21:27 23/6/2005:
אני לא צריכה לתפעל שני בלוגים, אני כותבת כאן, ועושה קופי פייסט לשם, לא כזה מסובך.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 21:36 23/6/2005:
ואת לא מגיבה לתגובות שם?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הזין (האתר שלי) , 22:28 23/6/2005:
באמת, את ברצינות מנסה לטעון שכתיבת בלוג מסתכמת בכתיבת פוסטים ולחיצה על "שלח"?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 13:09 24/6/2005:

כשאתה צודק אתה צודק.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^


 (האתר שלי) , 00:17 24/6/2005:
אני מקוה שהקבוצה המצומצמת של הקוראים שלי ואלה שאני קוראת באופן קבוע לא תעבור. אין לי כח למלא עוד טופס אלקטרוני. טוב לי בפשטות שכאן, ואם יהיה פיטצ’ר שממש חסר לי, אני יעדכן את יריב.
אני מניחה שאם הפיצ’ר של תפוז בא מהאתר שלהם, אז או שצריך להזין את סיסמת ישרא בתפוז, ואז יש תוכנית אוטמטית של תפוז שנכנסת לבלוג בישרא עם הרשאות, או שלא צריך סיסמה, ואז כל אחד יכול להעתיק כל בלוג. שתי האפשרוית לא מוצאות חן בעיני כלל וכלל ואני שמחה שיריב חסם את זה אם זהו המקרה.

נראה לי הגיוני לפעול לפי הצעתו של יריב: בלוגר של ישרא נכנס לחשבון שלו, מגבה, ואז נכנס לתפוז ומפעיל על הקובץ שנוצר את תוכנית ההעתקה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 07:27 24/6/2005:
כן, שכחו זכויות יוצרים, אבל כמו שכתבת בהתחלה- אנשים שוכחים שיריב חבוט הוא זה שאיפשר את הקיום של כל המערכת הזו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 15:03 24/6/2005:

נשים בגילך תרודות בילדים, משכנתא, חוליים, בעיות יום יום..ואת טרודה באפליקציות של פורטלים סוג ז’? כמה אמוציות מיותרות.

מטופש, מביך ואינפנטילי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 16:30 24/6/2005:
שיואו, נעלבתי והותרדתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:23 24/6/2005:

"נשים בגילך". וואו. כאילו לא היתה המהפכה הפמיניסטית מעולם. מרשים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 23:52 24/6/2005:

נורא חבל שאת תרודה בלהגיב באינטרנט, במקום לטפל בילדים, או במשכנתא.

נורא פתטי מצדך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:33 25/6/2005:

יכולתי גם לעשות כביסה או לבשל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:57 24/6/2005:
נכון הצעד מעלה תהיות
אבל כשיריב אומר שהזמן יעשה את שלו
לאור האמון שהבעת בו
תני לו זמן

התגובה של החסימה נראית רע, אבל כמו שיריב אמר
נסי למשוך בלוג של אלפי פוסטים
ותראי מה זה יעשה לשרתים של כל אתר
עכשיו תכפילי את זה ב100 איש עוברים יחד

ובכלל, תפוז יכלו להעלות את הבלוגיה המרשימה שלהם
ולסמוך על זה שאם היא כזו מרשימה, אנשים ירצו לעבור
אבל הם העלו אותה על הגב של ישרא, תוך קריאה בוטה לעזור לנו לעבור

מה שכן, בשורה התחתונה, התחרות תעשה טוב לכולנו
וקשה לי להאמין שמישהו שם יעזור לך בבעיות
כמו שיריב עוזר לנו כאן
הריב של תפוז הוא בעיקר עם נענע ולא עם יריב
ככה אני רואה את זה לפחות


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:06 24/6/2005:
הבלוגיה של תפוז הרבה יותר משוכללת ואכן כוללת כמעט את כל אפשרויות הפרו שיש כאן ואף יותר מכך. על עניין העיצוב והאסתטיקה הכללית של האתר אין אפילו מה להשוות. אבל תפוז מסורבלים, הם מציקים לך להרשם, הם נודניקים. והכי חשוב, את הרמה האנושית של ישרא קשה להחליף.
אני רק מקווה, כמו שאמרת, שהתחרות תתחיל לגרום לאתר הזה לצעוד קצת קדימה. בחיית ראבק, דף הכניסה נראה כמו האינטרנט ב 1996. הגיע הזמן לרמונט.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח