בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

כככככככככסססססססססס
נכתב ב9/10/2005 22:31

עשיתי היום מערכת, כולה נרשמתי לשלושה קורסים (הייתי מוסיפה מילה גסה, אבל יש לי תדמית טובה לשמור עליה): אחד במחלקה שלי, אחד קורס בחירה, ואחד במדרשה ליהדות.

 

לשאר הקורסים נרשמתי דרך המערכת האינטרנטית, כן, כן, היו לי שני ימי הרשמה - אחד לתעודת ההוראה שאני מתחילה השנה, ואחד לתואר השני, מכיוון שזו השנה הראשונה שברמינן עושים רישום אינטרנטי אז לא הכל עבר לרישום הזה.

 

הבעיה היא שמאז שנרשמתי באינטרנט מצאתי את קורס הבחירה שהמנחה שלי רצתה שאעשה, כך שהייתי צריכה לשנות ימים ותכנונים וכל מיני בלגנים שכאלה שרק אתמול בלילה התחלתי לעשות, והתוצאה הסופית היתה לשנות את הקורס שאנחנו אמורים לקחת בספרות אנגלית, רק שהמאנייקים האלה לא נתנו לי, יען כי הקורס היחיד שנכנס לי למערכת (וגם זה עם השארת חורים ענקיים) כבר סגור, וזהו, שאני אחזור בתקופת השינויים ואראה אם הוא נפתח, זה הפתרון היחיד שלהם.

 

אז שייחנקו, אני אשאיר את הקורס הזה לשנה הבאה, במילא אני אהיה באונ' לשנה השניה של תעודת ההוראה, לא יודעת מה זה אומר כספית, למשוך את התואר השני על עוד שנה, אבל מצד שני עוד בקושי התחלתי את הצעת התיזה שצריך להגיש עד דצמבר, אז נראה לי שממילא הייתי נתקעת עם עוד שנה של התואר הזה.

 

אז זהו, שייחנקו כולם, חוץ מל' היקרה, אבל לה אני אייחד פוסט נפרד, מקווה שבקרוב, וגם מין הראוי למצוא לה שם, טוב, עד הפוסט נמצא.

שייך לקטגוריות סטודנטית דשא

נכתבו 0 תגובות    רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אוקטובר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה