מה היה רע:
1. היה פקק עצום ואיחרתי לשיעור הראשון בחצי שעה.
2. המרצה בסוף השיעור אמר שבפעם הבאה אם אני מאחרת אני לא נכנסת
3. אני כבר באיחור של שבוע בתשלום לאונ', חשבתי לשלם בבנק אבל אני לא יכולה להוציא כזה סכום מהקיר ושכחתי את הצ'קים בבית.
4. אחרי שאכלתי וחזרתי לאונ' גיליתי ששכחתי בתאילנדית את הפלאפון, ככה בוזבזו עוד 10 דקות.
5. הספר שרציתי להשאיל מהספריה היה שמור.
6. השיעור השני היה משעמם ומרדים כרגיל.
7. שכחתי לקחת איתי מים וקפה, אז הוצאתי הרבה כסף.
8. היתה אסיפה ערב קודם וגם באותו ערב, אז אני שפוכה מעייפות.
מה היה טוב:
1. כאמור לא הגשתי את העבודה כמו שקיויתי (אבל חייבים לציין שהתאריך הסופי עוד לא הגיע), מזל, כי המרצה שב ודיבר על הגאון של קאנט, ומסתבר שהקריטריון הרביעי הוא לא ממש קריטריון אלא מסקנות מתוך כל מה שקאנט חושב על הגאון, כלומר אני לא צריכה להוכיח שהטבע הוא הוא שיצר את גאוניותו של אסימוב.