לבלוג המלא       ישראבלוג      הוסף לקבועים      בר קבועים 

חוזר אליך כמו מטלית בוערת

מקור : www.gizmodo.com
מקור : NASA


Moon Landing

אני לא יודע איפה אבא שלי היה כשאדם נחת על הירח. כשאני חושב על זה, אני גם לא יודע איפה אמא שלי הייתה. אני יודע בדיוק איפה הם היו כשפרצה מלחמת יום כיפור או כשרבין נרצח. שמעתי את הסיפורים על מה שעבר עליהם ביום שבו סאדאת ביקר בארץ או ביום שבו מכבי ניצחה את צסק"א. אבל אין לי מושג איפה הם היו ביום שבו אדם נחת על הירח ונדמה לי שזה משהו שאני צריך לדעת.

 

*****

גיאוגרפיה

הקמפיין המקורי קרא לנשים לכתוב בסטטוס הפייסבוק איפה ומתי הן מבצעות בדיקה עצמית לגילוי סרטן השד. סטטוסים בנוסח : "בערב מול המראה" או "במיטה עם בעלי".

הקמפיין הישראלי לאותה מטרה כבר קרא לנשים לכתוב היכן הן מניחות את התיק שלהן כשהם מגיעות הביתה. משהו בנוסח : "אני אוהבת את זה על הרצפה" או "אני אוהבת את זה על השיש במטבח".

לא תמיד קל כל כך כמו פה לאתר את הזמן המדויק שבו שובבות הופכת לוולגריות.

 

*****

דיגיטליה

לשעונים היום כבר אין מחוגים, כאילו ויתרנו על המחשבה שהזמן הוא מחזורי. במקום זה יש לנו שעוני ספרות דיגיטליים שמופתעים כל פעם מחדש למצוא את עצמם באותה השעה בדיוק.

 

*****

ליזי

ליזי מתופפת על כל דבר שזז. היא חיה במקצבים. אני מנסה להגיד לה משהו על זה שהתיפוף שלה הוא רק מסגרת בלי התוכן, אבל היא מתופפת על לחיי ואני מאבד את חוט המחשבה. היא חסרת מנוחה ואני מרגיש כל כך כבד לידה. אבל זו לא חוכמה גדולה, היא אוורירית כמו מטפחת. האצבעות שלה נוקשות על המצח שלי. היא אוהבת את הרעש שהוא עושה. אני נשבר ומתחיל לצחוק. אין לי כבר איך להתגונן עוד מפניה, המצח הוא כל מה שהיה לי. מחר ליזי תמצא לה מישהו אחר לתופף עליו, אני מקווה שהיא אף פעם לא תפסיק.

 



נכתב על ידי פרנק נף , 25/10/2010 23:41,
17 תגובות     הוסף תגובה     תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack)     לינק ישיר    






 חזרה למעלה       ישראבלוג      שלח לי דואר      RSS 



© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרנק נף אלא אם צויין אחרת
עיצוב - פרנק נף
מנוי
   
כן   לא