בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

ציפיות (לסוס ולמרגי)
נכתב ב15/4/2004 18:19

כן, כן, אני מצפה שביומולדת שלי יגידו לי מז"ט, לא כל העולם, אבל כן ההורים שלי, החותנים שלי, האחים שלי, הגיסים שלי, הבעל שלי.

 

כן, כן, אני מצפה שהבעל יציין את המאורע איכשהו - נסיעה לשפת הים תספק אותי לא פחות מטיסה לרומא, באמת, אני רק רוצה שהוא יבוא הביתה באותו ערב עם תוכנית מוכנה של "מה עושים לכבוד היום של רדרל", ולא משנה מה התוכנית (טוב, נסיעה לסופרמרקט להבאת מצרכים הביתה לא נחשבת, אבל כל דבר שנעשה למען כיף נחשב גם נחשב).

 

וכן, אני מצפה לקבל כרטיס ברכה באותו היום, שאומר מז"ט, ומצטרפת אליו מתנה כלשהי, ושוב - לא חייבים מכונית, גם פסל מתוק של כבשה לאוסף יספיק (אם כי רצוי מתנה פחות בנאלית מזה, אבל לא חובה).

 

אני לא מצפה שהוא יגיע לרמת ההשקעה שלי (למומולדת האחרון שלו למשל ארגנתי לו יום חופשי בהפתעה כולל שינה בבית שהוא כמעט ארמון, סרטים, ארוחת בוקר, טיול, ארוחת צהריים, פינוק בספא וארוחת ערב, אבל בקודמים לא הגזמתי, ובכ"ז עשיתי משהו), אבל כמו שההורים שלו טורחים לקחת את החוגג (ובת זוגו) למסעדה לכבוד יום הולדת אני מצפה שגם הוא *יטרח* לעשות משהו.

 

אולי התקהתי, אם חיבוק לא מספיק לי, אולי הציפיות שלי מפוצצות ובשמיים, אני לא חושבת שזה המצב, עובדה שההורים שלו יכולים, ואני יכולה, והוא לא כזה חדל-אישים כמו שהוא מנסה להציג את עצמו, אז למה כ"כ קשה להשקיע בזו שאהבה נפשך יום אחד בשנה?

 

כן, היינו כבר אמורים להיות בלחץ של הנסיעה, אבל הוא איננו, לא הבנתי לאיפה, ונמאס לי לשאול שאלות, אני אוהבת את הגזר אהבת נפש, זה לא אומר שלא נמאס לי לפעמים לחלוק את חיי עם בנאדם שלא מכיר במושג "סדר עדיפות", אין לי מושג מה הוא עושה שם, אבל בעוד חצי שעה יש לנו רכב, הוא לא התחיל לארוז, והוא רצה להתקלח ולהתגלח לפני היציאה, חופש חופש, אבל להתחיל אותו בכזה לחץ זה לא משהו שמבשר טובות.

 

זהו, מבטיחה להשתדל לא לכתוב עוד פוסטים מקטרים על הגזר, זו לא מטרת הבלוג, זה לא השביל בו אני רוצה ללכת, זה סתם החוסר בחברה טובה לפרוק את כל זה אצלה.

 

(ולפני שאתם שואלים, כן, כל דבר שכתבתי פה אמרתי לגזר בערך 1000 פעם).

 

מזל טוב לי, אחזור ביום השואה, אל תשאירו את שקיות הבמבה בכל הבלוג, בבקשה.

 

(אה, ואם מישהו יוכל לצלם לי צילום מסך משבת בו יהיה כתוב שמי בין שאר שמות אנשי היומולדת - אודה לו מאוד).

שייך לקטגוריות שנינו יחד

נכתבו 2 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לסוס רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אפריל 2004 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה