בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

כלואה
נכתב ב23/8/2004 20:32

לפחות לחצי השנה הקרובה אני עדיין כלואה פה בקיבוץ.

בשיא הלחץ נאלצנו להחליט היום בנוגע לדירה שעמדה וחיכתה לנו, אבל מצאו לה משכיר, והפור נפל - חצי שנה פה, ובחצי השנה הזו הגזר צריך להתקדם בנושא התואר שלו, כי זו בעצם הסיבה היחידה שאני מצאתי בכדי שאשאר פה.

אם עוד חצי שנה מצב התואר שלו נשאר כשהיה - אנחנו פורשים כנפיים ועפים מפה, נראה, אני לא מאמינה שיש הרבה סיכוי לתזוזה בתחום, אבל לפחות אני אוכל להגיד שנתתי לו את כל הצ'אנסים שבעולם להשאיר אותי בקיבוץ וזה הוא שבזבז אותם לריק.

 

מה עוד חדש?

וואו, המון!

 

עקרונית ב2/9 אני אמורה להיות מובטלת שוב, אבל בהתחשב בעובדה שכבר אתמול הייתי אמורה להיות מובטלת, וזה נדחה לסוף החודש, וזה נדחה לשני לחודש הבא, אני לא לוקחת אף תאריך כמשהו מקודש, רמזו לי היום שאולי יהיה לי משהו אבל לא מייד בתחילת החודש, לא נורא, כמה ימים בבית עם ידיעה מתי זה ייגמר לא יעשו לי רע, סביר להניח שהם אפילו יעשו לי טוב.

 

כרגיל הכביסה עולה על גדותיה, לא יודעת איך כל פעם מחדש זה קורה לנו (אולי בגלל שבחודש האחרון אנחנו לא מבלים יותר מערב אחד רצוף בבית רק שנינו??? לא, אין שום קשר).

 

המשפחה שלי מטורללת לגמרי, את זה כבר ידעתם, אבל פרטים תקבלו בפוסט אחר (אם יהיה לי כח הוא אפילו יהיה כבר הערב).

 

ואני מרגישה אשמה, זנחתי פה את כולכם, לא קראתי ולא התעדכנתי, תסלחו לי, ייקח לי מעט זמן להשלים הכל, מקווה ששומדבר דרמטי לא קרה בלי שאהיה פה.

 

הציעו לי שישלמו לי חצי משכר הלימוד + הוצאות + יתנו לי שני ימי לימודים בשבוע, בתמורה אני צריכה למצוא עבודה לשלושה ימים (ליום השישי בשבוע כבר יש לי), וכל העסקה תלויה במועצה שיש סיכוי לא רב שלא תשוש לתת לי אפילו את הכלום הזה, מישהו מחפש עובדת חרוצה לשלושה ימים בדרום???

 

מסתבר שהרבה ספרים שלי משוטטים בעולם הרחב, מה שאומר שאיכשהו אני צריכה לדחוס לספריה איזה 10 ספרים שהחזירו לי, רובם מד"ב, איפה בדיוק???

 

בן נ' ג'ריס זו ה-גלידה.

 

מישהו מכיר דיל זול לאדם בודד לחו"ל? אבל ממש ממש זול? ובקרבה לאוכל כשר?

שייך לקטגוריות כדאי שתדעי שהחיים זה לא קיבוץ

נכתבו 8 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לאולימפיה רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << אוגוסט 2004 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה