בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

הגיע הזמן להפסיק להזניח
נכתב ב28/10/2003 17:04

פרוייקט הרגשות, הרגש הקודם - כעס.

 

פרוייקט הרגשות שלי נזנח קצת בשטפם של החיים, וגם כי נתקעתי בלי רגש מנקר, אבל הנה זה בא, וחזרתי לעניינים עם רגש הבחילה.

 

הקיבוץ בו אני גרה מעלה בי בחילה, יש פה חוסר התחשובת מינימלית בבנאדם, אלא אם הוא אחד מנסיכי העדה, או אחד היושבים למעלה, לבעלי למשל יש שלושה שבתות רצופות שבכל אחת מהן יש לו תורנות אחרת, אני בטוחה שאם זה היה קורה לאחד האחראים על התורנויות הוא היה במקום מוצא פתרון, אבל אם זה קורה למישהו לא מקורב - נו, שהבנאדם יסתדר כבר, אפשר לחשוב.

 

גרגמל הגננת מעלה בי בחילה, המאה אחוז דרישה שלה מאחרים, החמישים חוז עמידה שלה בחובותיה, השם המפואר להפליא שיש לה כגננת שאני לא מצליחה להבין איך אין לו שום בסיס במציאות, והיחס שלה לעובדות איתה, פשוט מעוררת בחילה.

 

גם אנשים אחרים פה גורמים לי לרצון עז להקיא, אנשים שמגיעים חמש דקות אחרי שעת סגירת הגן וחושבים שהם עוד יכולים לשאול מה הילד עשה היום, אנשים שמתעקשים שהילדה שלהם ללא כינים כשהיא כל היום מתגרדת, אנשים שמרכלים ללא הרף ויודעים על כל איחור במחזור של כל בחורה, על כל רומן של כל גבר נשוי (אבל לא מספרים לאשתו), יאק.

 

האוכל בגן גורם לי לבחילה, גם המראה שלו, וגם הערבוביה שיש לעיתים בין הבשר לחלב, והצורה המלוכלכת בה הילדים אוכלים, והצורך לקום באמצע הפרוסה לנגב את התחת של אחד הילדים, טוב, אני ארחם עליכם ולא אמשיך.

 

האירועים המשפחתיים הרבים מספור נראים כבר דביקים עד כדי בחילה, והכי הכי רצון להקיא אני מקבלת מהמקרר הריק ומעלה העובש (טוב, האמת שעכשיו דווקא יש בו כמה דברים טובים, זה סתם בשביל הציוריות).

שייך לקטגוריות פרוייקט רגשות

נכתבו 20 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לרדרל רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אוקטובר 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה