חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
10/2007
2007 שנה אופטימית

 

החלטנו לחרוג ממנהגנו ולחשוב אופטימי לרגע. לפנטז מה היינו רוצים באמת לראות בשנה החדשה, בחדשות, בתרבות, באופנה, במחשבים, בצרכנות. מערכת נענע התגייסה לצייר שנה חלומית. עד לכותרת הבאה (לפרויקט המלא).

מזה מספר שבועות לא נפצע אפילו אדם אחד בתאונת דרכים. ישראל יכולה לזקוף לזכותה ניצחון באחת המלחמות החשובות בקורותיה

בשבועות האחרונים לא אירעו תאונות דרכים ברחבי הארץ, ולא דווח על הרוגים או פצועים. מתברר כי האכיפה של משטרת ישראל והעלאת הנושא לראש סדר היום הציבורי עשו את שלהם. בהתאם למגמה הנוכחית, לא צפויות להתרחש תאונות קטלניות בשנה הקרובה. גם תאונות קלות לא סביר שייקרו, שכן כלל הציבור בישראל כבר הוכיח שהוא מחויב לנהיגה זהירה.

דובר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסר כי בעקבות הצניחה במספר התאונות פוטרו כ-90% מעובדי הרשות, מכיוון שכבר לא היה בהם צורך. "הם אמנם פוטרו", הסביר, "אך במסגרת פרויקט של הרשות נמצאו לכל אחד ואחד מהעובדים, ללא יוצא מן הכלל, מקומות עבודה חדשים עם שכר דומה לזה שהרוויחו בעבר, ובמקרים מסוימים - אפילו גבוה יותר".

מפכ"ל המשטרה החדש, רנ"צ מיקי לוי שהוזעק לתפקיד מארה"ב, אמר: "כעת יהיה לנו זמן וכוח אדם כדי לטפל בפשיעה בעולם התחתון, וגם בפשיעה הרגילה מעל פני השטח". לדבריו, "רק ביממה האחרונה נעצרו כמה כרישי סמים וסוחרי נשק במרכז ובצפון הארץ, וגם בשעה זו עושים כוחות גדולים את דרכם לדרום, שם צפויים להיעצר עוד עשרות עבריינים". לוי הוסיף כי קיצץ 30% משכרו לטובת שוטרים זוטרים באגפים השונים של המשטרה. (הארון תחאוכו)

להרוויח כסף מחיפוש חנייה

זמן שווה כסף, כידוע. זה נכון לגבי עורכי דין, נציגי תמיכה, ברוקרים ואינסטלטורים. עוד נושא שמשותף לכל אלו ואחרים, הוא שכל יום הם נאלצים לחפש חניה, וכל יום החיפוש הזה מקצר להם את החיים בשנתיים. העורך דין מאחר לפגישות, הנציגה חוטפת התמוטטות עצבים (היה לה יום קשה), האינסטלטור לא מצליח לאסוף את הילדה מהחוג והברוקר מוכר הכול ועובר לגור בחוות עיזים בנגב. הגיע הזמן שנשתלט על נושא החנייה ונתחיל להתעלל בעירייה באותה שיטתיות שבה היא מתעללת בנו. כיצד?ובכן, זה פשוט מאוד. ראשית - ערכו תחשיב קצר שבסופו תגלו כמה שווה כל שעה שלכם. לאחר מכן, הכפילו את המספר הזה בזמן חיפשתם חנייה החודש ותשלחו את החשבונית לעירייה. שוב ושוב. כולל התראה שנייה בדואר רשום. גם אם זה לא ממש לגמרי יעבוד, זה יהיה כיף חיים! בטוח. (שירה גל)

מאי 2007 - התקבלה הצעת חוק המחייבת אתרי אינטרנט להיות נגישים לבעלי מוגבלויות

הצעת החוק לנגישות באתרי אינטרנט של חבר הכנסת רפי איתן (מפלגת הגימלאים) אושרה היום בקריאה שלישית. ההצעה תחייב אתרי אינטרנט להיות נגישים לגולשים בעלי מוגבלויות, לפי ההנחיות של יוזמת הנגישות ברשת של ה-W3C. החוק החדש מכתיב לוח זמנים נוקשה לביצוע השינויים הנחוצים באתרים קיימים, ומאפשר להטיל קנסות כבדים על בעלי אתרים שלא יעמדו בו. נכון לעכשיו, אף אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל לא מיישם תקנים אלו. מומחה בתחום התקינה ברשת אמר היום לנענע מחשבים כי הקוד של רוב אתרי האינטרנט הגדולים בישראל מיושן ולא תקני, ולכן התאמתו לדרישות הנגישות תהיה יקרה ומסובכת במיוחד. מניותיהם של הבנקים ורשתות השיווק הישראליות רשמו ירידה. (רן יניב הרטשטיין)

ישראל 2007

ומה בארץ? אולי יהיה אקשן, לפחות לאיזה חודש-חודשיים. זה יתחיל בפברואר, כשתפוז תשיק את תוכנית תיגמול הבלוגרים שלה. כשזה יירגע, ונגלה שאף מיליונר חדש לא יצא מסיבי הפורטל הכתום, נייחל לריגוש ואולי נקבל איזה עצם מכיוון בזק, שתעלה את קצב ה-Upload או ממפעילות הסלולר, שיאפשרו לעבור מחברה לחברה בלי קנס. לקראת הקיץ, וואלה תעורר את כולנו כשתשיק רשת חברתית בשם וואלה Sphere. אחרי שכולנו נירשם אליה ולא נמצא שם שום דבר חדש באמת, נסתפק בלהמשיך לחכות ליאהו, שתקנה כבר את הומלס. אולי ככה אפשר יהיה סוף סוף למצוא דירה בתל אביב. אבל זה כבר באמת חזון אחרית הימים. (רוני שני)

 

אני אואב פודינג!

הקומיקס של אודי בתחזית אופטימית לשנה הבאה. יש למה לחכות (אריאל ויסמן)

שנה טובה ואופטימית במיוחד !

עוד מחשבות חיוביות ואופטימיות ל-2007 תוכלו למצוא כאן



שורבט על ידי החדר הירוק, 2/1/2007 11:44, בקטגוריות 2007, חגים, חיוכים, להעלאת המורל, נענע, אופטימי
4 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: אילנה



השנה שהיתה

 

גם אנחנו, כמו כולם, החלטנו לעצור לשניה אחת את המירוץ היומיומי המטורף ולהעיף מבט קצר לראות מה הספקנו לעשות השנה. זכרנו, ככה, במעומעם, שבכל זאת עשינו איזה דבר או שניים השנה, היו לנו הפקות וידאו יחודיות, השקנו כמה ערוצים, וגם הייתה מלחמה באמצע ששינתה אותנו לבלי היכר.  

 

אז הלכנו לפשפש במעשינו ופתאום גילינו שעשינו פשוט המון השנה. איכשהו, באטרף של העשיה היומיומית, הדברים קצת נשכחים ונבלעים, אבל כשמחפשים, מגלים שרשימת המעשים ארוכה ומפוארת. המחשבה היומיומית מה לעשות, איך לשפר, איך לעניין יותר אתכם, הגולשים, איזה כיוונים כדאי לקחת ואיך להפוך את נענע למקום נעים יותר למראה, נוח יותר לגלישה, ומעל לכל - מעניין יותר, נושאים פרי.  

 

לכן החלטנו לשתף גם אתכם, כדי שגם אתם, מאות האלפים שמלווים אותנו מדי יום, תוכלו להעיף מבט קצר ולראות מה עבר על כולנו השנה

 

 

ועכשיו קצת יותר בפירוט:

 

ינואר          

ערוץ בחירות בנענע – לקראת הבחירות הוקם ערוץ מיוחד עם סיקור שוטף, יחד עם מדור בחילות 2006 – מדור סאטירי וייחודי. במסגרת ערוץ הבחירות נענע אימצה את מפלגת הגימלאים ואף הפיקה סרטון תעמולה ייחודי של אמנים הדואגים לזקנתם בכיכובם של שורטי וליה קניג – השאר כמובן הסטוריה.

 

עיצוב מחדש של כלל ערוצי נענע למראה אחיד, נוח ונעים יותר.

 

פברואר

העולם הבוקר - שת"פ ייחודי עם תוכנית הבוקר של רשת  בערוץ 2 – לראשונה משודרת תוכנית בוקר במקביל – בטלוויזיה ובאינטרנט עם פורום פעיל במסגרת אתר התוכנית, כשאברי גלעד ועינב גלילי מדברים עם הגולשים בנענע.

 

מרץ

ערוץ התיירות – השקת ערוץ תיירות המסקר את כל אתרי התיירות בעולם ומציע מבצעים ייחודיים לגולשים.

 

אפריל

כסף פלוס – השקת ערוץ כסף פלוס, העוסק בתחום הצרכנות, התחקירים, הקניה הנכונה ולייף האקינג – שיפור החיים ברבדים שונים. בערוץ מדריכים לקניית מוצרים שונים, בדיקות של מוצרים, מדריכים לפתיחת עסקים, בתי קפה, גידול ואילוף כלבים ועוד.

 

מאי

גוגל בנענע – בהסכם בלעדי בישראל השתלב ענק החיפוש העולמי – גוגל, במסגרת אינדקס האתרים והחיפוש של נענע. נענע נבחרה על ידי גוגל לשתוף הפעולה האסטרטגי בישראל וכחלק משתוף הפעולה מנוע גוגל מהווה חלק בלתי נפרד מהחיפוש השוטף בנענע.

 

כוכב הקופים – תוכנית וידיאו ראשונה ובלעדית באינטרנט המיועדת לגברים. בתוכנית בהנחיית פרנק אזולאי ולירון ברנס השתתף בין היתר אנטוני פרקר, צבי יחזקאלי, מורן סטוויצקי שיצאה לכתבות שטח וכן טור קבוע של אורית פוקס. התוכנית זכתה להצלחה חסרת תקדים של למעלה מ- 100,000 צפיות לכל תוכנית שבועית. סך הכל שודרו  13 תוכניות .

  

יוני

הושקו שיעורי הגיטרה בנענע – לראשונה באינטרנט שיעורי גיטרה חינם הכוללים טקסטים, הדמיות של תוים וווידיאו. בהמשך הפרויקט השתתפו גם זמרים מובילים שמלמדים את הגולשים נגינה בגיטרה של השירים הידועים שלהם – ערן צור, פבלו רוזנברג, איה כורם, ליאור נרקיס, מאיה רוטמן ועוד.   

 

סופרמן בנענע – הקרנה מיוחדת ובלעדית לגולשי נענע של הסרט סופרמן עם מבצע בלעדי בנענע – הגרלה של זוג כרטיסי טיסה ואירוח לאוסטרליה – לאתר הצילומים של הסרט סופרמן 4.  

 

יולי

מלחמת לבנון 2 – חדשות נענע הופכים למרכז התעדכנות של גולשים, כשנענע מפנה את מרכז העשיה שלה לסיקור המלחמה. שידורים חיים הן מערוץ 2 והן מערוץ 10, עדכונים שוטפים 24 שעות ביממה והתגייסות כוללת של כל מערכת וערוצי נענע.   

 

וידיאו גולשים מהמלחמה – קטגוריה מיוחדת שנפתחה בנענע, אליה שלחו גולשים עשרות קטעי וידיאו המסקרות את המלחמה ונפילות של טילים. וידיאו הגולשים במלחמה זוכה להצלחה ולכמויות צפיות של מאות אלפי גולשים.  

 

אוגוסט

ד"שים מהחזית – צוותים מנענע עלו לגבול הצפון, הסתובבו בשטח עם החיילים וצילמו ד"ש של כל אחד ואחד מהם לאתר המיוחד. במקביל, שלחנו מיילים להורים לצפייה בד"שים של הילדים שלהם. סך הכל עלו בנענע למעלה מ- 700 ד"שים מרגשים מהחיילים בחזית, שנשלחו בין היתר בשמנו להורי חיילים בודדים לארצות שונות, ביניהן ארגנטינה, רוסיה, ארה"ב, קנדה ועוד.   

 

לייף סטייל ואופנה – שני ערוצים חדשים מושקים בנענע . כתבות בסטייל עם גלריית תמונות ווידיאו של החיים הטובים, האופנה, האיפור, גאדג'טים, בגדים, אקססוריז ועוד.  

 

ספטמבר

מוטומאסטר – תחרות וידיאו גולשים – תחרות מוטומאסטר בג'נענע במסגרת פרויקט מוטו מיוזיק – גולשים שולחים עשרות קטעי וידאו שעשו במסגרת התחרות שזוכה להצלחה רבה באינטרנט.  

 

תחרות עיצוב גלויות לראש השנה – גולשים שולחים עשרות גלויות מעוצבות על ידם ונערכת תחרות במסגרת הפורומים וערוץ הגלויות בנענע.  

 

אוקטובר

ישרא-בלוג נרכשת על ידי נענע – אתר הבלוגים המצליח ביותר בישראל – שנמצא בשתוף פעולה עם נענע מזה שנתיים, נרכש על ידי נענע והופך לחלק בלתי נפרד מפעילות הפורטל.  

 

שיעורים בווידיאו – נענע מגדילה את האקדמיה שלה – ואחרי שיעורי הגיטרה מצטרפים שיעורי ברייקדנס, שיעורי קוסמות, סקייטבורד, אופניים  וג'אגלינג .  

 

נובמבר

ערוץ המשחקים החדשערוץ המשחקים של נענע עולה בעיצוב ובמבנה חדש. מבצע בלעדי בנענע לסרט אראגון – במסגרת המבצע – הקרנות בכורה לגולשי נענע עם פרסים חסרי תקדים.   

 

דצמבר

אליפות ציורי גוף הראשונה בישראל – במסגרת אירועי יריד היופי בגני התערוכה, פורום איפור בנענע מכריז על תחרות איפורי גוף במתחם, תחרות שהפכה להצלחה מסחררת, אירוע בו הגיעו כעשרת אלפי מבקרים ועלו 19 יצירות. וכל זה בשילוב עם תחרות ייחודית לבחירת חביב הקהל ע"י גולשי נענע בלבד.  

 

תחרות CoffeeCup לעיצוב כוס קפה – שתוף פעולה בלעדי עם רשת בתי הקפה של אילן'ס ועכבר העיר, עולה תחרות CoffeeCup לעיצוב כוסות הקפה TO GO , עם פרסים יקרי ערך, כשהעיצוב הזוכה בתחרות יהפוך לעיצוב הרשמי של הכוסות ברשת בתי הקפה של אילן'ס.  

 

ויש עוד בטח כמה וכמה דברים ששכחנו. לא רע, בסך הכל. ואנחנו מבטיחים שזו רק ההתחלה, ובשנה הבאה נפעל כדי להפוך את נענע לעוד יותר מעניינת, עוד יותר מרגשת, עוד יותר דינמית וכיפית. כי אם החלטנו שהמסר שלנו הוא "תתחבר לדברים שאתה אוהב", אנחנו נעשה הכל כדי שתמשיכו למצוא בנענע בדיוק את מה שאתם אוהבים. וזו הבטחה.   

 

שתהיה לכולנו שנה מופלאה.   

 

מערכת נענע



שורבט על ידי החדר הירוק, 31/12/2006 15:34, בקטגוריות 2007, חגים, נענע
2 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: Kim



מהחלל למזבלה

 

מאת: אורי דישון, עורך ג'נענע וערוץ המשחקים.  

 

 

"לשכב עם בחורה במחזור זה כמו לאונן בסופגניה עם ריבה"

זה היה המשפט סביבו נעה המחלוקת במשחק החדש של אודי שעלה ביום ראשון בערוץ המשחקים. קהל היעד של המשחק זמין יותר במהלך חנוכה (חופש) והיינו צריכים להספיק להרים משחק בזמן אפס. אבל מצד שני, היה חשוב לנו שיהיה משהו ששומר על האופי הקינקי-חתרני-אלים של הקומיקס ואיך שלא הפכנו את זה, לא מצאנו חיבור מספיק טוב. 

לעשות משחק מירוצים או סרטון מדבר או משהו מיוחד לא היה ריאלי מבחינה טכנית, אז בחרנו במשחק "פלישה מהחלל", שהקוד שלו פשוט לשעתוק, ועם סופגניות במקום חייזרים וחד-קרן במקום חללית, כמו שעשינו במשחק הראשון. אמנם פשרה, אבל הוחלט להשקיע בקומיקס פתיחה במקום. אבל עדיין לא היה חיבור מספיק טוב, ואז הגיע המשפט הראשון.  

למחרת קיבלתי מייל ממתכנת הפלאש המוכשר שלנו, דניאל, שהוא מסרב לעלות את הוורסיה הזו, כי היא גסה מדי ובגדול מחללת את כל אשר קדוש. קצת מוזר אחרי שבמשחק הראשון אודי ירה בבני אדם, במשחק השני אבא שלו בעט אותו למוות מהחלון וגם הופיע בו ילד בביקני (כמו גם במשחק החדש אגב) וכל זה מתוך קומיקס שטוען שהוא לא אוהב אתיופים, כי הם מרמים אותך בזה שהם גורמים לך לחשוב שהם אנשי שוקולד.

לי באופן אישי אין בעיה עם המשפט הזה, אבל כל אחד ואיך שהוא מרגיש לגבי המיניות שלו, וגם לא היה זמן לריב, אז התפשרנו על זה שאבא של אודי פוטר מהעבודה (בגלל הטרדה מינית, אבל גם הבדיחה הזו נדחתה ברגע האחרון) ואין לו כסף לסופגניות, אז הוא הולך לחפש אותן במזבלה. פחות מצחיק וגס, אבל לא נורא - בסך הכל אני חושב שכולם מרוצים. ולפעם הבאה נרים משחק עוד יותר חיה בעזרת השם.

בקיצור, ככה הפכה מתקפת הסופגניות מהחלל למתקפת הסופגניות במילוי קרם אהבה למתקפת הסופגניות הרדיואקטיביות. חג שמח ולכו לשחק.

נ.ב 1 תודה לאריאל ויסמן שצייר את המשחק, דניאל אלבו שתכנת הכל בפלאש ואסף שמיר שהיה סופגניית הנסיונות שלנו וחרש את המשחק במציאת תקלות.

נ.ב 2 פעם הייתי כותב הרבה יותר טוב. אני לא יודע מתי הפכתי כזה יבשושי. סעמק!



שורבט על ידי דישון, 18/12/2006 18:05, בקטגוריות דישון, חגים, משחקים
1 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: אנה



כפרות של סלבס

 

תאמינו או לא גם הסלבס משתמשים ביום הכיפורים כדי לכפר על המעידות של השנה. במי פגע יודה לוי? על מה מצטערת מאיה רוטמן ומה יש למייקל לואיס לומר לאומה?

פנינו לידוענים הרבים של ארצנו הקטנה במטרה לגבות מהם שביב של אנושיות וחרטה - בואו לראות מה יצא.

 



שורבט על ידי בראלה, 30/9/2006 21:01, בקטגוריות בראלה, וידאו, חגים, סליחות, בידור
1 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: ערס פואטי



שנענע טובה !

 

מאת: מיי-רב, מנהלת קהילות

 

אצלנו בנענע הדקה התשעים זה משהו שבשגרה, אנחנו מאוד מחבבים את המושג ומשתדלים ליישם אותו כמעט בכל הזדמנות. משהו בלחץ, בזמן הקצוב, בשעון החול שעוד רגע מתרוקן, עושה לנו את זה כנראה. אז גם הפעם לא פישלנו כשגילינו פתאום שראש השנה כבר כאן, זה בא לנו לגמרי בהפתעה (לא, אף אחד לא טרח לספר לנו על האירוע המיוחד הזה) ולכן, לא ממש התכוננו.

אך מכיוון שאנו מתורגלים בשגרת הדקה התשעים, הצלחנו גם הפעם, בכוחות משותפים של הרגע האחרון ובהמון אנרגיות חיוביות, להכין ברכה ייחודית לקראת השנה החדשה הזו (מישהו אמר תשסז??).

תודה ליפות והאמיצות, בנות ערוץ התרבות. לבראלה על הנכונות והעינטוזים, לטל על רוח השטות והאווירה וכמובן לשאקירה, על ההשראה. אותנו זה הצחיק, מקווים שגם אתכם.

 

שנענע טובה במיוחד לכולכם ושלא תפסיקו לחייך.

ועכשיו תראו מה יצא: 

לחיצה אחת על ה- Play וגם אתם יכולים להתחיל לנענע

 

 


בהזדמנות זו רק לעדכן שתחרות הגלויות שארגנו בפורום פלאש ופורום עיצוב גרפי, הסתיימה ובעקבותיה עלו עשרות גלויות חדשות לראש השנה באתר הגלויות של נענע. אז אם מתחשק לכם לשלוח ברכה מקורית - אתם מוזמנים וגם אם לא, שווה הצצה.



שורבט על ידי מיי-רב, 21/9/2006 21:16, בקטגוריות בראלה, אינפנטילי, חגים, מהקיוביקל, נענע, מיי-רב, עדכונים
21 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: >דו סיטרי



הדף הבא
דפים: 1  2  


לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי