כינוי: קלינמן
גיל:

ארכיון:

חפש
איך אלבום נולד
ביקורתי
דיכי
ילדודס
מהורהר
מוזיקאלי
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS  (הסבר)

12/2006

על טבעי או אל טבעי?

האדם המאמין יודע שקיימים בעולם כוחות של רוח כוחות שמקורם ברוחני ברוך הוא, בורא עולם.

ע"פ היהדות כדי להצליח ו"לגעת" ברוחני יש צורך בעבודה קשה של מוסר וזיקוק רוחני רב. ככל שהאדם מזוקק יותר, ככל שאדם מתאמץ ומשקיע בראש ובראשונה במוסר האישי שלו (דרך ארץ קדמה לתורה), מבצע קיום מצוות ברבדים השונים, ועוסק בבניין הנפש הרוחנית ע"י לימוד תורת הבורא המאירה והרוחנית ובתוכה בהפנמת חוקי הסוד, אזי נשמתו באה לידי ביטוי רב יותר ונגלה יותר גם במישורי הרוח הנוגעים ומשתלבים בחומר.

בכולנו, מתוקף היותנו בעלי נשמה, קיימת הכמיהה אל הרוחני והנסתר, יש מי שבאופיו כמהַּ יותר ויש מי שכוחותיו מובילים אותו ליצירה המעשית.

אנשים רבים מתוך כמיהתם למופשט ולרוחני מחפשים את הבלתי מושג ומנסים לגלות ולחקור בו. לצערנו אנחנו נופלים לא פעם קורבנות לכמיהתנו, קורבנות לשרלטנים שמציגים את עצמם לא כבעלי יכולות זריזות ידיים, אלא כבעלי יכולות על טבעיות.

אני בהחלט חושב שבעולם של חומר ורוח נולדים אנשים בעלי תשתית ויכולות על טבעיות כפי שנולדים אנשים בעלי יכולות שכליות גבוהות יותר, אבל אני גם בטוח שישנם פי כמה וכמה שרלטנים ושחקנים המהתלים בנו שוב ושוב.

הכתבה הזאת בYnet כתוצאה מהסרטון הזה, הובילה אותי לעיין בסרטונים הבאים ולהכיר את ג'יימס רנדי, האיש שמוכן לחלק מליון דולר למי שיוכיח שהוא בעל כוחות על טבעיים.

במאמר מוסגר, מדהים לראות איך השיתופיות האינטרנטית משקפת לנו את המציאות, שקיפות מכל הבחינות.

 

o-k

 

 

ג'יימס רנדי מציג איך אורי גלר מאבד מכוחותיו, כיצד מטיף נוצרי עובד עלינו באוזניים ואיך שולפים חתיכות בשר מבטן המטופל (13:50 דקות של צפייה מאלפת, קישור לסרטון בחלון נפרד).

 

o-k

 

 

ג'יימס רנדי חושף איך ג'יימס היידריק עובד עלינו בעיניים כשהוא מזיז חפצים בכח המחשבה "בלבד" (18:10 דקות, קישור לסרטון בחלון נפרד).

 

o-k

נכתב על ידי קלינמן, 21/12/2006 12:07, בקטגוריות ביקורתי, מהורהר, פה ושם, ביקורת
16 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא
תגובה אחרונה של o-k ב-26/12/2006 18:18






קנינו קונים נקנה...
היום דיאטה
10 כללים

לכבוד מר קלינמן
אבּוּטי
אין לי מה ללבוש!
אודותי
לאשתי לא קוראים יוספה
תודה לבלדד

שבת קודש של צו 8
לבנון השנייה
חקלאי



בלוג זה מתארח בשמחה תחת
   שלח המלצה על הבלוג לחבר     
הזכויות לתכנים בבלוג זה שייכות לקלינמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלינמן ועליו/ה בלבד

        קונספט עיצוב: