בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

כמה דברים שאולי חשוב שתדעו
נכתב ב31/10/2005 19:49

אז ראשית, לכל המגיבים הפסימיים - יש באשקלון לפחות שלוש מסעדות שהן גם נחמדות וגם כשרות.

 

הראשונה היא לונה, מסעדה בשרית, החליפו אצלם תפריט ועוד לא הייתי מאז, כך שקצת יקשה עליי לספר לכם על מה שיש ועל מחירים, אבל כל מה שאכלתי שם טעים בטירוף והמסעדה בכללותה רומנטית להפליא, וגם יוקרתית אבל לא מאוד מאוד מאוד יקרה.

היא נמצאת בחאן.

 

השניה היא גאטוס, איטלקית חלבית קצת יאפית, מאחורי קניון גירון (יוצאים ביציאה שליד ארומה, יורדים בחניה לכיוון שמתרחק מהכביש הראשי וזה שם, רק לחצות את הכביש), המחירים סבירים בהחלט, האוכל איטלקי וטעים (אלא אם אתם שונאי שום) החיסרון העיקרי הוא הצפיפות המטורפת לעיתים. יש להם גם גרסת אוכל מהיר בקניון, כמו סבארו, אבל טעים, לא מגיע לרמת המסעדה עצמה אבל אופציה סבירה לאכילה מהירה.

 

השלישית היא ביתית וחביבה, גם איטלקית חלבית שמנוהלת על ידי משפחה ארגנטינאית, מחירים אפילו יותר סבירים, המראה שלה מרושל אבל האוכל אלוהי (בעיקר המרקים, יאמי!), השם שלה הוא פסטרה נוסטה" והיא נמצאת במדרחוב לא רחוק מהמשביר.

 


 

ומשהו שחשוב לכולם ולא רק לדרומיים - אם היה לכם שלשול התנזרו אח"כ לשבוע ממאכלי חלב מכל סוג, מסתבר שחלק מהחיידקים שגורמים שלשול פוגעים באינזים שמפרק את החלב, וזו כנראה הסיבה שאני ממשיכה לשלשל בתדירות של פעם ביומיים, הידע הזה היה חוסך לי הרבה רגעים קשים בנסיעה חזרה אתמול מהאונ', אבל על זה בפוסט הבא (שיעלה אוטוטו)

שייך לקטגוריות מחוץ למסגרת

נכתבו 0 תגובות    רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אוקטובר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה