בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

ענייני פרנסה
נכתב ב16/12/2007 16:42

טוב, הכותרת לגמרי מטעה, כי הפרנסה שלי לא קשורה אליי בכלל אלא רק למצבו של הקיבוץ.

אומנם המתפלספים יאמרו שככל שכל חבר קיבוץ ירויח יותר כך לקיבוץ יהיה יותר אבל השנה האחרונה הוכיחה שזה לא ככה - ב2006 גדלו הכנסות הקיבוץ אבל התקציב רק קטן.

אבל די להתפלסף.

 

הבשורה הטובה: אני כבר לא עובדת בבתי ילדים!!!

הבשורה הפחות טובה: אני עובדת בשתי משרות, כל אחת כחצי משרה, אבל עושה בת'כלס באחת מהן יותר שעות וגם נקראת פה ושם לסייע לחינוך כך שיש לי שעות עודפות, כזכור - זה לא משפיע בכלל על מה שאני מקבלת מהקיבוץ, כך שבסופו של יום אני פשוט פראיירית.

הבשורה הלא טובה: המשרה שעל פניו יותר נחשקת היא בעצם משרה מאוד מאוד מתסכלת.

 

ועכשיו לפירוט:

אני עובדת במכולת הקיבוצית, 4 שעות כל יום, ברוב הימים זה באמת 4 שעות אבל פה ושם זה יוצא יותר. אני ממש נהנת שם!

במקביל, כאמור, עוד קוראים לי פה ושם לחינוך, לעיתים נדירות זה על חשבון השעות במכולת, אבל לרוב זה פשוט על חשבוני, היום למשל הייתי במכולת (זה כ"כ מצחיק אותי לכתוב מכולת, אבל רציתי שגם לא קיבוצניקים יבינו במה ואיפה אני עובדת) "רק" 3 שעות אבל במשרד של החינוך עוד 3.5...

חוץ מאלה אני עובדת באתר תוכן כלשהו (לא יכולה למסור פרטים, במיוחד שאני הולכת עכשיו לקטר עליהם) בתפקיד כלשהו, המשכורת לנושא קבועה מראש כלומר לא מחשבים שעות, אבל זה אמור להיות עד חצי משרה ואם אני רואה שבת'כלס אלו יותר שעות אני אמורה ליידע והמשכורת (העלובה משהו) תגדל.

(מבחינת הקיבוץ אני רושמת על זה 4 שעות ביום כי זה מה שהשכר שווה בעיני הקיבוץ, וזה לא משנה כמה עשיתי כי כאמור השכר לא משתנה).

זו עבודה מאוד "זוהרת" ומושכת ובעיקר בעלת פוטנציאל אבל בת'כלס זה לא לעניין לעשות אותה מהבית, זה רק יוצר תסכולים גם אצלי, גם אצל האחראים על האתר וגם אצל גולשי האתר, דברים מסויימים לא זורמים, דברים אחרים נופלים בין הכיסאות, חלק מהדברים לא נעשה כמו שצריך (גם מצידי) כי אין הנחיות ברורות.

מצד אחד, לפחות פעם בשבוע אני תוהה אם זה נכון להישאר, אני מרגישה שאני מפשלת בהרבה דברים למרות שברור לי שהרבה מתוכם אינם באשמתי.

מהצד השני יש רגעים ששוים הכל, ואני לא מדברת על סלבס ושטויות כאלה, אלה על רגעים שבהם את יודעת שבאמת עזרת לגולש מהצד השני במשהו מהותי וחשוב - נניח סייעת לקשר בין אמא שיש לה בעיות עם הילד ובין פסיכולוג ילדים שנתן לה את העיצה הקטנה שתסדר להם את החיים (מי אמר הפרזה ולא קיבל?).

אם זה היה תלוי בי, אתר התוכן הזה היה מוסיף לי עוד כמה תפקידים ומעסיק אותי במשרה מלאה אצלם במשרדים, ההגעה לשם לא היתה עניין כי זה באותה הסביבה בה בעלי עובד.

גם אם זה היה תלוי בבוס שלי זה היה ככה.

אבל זה כנראה לא תלוי רק בשנינו, כפי שהוכיחו הנסיבות.

מצד אחד יש לי שם אחריות די גדולה, מצד שני אין לי כלים באמת לעמוס עליי את האחריות הזו ומצד שלישי אנחנו עושים לפעמים דברים כפולים ומשולשים כי אני פה והם שם וכאלה.

מטופש.

 

טוב, זהו, פרקתי את ענייני הפרנסה שלי.

שייך לקטגוריות העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו

נכתבו 6 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לנעמה כ. רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << דצמבר 2007 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה