בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

חמישי-שישי-שבת
נכתב ב19/11/2005 22:22

בואו נראה...

 

בחמישי הייתי על הפנים אז הגעתי רק לשני השיעורים האחרונים, שוב עם רכבת ואוטובוס, אח"כ היתה ההופעה של פתיחת השנה, הייתי מוותרת עליה לולא קניתי את הכרטיסים מראש, היתה הופעה ממש שווה - תערובת אסקוט ואחריהם ארקדי דוכין, אבל מבאס להיות בהופעה בלי יכולת לרקוד והתפרים קצת מנעו ממני תזוזה.

חוץ מזה גילינו שאנחנו חייבים לקנות כיור למטבח (בנינו על איזה כיור כפול שהסתובב בקיבוץ אבל מסתבר שהוא ממש אכול, אחרי שסחבנו אותו פעמיים והתחלנו לנקות, איף), ושאם ביום ראשון יהיה צבע הוא יעבוד על הבית שלנו (אולי גילינו את זה ביום רביעי? אני לא זוכרת כבר...) ושאחראי הנוי יסדר את התעלה שמזרימה את מי הגשמים שחפרו לנו ליד הבית ושהשבוע הנגר יעשה את החצי התחתון של המטבח.

 

בשישי בישלתי לשבת (חמין, מרק עוף, קוסקוס ועוף אם זה מעניין מישהו), הייתי במרפאה לכל מיני ארגונים וסידורים (בין השאר הזמנת תור לרופאה, יש לי תסמינים של תחילת ברונכיטוס ואין לי כח לעבור את זה שוב...) ואח"כ במספרה, עשיתי צבע חדש יפיפה וגם הורדתי קצוות, כרגיל ימי שישי במספרה הם טירוף כך שלקח שלוש שעות עד שסיימתי.

 

בשבת היה די משעמם, שיחקנו קלפים, הסתובבנו בקיבוץ (בחורשה, עם קליאו, היא ממש התלהבה מהטבע והכל), אכלנו, ישנו המון, כאלה, אתם יודעים...

 

בין לבין פעם ביום מחליפים לי תחבושות ואני לא יכולה להתלבש בקלות (חזיות רק גזר סוגר לי), מתישהו יהיה טוב...

שייך לקטגוריות צחצוח שיניים

נכתבו 0 תגובות    רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << נובמבר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה