בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

יומני היקר שלום
נכתב ב14/9/2004 12:02

חג מחובר לשבת נותן לבחורה דתיה טובה הזדמנות לעבור על כל הארון שלה.

צריך בגד אחד לערב הראשון - הסרפן עם אלכסוני השחור לבן עם החולצה שקניתי ביחד, מהבר מצווה של בן הדוד.

בגד שווה ביותר ליום עצמו - לבית הכנסת - הסרפן השחור מהחתונה של אחי, ים חצי מהחולצה של הערב מתחת.

בגד אחר לגמרי לתשליך, לשם מגיעה כל העיר כולה לחזות ולהיחזות - זה יהיה הסרפן הסגול מהחתונה של בן הדוד עם החצי השני של החולצה מהערב הקודם, כדאי אולי לסחוב חולצה שחורה ספייר כתחליף למקרה לכלוך והזעת ייתר.

בגד שלישי ליום זה, לערב, משהו חדש בשביל ה"שהחיינו" - קניתי חולצה וחצאית בצבעים ורוד ולבן, קייצי שכזה, והולם אותי.

למחרת יש בבית הכנסת סקירה אבל אפשר ללכת על אותו סט מהערב, בתנאי שלא אלכלך אותו (אם כן, ואם לא אזיע בחולצה של הערב הראשון, אפשר יהיה ללבוש אותה עם החצאית מהערב, או אם היא תתלכלך אפשר ללבוש חצאית שחורה שנלקחת כגיבוי עם החולצה מהערב).

ואז ישנו ערב שבת - נראה לי שנלך על הסרפן מהחתונה של אחיו עם הג'קט מהאירוסין.

ושבת עצמה - נראה לי שהיא תהיה שחזור של אחד הדברים שכבר לבשתי, או מיקס של כמה מהם עם האחרים..., או אם אוהב את החולצה שאמא שלי אהבה ובת דודה שלי שמרה בשבילי בצד, זה יילך טוב עם החצאית השחורה, כך אמא אומרת.

 

עכשיו... כובעים -

השחור עם המחרוזת האופוויט, השחור החגיגי שאני חייבת לגמור לסרוג היום, השחור עם העור וסיומת מוזהבת, הלבן עם קישוט ורוד, ואני אקח את החום למקרה שבכ"ז אלך עם החולצה שאמא אהבה וכל זה...

 

מצטערת שנעלמתי לכ"כ הרבה זמן וזה כל מה שאתם מקבלים בחזרה, אבל ככה זה חגים, מלפפונים וכל זה... והייתי חייבת לעשות רשימה, לעצמי, זה באמת לא בקשר אליכם.

שייך לקטגוריות אופיום להמונים

נכתבו 8 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לרדרל רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן
    לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא

 << ספטמבר 2004 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


   

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה