בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

לפעמים אני ממש אוהבת את הקיבוץ
נכתב ב21/4/2006 10:36

לא דברים גדולים, בעיקר היחסים בין האנשים.

לשמוע את זו מחנות יד שניה מספרת לי איך הם הסתדרו עם התקציב, וכמה הכי חשובה בחיים הזוגיות, ואיך חייבים לטפח אותה גם אחרי הילדים (ושלא יקל בעיניכם - מדובר במישהי שאיבדה לפני כמה חודשים את בעלה במלחמה הבלתי נגמרת של הגזע האנושי והסרטן), להיכנס לחנות וכולם עונים לך שלום עליז לשלום שלך, כשהמוכר בחנות מעוות לכל אחת את השם כרצונו, והוא היחיד שתסכימי לענות לו בכל שם שיקרא, כי הוא באמת בנאדם מיוחד.

להסתובב בשבילים ולגייס אנשים לטקס יום העצמאות, לראות את הפריחה, להכיר כל פינה (גם אם אני לא זוכרת איפה גרים הרבה אנשים), לראות איך כל אחד הפך את בית השתי-טיפות-מים שלו למשהו ייחודי.

 

פשוט אוהבת את המקום הזה, מאוד, וכמו במדינה כולה גם פה ההנהגה נוטה להשכיח את זה לפעמים.

שייך לקטגוריות כדאי שתדעי שהחיים זה לא קיבוץ

נכתבו 6 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לרדרל רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אפריל 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה