לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

סליחה מכל קוראי ה-RSS שלנו


חיים ברשת, ערוץ המחשבים של נענע, היה ערוץ התוכן המסחרי הראשון בישראל שהתחיל להפיץ את תכניו ב-RSS לפני כשנתיים. מאז הצטרפו אליו ברשת רוב הערוצים האחרים בנענע, ובהמשך גם כל שאר אתרי התוכן הגדולים, אבל צרכני RSS רבים עדיין זוכרים לחיים ברשת חסד נעורים כערוץ ה-RSS הישראלי הגדול הראשון. או ליתר דיוק, זכרו לו את החסד הזה, עד שערוצי ה-RSS של נענע ירדו ללא אזהרה מוקדמת מהרשת לפני מספר חודשים.

במסגרת העיצוב מחדש של נענע במהלך השנה האחרונה, תקלה טכנית גרמה לכל ערוצי ה-RSS לרדת מהרשת. זה לא היה כל כך נורא, אם לא היינו מתעלמים מהתקלה הזו למשך חודשיים – ומשאירים את הגולשים שלנו באוויר, בלי שום הסבר או הודעת שגיאה. אם הייתם רשומים לאחד מערוצי ה-RSS של נענע מתישהו בסביבות אפריל השנה, ופתאום גיליתם שנענע הפסיקה להתעדכן, אנחנו מצטערים. זה לא אתם, זה אנחנו.

מאז חזרו כבר ערוצי ה-RSS לאוויר בכוחות מחודשים והמשיכו לפעול ללא שום תקלה מיוחדת, ורוב הקוראים המקוריים נרשמו אליהם בשנית. אבל בדיוק כפי שחיים ברשת היה ערוץ ה-RSS המסחרי הראשון שצרכני ה-RSS בארץ הוסיפו לרשימת הערוצים שלהם, הוא גם היה הערוץ הראשון שהם הסירו מהרשימה באכזבה. אז לכל קוראי ה-RSS שלא היינו מספיק כנים וישירים עמם השנה: סליחה.

פוסט זה הופיע כחלק מהפוסט ימים של סליחות בבלוג החדר הירוק.

נכתב על ידי , 28/9/2006 16:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)