בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

חרא אופי
נכתב ב8/12/2003 14:28

 

מאז יום רביעי לא התקלחתי.

לא היה זמן, אני או בגן, או מתארגנת לנסיעה, או אצל חמי, או ישנה.

ערימות הכביסה כ"כ גדולות שכבר כמעט ולא נותר מה ללבוש בארונות.

הבית מלוכלך, הכלים נערמים, ואני חוטפת אוכל יותר מאוכלת.

שכנים שלנו מוכרים דברים עקב ירידה לחו"ל ועוד לא קפצנו לראות למרות שחלק נכבד מהדברים מעניינים אותנו, והשבוע יש שבוע ספות באיקאה, ואנחנו שנורא צריכים כמובן לא נוכל להגיע.

 

היום אזרתי אומץ והתקשרתי לאחראית חינוך לקבל ביום חמישי חופש (באותו יום גם הבעל לא עובד בגלל שמירה בלילה שלפניו), היא לא היתה והשארתי הודעה, במקביל הודעתי גם לגרגמל.

 

זו בתורה שטפה אותי מכף הרגל עד הראש, מבחינתה זה שאנחנו סועדים את מיטת חמי כ"כ הרבה שעות זו "בחירה של המשפחה ותו לא", זה שאני לא מספיקה כלום בבית זה "נו, גם אני לא מספיקה כלום, את יכולה פשוט לא לסוע יום אחד לחמך ולהספיק" לעומת זאת זה שבגן יש "רק" שבועיים לנושא חנוכה "אנחנו לא מספיקים שומדבר ואפילו דחיתי את חגיגת היומולדת של אחת הילדות".

 

כלומר, זה שאני משקיעה את הנשמה בעבודה שידוע שאינני מעוניינת לעבוד בה, שהורגת אותי פיזית ונפשית זה דבר אחד, אבל לתמוך בי בשעת מצוקה משפחתית (בקיבוץ, שאמור להיות ה-מקום לתמיכה שכזו) זה משהו אחר לגמרי.

 

מסתבר שעל פי גרגמל אמור להיות לי יותר חשוב שעוד ילד ידע עוד שיר חנוכה ופחות חשוב לעמוד שם לצידו של חמי.

 

נשמה טובה, הא?

שייך לקטגוריות העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו

נכתבו 16 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לתמרי רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << דצמבר 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה