בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

חוצפה
נכתב ב18/9/2003 13:18

בפורומים של נענע נשאלה פעם השאלה - האם אדם מבוגר יכול להתחצף אל הצעיר ממנו? האם אב יכול להתחצף לילדיו?
הטענה שלי היתה - בוודאי! בהגדרתה החוצפה היא כלפיי הבכיר ממך, אבל בכיר יכול להיות בתפקיד, במקום בתור, בידע, לאו דווקא בגיל.
באו מאורעות היום והוכיחו את צדקתי:
 
המכשפה והצייר (דודים שלי, ראו פוסט קודם) לא נוהגים, מעולם לא החזיקו הגה ביד, ובוודאי לא קנו רכב.
בנותיהן שבגרו למדו נהיגה ואף קנו רכב משלהן, איתו הן נוסעות לכל מקום, ואף מסיעות את ההורים (שעד כה היו לוקחים מונית, אוטובוס, או מנדנדים לאבי ואחיו עד שאלו מסכימים לקחתם).
 
היום הבת הבכירה (שכבר מזמן עזבה את הבית) הסיעה אותם לברית (ושוב מזל טוב לי! הרך הנולד נקרא בשם, אבל זה כבר עניין לפוסט אחר), מדובר בבחורה שנוהגת לא מעט אבל עדיין לא בטוחה ביכולתה ובכישוריה, ותמיד תמיד היא מצליחה להיאבד אם זו דרך לא מוכרת.
 
אבא שלי נתן לנהגת את הוראות הנסיעה, אבל כנראה שהוא לא זכר את השלטים באופן מדוייק, ומכיוון שמדובר באזורים שיושבים ממש על הקו הירוק, הם מצאו את עצמם שועטים במכונית אל עבר אריאל, לא משהו דרמטי, בכל זאת מדובר בכביש 5, ולא עוברים ליד או דרך שום כפר ערבי או מחסום, אבל את המכשפה והצייר זה הלחיץ לאללה.
 
השניים כמובן לא חיכו זמן רב, ובמקום להרים טלפון ולבקש הוראות והסברים הם פנו אל בתם הנוהגת בצעקות "תראי לאיפה לקחת אותנו, את מנסה לרצוח אותנו, למה את מתעצבנת?, כבר כשייצאנו היה לך מצב רוח רע" ולסיום, כשזו האחרונה פרצה בבכי "למה את עושה דרמה מכל דבר?".
 
איכשהו הם הגיעו, בעיניי זה כשלעצמו מלמד עד כמה הבחורה כן מוצלחת בנהיגתה, אבל בעוד ההורים פשוט חייכו לכל שאר המוזמנים והצטרפו לחינגה, נשארה הבת בחוץ, בוכיה, כי בכ"ז, לא בכל יום ההורים שלך כ"כ כפויי טובה שהם שוכחים בין רגע שממש עכשיו הם קראו לך רוצחת, בשעה שאת עשית להם טובה אדירה, ומה היה למכשפה להגיד לבתה הדומעת? "די! תשטפי פנים! כל ילד שואל מה קרה לך", הו, הנה עוד פעם ה"מה יגידו" הנפלא הזה...
 
אז כן, הורים בהחלט יכולים להתחצף לילדיהם, מה זה אומר עליהם כהורים? שאלה יפה...

שייך לקטגוריות משפחה לא בוחרים

נכתבו 3 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לסוס רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << ספטמבר 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה