בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

סופ"ש מזעזע
נכתב ב10/7/2005 02:23

זה התחיל ביום חמישי שהיה יום עבודה מתוזז, עבדתי 3.5 שעות בבית ילדים אחד, ואז עוד 3 שעות בבית ילדים אחר, ואז נסעתי לקנות רוגלעכים לבר-מצווה (זה מה שתיאמו איתי שהכי יתאים שאני אביא) ואז חזרתי לעוד שעה וחצי של עבודה.

שעה אח"כ כבר התייצבתי לעבוד בברמצוות, וגרגמל צעקה עליי שאיחרתי בעשר דקות (אוי, האישה האיומה הזו).

 

אין הרבה מה לספר על העבודה, רק אומר שנפלתי על המשפחה הכי מנייקית שאפשר, ושגרגמל היתה גרגמלית כתמיד (למשל, היא התעצבנה שכולנו הלכנו לראות את ההופעות ורק אח"כ פרקנו את השולחנות, אבל זה לא הפריע לה לדבר עם כל מיני אנשים כשאנחנו חזרנו ועבדנו).

 

הסתובבתי מעט בבר מצוות האחרות, בעיקר אצל שלוש משפחות שיש לי קשרים יותר אישיים איתם ובבר מצווה שם עבד גזר, ולא אכלתי כמעט כלום, רק עוגות ואלכוהול ואבטיח, לא התאים לי לאכול כי היה חם וכל זה, או ככה לפחות חשבתי.

 

כשנגמר הכל, בערך בחצות, לא הייתי מסוגלת אפילו להתקלח, נכנסתי למיטה לישון וגזר הלך להתקלח, הבטן כאבה לי קצת אבל חשבתי שזה בגלל שלא אכלתי נורמלי כל היום אז אכלתי גביע יופלה וזהו.

 

מהר מאוד התעוררתי מכאבים, כאבי בטן מזעזעים, to make a long story short מסתבר שחטפתי בתינוקיה (שם עבדתי ביום רביעי) וירוס של כאבי בטן כך שמצאתי את עצמי משלשלת כל הלילה ומתכווצת מכאבים, במקום ישנה אחרי כל העבודה.

 

השישי שבת שלי נראו כצפוי מהאירוע, כבר יום שלם שלא שלשלתי אבל הבטן עדיין מתמרדת מדי פעם, נראה איך יהיה מחר.

שייך לקטגוריות אוף אוף ושוב אוף

נכתבו 10 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לרדרל רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << יולי 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה