בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

אם
נכתב ב9/2/2004 17:40

ביום ראשון בצהריים כשהתקשרו לשאול אם אבוא בשני אמרתי "לא יודעת, אני עוד לא מאה אחוז, יודעים מה? יש לי תור לרופאה בתשע וחצי אז אני אבוא בבוקר אהיה עד התור ונראה מה הרופאה תגיד" ובסוף הרופאה שלחה אותי הביתה, אז יצאתי בסדר שלפחות כיסיתי את הבוקר (שזה הכי בעייתי ביום) או שיצאתי מאנייקית כי עובדה שבבוקר איכשהו בקושי שרדתי?

 

ואם היום הרופאה הציעה לי את היום, מחר ומחרתיים, ואמרתי לה שנראה לי שהיום יספיק, והיא אמרה שאם מחר אני ארגיש רע היא לא מרשה לי ללכת, ואם אמרתי לכולם שנראה לי שאני אהיה בסדר ואגיע מחר, ואני לא צופה בעיות למרות שהרופאה אישרה יותר, ואז פתאום לפני כשעה השלשולים חזרו, אז נעים עכשיו להודיע שאני לא באה?

 

ואם אפילו חדחתול הסייעת, מפלטי האחרון כבר התעצבנה על כמה שאני חולה, איך אני יכולה להבריז לה גם מחר?

 

אוף!

 

(סליחה מכולכם שנרשמתם לפה עבור דברים יותר פיקנטיים ולא המשך קיטורי העבודה, אבל זה וההרגשה הרעה כל מה שמעניין אותי כרגע).

 

טוב, אני משלשלת, אין הרבה ברירה, אני אפתח מחר, כי אחרת אין מי שיפתח את הגן, אבל אני לא אכין אוכל (חלק מהתפקיד בבוקר) ואלך הביתה, אם לא אשלשל - אשאר, אחלה דילים, הא?

שייך לקטגוריות העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו

נכתבו 3 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לאמא לשניים רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << פברואר 2004 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה