בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

השבוע, בכל בתי הילדים
נכתב ב18/9/2006 19:02

מקדישים את הלוח הכי הכי גדול לברכות שנה טובה.

בבתים הגדולים יותר (אני חושבת שמהגנון) יש תיבת דואר בה מניחים המברכים את הברכות בהיחבא, בבתים היותר נמוכים מדלגים על השלב הזה, וביום המוחלט יוצאות הברכות מהתיבה (זה בסדר, תמיד יש עוד כמה יציאות למען המאחרים) וכל ילד וילד שומע ורואה את הברכות המדהימות שעשו לו ההורים ושאר מקורבים, את כל הברכות תולים ביחד על לוח אחד גדול, שכ-ו-ל-ם יראו איזה יופי, ויש בתי ילדים בהם בין הלוח לברכות יש גם בד כך שאפשר בסוכות לאחוז בבד ולהעביר את כל הברכות לסוכה, שיקשטו גם אותה.

הברכות ששורדות את הסוכה מגיעות אח"כ למגירה של הילד ומשם במשלוח הקרוב הביתה, אני מניחה שיש הורים ששומרים לעד את הברכות (ברמת ההשקעה של הברכות פה זה בהחלט דבר הגיוני לעשות).

יש זמנים שהברכות הן כמעט תחרות - מי יקבל יותר, מי ההורים שישקיעו בברכה מרשימה יותר וכדומה.

 

אבל עדיין, זו מסורת מקסימה, והילדים מאוד מתרגשים ממנה, לפחות מגיל הפעוטון והלאה.

 

אז גמרתי עכשיו להכין את הברכות שלי, עשר במניינן, אחת לאחיינית, אחת לילדי כל בית ילדים בגיל הרך, אחת לצוות של כל בית ילדים בגיל הרך, ואחת לילדי א'-ג' ושאר בית הילדים שלהם והמטפלות שהיו כולם ילדיי ועדיין אומרים לי שלום במדרכות (אין לנו מדרכות, זה רק ביטוי מטפורי) (למי שלא הבין מה זה ילדי א-ג והשאר אפרט שכתבתי את שמות הילדים שטיפלתי בהם ואז כתבתי ושאר הילדים והמטפלים, כי גם בשאר יצא לי לטפל אבל לא בכזו רמה או כמות).

 

עכשיו הכל מוכן, מחר סיבוב על הבוקר לחלוקה (אני מקווה שאני צודקת ובבית הילדים של הגיל הבוגר התיבה ממוקמת בחוץ כך שאפשר לשים גם כשהם לא שם), רק נותר למצוא שיר ולהכין את אגרות השנה-טובה האמיתיות.

שייך לקטגוריות אופיום להמונים

נכתבו 3 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לשיר-דמע רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << ספטמבר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה