בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


פוטנציאל מבוזבז

אישה ואם בישראל. חברה במגזר הדתי. בשעות העבודה והפנאי נהנית לבהות במחשב.
3/2005

יונה עם עלה של זית, מחרבנת לי על החלון בבית.

(הפוסט עשוי להכיל קטעים קשים עבור חובבי חיות. ראו הוזהרתם)

השבוע כינסתי ועידה בביתי.
"רבותי" פתחתי ואמרתי, תוך שאני מסדרת את מדי המעומלנים "חייבים למצוא פתרון סופי לבעית היונים, שמטרידה אותנו כבר למעלה מ-5 שנים".

האמת היא שעד לפני 4 שנים היונים סתם חירבנו לנו על חלון חדר השינה. זה לא היה אסטתי, אבל לא משהו שגרם לי לצאת מדעתי. ואז באביב שלפני 4 שנים, החליטו היונים לקבוע עובדות בשטח, והתחילו להקים קן על אדן החלון.
כל ערב בשובי מהעבודה, העפתי את הקן למטה, ולמחרת מצאתי אותו שוב בנוי למשעי. באחד הערבים מצאתי את הקן ועליו את היונה יושבת ודוגרת על ביצה. החלטתי שזו חצית גבול, המחייבת תגובה ציונית הולמת. העפתי את היונה, זרקתי את הביצה (כנראה על החלון של השכנים מלמטה, אבל למי אכפת?) והעפתי את הקן.
למחרת כינסתי מועצה משפחתית ושיכנעתי אותם שהפתרון (והמפתח לאושרנו) טמון בחומר קסם בשם "עופי יונה". לאחר שקיבלתי את אישור המועצה המשפחתית לתקציב החורג, הלכתי לחנות הסמוכה לחומרי בנין, ורכשתי את החומר.
מדובר בחומר דביק שמרססים על אדן החלון, וזה אמור להרחיק את היונים מרביצה עליו. את המטרה העיקרית שלו הוא השיג, אבל תוך כדי כך נדבקו לחומר הזה שלל נוצות וחרקים שלא ממש הבינו שהחומר לא נועד להם.
לאחר כמה חודשים בהם אדן החלון שלנו הפכה לבית קברות המוני לחרקים קטנים, עשתה יונה טיפשה אחת את טעות חייה, והחליטה לנחות במלוא כובד משקלה על אדן החלון. כמובן שהיא נדבקה לחלוטין ולא יכלה לזוז או לעוף. לאחר יממה בה התעלמתי מהמפגע, ולאחר שהמועצה המשפחתית צרחה שמכיוון שזה היה הרעיון המטופש שלי, אני זו שצריכה למצוא פתרון, החלטתי לנסות לשחרר את היונה. הנסיונות לדבר אל היונה נכשלו, ולכן חבשתי כפפות וניסיתי לשחרר את היונה בכח זרועי. לאחר שגם זה נכשל עברתי לאמצעים קיצוניים יותר: לקחתי שפכטל וגרדתי את היונה מהמשטח. כמובן שהיונה נפלה למטה מבלי יכולת לעוף (יכול להיות גם שהיא נפלה על חלון השכנים מלמטה. לא בדקתי).
לאחר תקרית היונה והשפכטל נאלצתי לגרד במו ידי את החומר הדביק מאדן החלון.

באביב שלאחר מכן נתקפתי באווירת פיוס ושנטי-שנטי כלפי היונים. לא רכשתי שום כלי משחית. רק הסתפקתי בזריקת הקן והביצים לחלון השכנים מלמטה. קניתי דוקרנים מטופשים, שאמורים למנוע מהיונים לשבת על אדן החלון, אבל מכיוון שהתעצלתי לקבע אותם לאדן החלון, היונים העיפו את הדוקרנים האלה בלי שום בעיה.

באביב שלפני שנתיים הגיתי רעיון גאוני: קניתי אדנית מלאה בקקטוסים אימתניים, והנחתי אותה על אדן החלון האהוב על היונים. הנחתי שהקקטוסים יפעלו כמו הדוקרנים, וירתיעו את היונים מלנחות על אדן החלון. לצערי, היונים החליטו שדווקא מאוד נח להם להתמקם ברווח שבין האדנית לחלון. היה להם חמים ונעים, ולכן באותה שנה הם הטילו 3 ביצים בקן ולא הסתפקו בשתיים.

בשנה שעברה החלטתי לתקוף את הנושא בצורה יותר מעמיקה. ערכתי מחקר מקיף באינטרנט, והגעתי למסקנה שפתרון הקסם הוא תלית עשרות שקיות ניילון ריקות על סורגי החלון. מפתיע למדי, אבל הפתרון הזה עבד! תנועת השקיות ברוח הבריחה את היונים והן באמת לא קיננו על אדן החלון באותה שנה. רק מה? איך שהגיע הקיץ ונעלמה הרוח, גם השקיות הפסיקו להתנדנד והיונים חזרו לחרבן על החלון.

גם השנה החל הריטואל המוכר. כבר הספקתי להעיף למטה 4 קינים וביצה אחת. אבל מכיוון שהשנה היונים החליטו להתפרס גם לחלון השני של חדר השינה, הכרזתי על תחילתו של מבצע "פתרון סופי". הפעם לא אסתפק בסילוק היונים מהחלון, אלא אחתור לחיסולן לצמיתות! אני מחפשת רעל ליונים!
בחנות המוכרת חומרי הדברה הסתכלו עלי במבט עקום (השמור לרוצחים נאלחים) והציעו לי קילו דורה מורעלת ב-90 ש"ח. אני מחפשת פתרון יותר יעיל, שלא ימלא את הבית שלי בעודפי רעל - משהו כמו 100 גרם דורה מורעלת ב-9 ש"ח. בינתיים אני בטוחה שכבר זכיתי במקום של כבוד בהיכל הצוררים במוזיאון יד ושם של היונים.

נכתב על ידי nina, 17/3/2005 07:49, בקטגוריות מקטרת
18 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי     לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא
תגובה אחרונה של אורן ב-18/9/2008 22:07



52,560
כינוי: nina
גיל: 51

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << מרץ 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגרים דתיים » ±
« הדוסים של ישרא » ±
« נשים חזקות » ±





מה השעה?



טפיחה על האגו
25 הבלוגים הנבחרים של אפלטון לשנת 2006
בלוגים על הורות - כתבה מ"הלול"


מי אני?
אישה
אמא לארבעה: בת 13 בן 11 בן 8 ובת 3
מחפשת מה לעשות עם עצמי, ובינתיים עובדת כעצמאית
משתייכת לזרם הדתי לאומי, אבל נוטה ל"אורתודוכסיה מודרנית" (שזו דרך יפה לומר שאני דתייה לייט)
שמרנית ומרובעת. אוהבת שיגרה. צורכת תרבות מיינסטרים.


בטלויזיה שלי
C.S.I
The Amazing Race
איך פגשתי את אמא
האישה הטובה
האנטומיה של גריי
המפענחת
מחשבות פליליות
נשות קבע
עקרות בית נואשות
פרשיות סמויות
רצח מן העבר


תגיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה