בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

משפחה שכזו
נכתב ב16/9/2003 16:42

הבטחתי לספר על הדודים המשוגעים שלי, ובאותה ההזדמנות לשחזר את הפוסט שנמחק לי (כשכותבים אותם יותר מידי זמן - הם הולכים לאיבוד!).
נתחיל בשרטוט שיקל על העניינים, הכנתי במיוחד עבורכם:
 

המכשפה נקראת כך בגלל המראה שלה, היא העוף הכי מוזר במשפחה, זו שתמיד בוכה שאין לה כסף ושאנחנו כולנו צריכים לעבוד למען הבריאות הנפשית שלנו אבל ת'כלס היא עדיין רואה את עצמה כעקרת בית, כשבנותיה כבר מזמן עזבו את הקן.
היא מפחידה, כשלא מכירים, אבל עם השנים דווקא למדתי לחבב אותה, חוצמזה שהיא כל היום בסיבובי קניות ולפעמים מביאה גם לי משהו נחמד!
הבעל שלה מוזר, פאטתי לעיתים, אבל צייר בחסד, אז אני סולחת לו על הכל.
 
הימני הוא גיבור הסיפור שלנו, בתו הבכירה (הנכדה הרביעית של סבתא) נפרדה ממש לאחרונה מבן זוגה לאחר שנה, כשהוא בעצם התחיל לרקום להם בד לחופה כבר אחרי חודש, היא לכך ובהתאם לזאת הוא עושה להורים שלי את המוות על כך שאחי החייל (הנכד השמיני) התארס לאחרונה, הוא נעלב מכך שהוא לא הוזמן לאירוסין (ב"לא הוזמן" הוא התייחס לעובדה שהודיעו לאשתו ולילדיו אבל לא לו באופן אישי), ובכלל עשה שם פאדיחות (הרחבה בהמשך פוסט זה, או בפוסט הבא).
אשתו עצבנית לחלוטין לאחרונה, כבר שמענו אותה מתלוננת בפניו על שהזמין אותנו לחג כי עכיו יש הרבה מצעים לכבס, כשאמא שלי הודיעה לה על הולדת הנכד שלה היא הגיבה ב"למה לכם יש כ"כ הרבה סיבות לחגוג ואצלנו יש רק אבל?" (באבל היא מתייחסת כמובן לפרידה של הבת).
 
הצעיר ואשתו ההיפית הם הנורמלים באופן יחסי, הם מחזיקים בבית ארון תרופות מפוצץ, וכשהיינו קטנים על כל התייעצות איתם נוסח "אני בייביסיטר על הקטן והוא בוכה ולא נרדם" היתה גוררת איסוף של כל הארון והגעה דחופה לביתנו, הם אנשים נורא כיפיים מצד אחד אבל פטפטנים בלתי נלאים מהצד השני.
 
הצד השני של המשפחה מעט יותר שפוי, אבל רק מעט.
 
החכמולוג מבזבז כסף כאילו הוא לפחות מליונר, עושה פרצופים אם אמרתי "שלום" לכולם כשנכנסתי ולא לו באופן אישי (בכלל הוא מחפש אותי באופן מיוחד), מאלו שתמיד נותנים הוראות לכולם ובת'כלס לא עושים כלום, הוא אוהב מאוד לשאול ילדים שאלות קנטרניות כמו "מצאו לאחרונה במצריים עצמות של 7 פרות, אלו הפרות הרזות או השמנות?".
אשתו היא מלאך מהשמיים, באמת.
 
הבוק כשמו כן הוא, איש מחשבים משעמם, שפוט טוטאלי של אשתו הצנונית (שוטף את הבית ביום החופשי שלה ושלו מהעבודה, עושה כלים, לא מגיע לבקר את אביו אם היא לא מרשה וכן הלאה), הצנונית לא מראה רגשות בכלל, מצידה שכולם ימותו, העיקר שממנה לא יחסר כלום, היא לא מבינה למה לבעל שלה ללכת לעזור ולשבת עם הסבא שלי, וגם כשאחותה מתה זה לא דגדג אותה, עד כמה שניתן היה לראות, היא אגואיסטית שבכל מקום מחשבת את סיכויי הרווח שלה, וככה העולם מתנהל בעיניה.
 
אז זהו, אלו הדודים והדודות שלי, ההצגה האחרונה שהם נתנו היא הצגה מתמשכת, שהחלה לקראת האירוסין של אחי החייל ומגיעה לשיאה בימים אלו, לקראת הברית של האחיין החדש שלי, סבתא כמעט לא הגיעה לאירוסין בגלל שאיזו מכרה רחוקה שלה התחתנה באותו היום, לברית היא מסרבת להגיע כי היא שמעה שבאותה עיר יש בעלים שמכים את נשותיהם (וזה משוביניסטית רצינית שגרה בתל אביב), באירוסין היא חשבה שזה לא יאה שהיא תגיד מז"ט להוריי כי היא המבוגרת מהם, וזה עוד כלום לעומת מה שהיא עשתה לי בחתונה של הבנדוד מהצד השני, נראה לי שקשה לה שכל החתונות והנינים מגיעים מכיוונו של הבן הפחות אהוב שלה (ככה היא, תמיד היתה פונקציונרית, ואותנו היא לא מסמפטת בכלל).
הימני צעק על אבא כשזה האחרון התקשר בזמן הכדורגל להודיע על הפרטים לברית, מצד שני באירוסין הוא ישב והתנהג כילד קטן בשעת דבר התורה, ובסוף לא הבין למה ממנו לא ביקשו לדבר, הוא גם מיהר להגיד לחכמולוג (שבא מהצד השני של המשפחה) כמה קשה לו ללכת עכשיו לחתונות, כשהילדים שלו ממש רחוקים מהסטטוס הזה (ושתבינו, הגדולה שלו עוד לא בת 27).
 
החלק המוזר הוא שכל הזמן ריחמתי על הבת דודה שלי (זו שנפרדה מהחבר ומאז הוריה וסבתא איבדו את הצפון) אבל מסתבר שהיא זו שהחליטה על הפרידה, ושהם תמכו ותומכים בה בכל מאת האחוזים, כנראה שבבית הם הכי מבינים בעולם ואז הם מוציאים את התסכולים על ההורים שלי, לא ברור למה.
 
אז זהו, אבא שלי אירס בן והולך לחגוג ברית, והמשפחה שלו במקום מז"ט עושה לו פרצופים מפה ועד הודעה חדשה, מעניין מה הם יעשו בעוד חודש כשלאחי הקטן תהיה בר- מצווה (נו באמת, ממש הגזמנו, כמה חגיגות אפשר לחגוג בשנה אחת???).

שייך לקטגוריות משפחה לא בוחרים

נכתבו 6 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לרדרל רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
1 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << ספטמבר 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה