בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

מפתח
נכתב ב21/9/2005 11:41

כבר שלושה שבועות אנחנו במרדף אחרי המפתח לדירה החדשה, פתאום האחראית על התושבים פה נהיתה לנו מתחשבת והיא מסרבת לתת מפתח לדירה שהחוזה עליה נגמר כל עוד הזוג שהיה גר בדירה לא הודיעו לה שהם עזבו, ראבק!

 

אתמול בלילה אחרי שנדנדנו לה כל היום היא סוף סוף דיברה איתם וקיבלה אישור שהם יצאו (מדירה שהחוזה שלהם עליה נגמר ב15 לחודש וזו היתה הארכה שניה של החוזה!) והיא הבטיחה שהיום היא תקפוץ לראות את מצב הדירה ותביא לנו מפתח, השעה כבר כמעט 12 ועדיין לא שמענו ממנה, אלוהים! הדירה הובטחה לנו מזמן מזמן מזמן, הסטודנטים שגרו בה התפנו כבר בשבת, מה עוד צריך לקרות כדי שנוכל להיכנס אליה?!?

 

וזה לא שבשניה שיש לנו מפתח אנחנו מעבירים דברים, צריך לשפץ את הדירה, ולא מעט, אנחנו צריכים להתעסק עם קבלן מבחוץ, עובדי בניין, צנרת וחשמל מהקיבוץ, הנגר שגם מתפקד כסייד וצבע ורק אחרי כל זה נוכל להתחיל לעבור לדירה, אה, שכחתי, צריך גם לקנות כל מיני רהיטים ומוצרי חשמל שעד כה חיינו בלעדיהם כי לא היה מקום (תנור עם גז, למשל).

 

נמאס לי שהקיבוץ הזה מתחשב בכל ארחי פרחי שעובר פה, אבל שוכח להתחשב בבני המשק שנשארו כחברים.

שייך לקטגוריות כדאי שתדעי שהחיים זה לא קיבוץ

נכתבו 0 תגובות    רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << ספטמבר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה