בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


פוטנציאל מבוזבז

אישה ואם בישראל. חברה במגזר הדתי. בשעות העבודה והפנאי נהנית לבהות במחשב.
12/2005

wake up call

במקרה פתחתי את תיבת הדוא"ל שלי בוואלה (לפחות את זו שנמצאת תחת הכתובת הזו), וגילתי - בין שלל המיילים המדווחים לי על עידכוני בלוגים עליהם אני מנויה - הודעה מישראבלוג כי הבלוג שלי צפוי למחיקה. אתם רוצים למחוק את הבלוג שלי? הבלוג בעל המספר החינני והתלת ספרתי? לא יקום ולא יהיה, אמרתי לעצמי והתיישבתי לכתוב.

 

למה נעלמתי? אין לי מושג. פשוט יום אחד גילתי שלא בא לי לכתוב וגם אין לי על מה. כבר היו כמה פעמים בהם תיכננתי לחזור, אבל כשזה הגיע לכתיבת הפוסט הלכה למעשה, נותרתי ספיצלס.

 

בכל מקרה לאותם ארבעת המנויים, ששרדו את שנת הסתיו שלי, אני שמחה להודיע שחזרתי. יש לי טונה של בלוגים להתעדכן בהם. אולי במקום להתעדכן לאחור, פשוט אקפוץ למים ואתחיל לשחות מכאן והלאה.


גיסתי בהריון. הריון חמישי בתקופה של 10 שנים. אולי כבר ציינתי את זה כאן . אני חושבת שאני טורחת לציין את הנתון הזה לכל מי שאני מדברת איתו, בעיקר כי הידיעה על ההריון היממה אותי. היא התחתנה חודשיים לפנינו, ולכן ההשוואה מתבקשת. בחתונה שלנו היא כבר היתה עסוקה בהקאות הריון. כשהיא ילדה את הילד השני אני הייתי בתחילתו של ההריון הראשון.

הדינמיקה ביננו היתה כזו שהיא נכנסת להריון, בעלי מתלהב מהקונספט ומבקש גם, כך שכשהיא יולדת אני תמיד נמצאת בתחילת הוא באמצע הריון. הפעם ההריון שלה תפס אותי לגמרי לא מוכנה להריון נוסף. בעבר, כשחשבתי על הריון, הרגשתי תחושת ריקנות ברחם. הרגשתי צורך לחבק תינוק, לשאת תינוק ברחמי. היום, כשאני חושבת על הריון, אני מרגישה בעיקר בחילה וכאבים ברצועות הבטן התחתונה. הבעל מצפה ל-5 ילדים, אבל אני כבר בת 32 (על מי אני עובדת? עוד חודש אני בת 33), עם 3 ילדים ובלי שום חשק לילד נוסף.

 

קשה, בחברה כמו זו בה אני חיה, להודיע קבל עם ועולם כי מיציתי את עצמי אחרי 3 ילדים. בעבר זה עוד איכשהו היה מקובל, אבל היום, כשכל החרד"לים מביאים 6-7-8 ילדים, לבוא ולהודיע שדי לי ב-3, זה כמו כפירה בעיקר. אני משתדלת לא לצאת בהצהרות (בעיקר לאור העובדה שהגעתי עם הבעל לפשרה לפיה יהיו לנו 4 ילדים), אבל אני ממש לא מסוגלת לראות את עצמי נושאת הריון נוסף. אני מסתכלת על כמה הגוף שלי הושחת במהלך 3 ההריונות שעברתי, ולא מצליחה לשכנע את עצמי שהמחיר של הרס נוסף של הגוף שווה את הכיף שבהסנפת תינוק טרי.

 

אפרופו השחתת גוף - לעיתים נשים, שההריון עבר עליהם בקלות, לא ממש מעריכות את המאמץ שהגוף עובר בהריון. קחו לדוגמא את גיסתי (זו מהפיסקה הראשונה שאחרי הקו). הגוף שלה פשוט קרס בהריון החמישי הזה. לחץ דם נמוך ודימומים מתחילת ההריון. היא מאושפזת כרגע בבי"ח. אמצע החודש השביעי, יש לה דימומים וחשש לירידת מים. באתי לבקר אותה, והיא היתה כולה המומה: מאיפה נחתה עליה הצרה הזאת? 4 הריונות עברו עליה בלי שום בעיה, אז מה קרה שפתאום הכל השתבש? אולי העובדה שהגוף שלנו לא בנוי להריונות כ"כ תכופים? אולי הגוף שלך מאותת לך משהו, שהיית צריכה לבין לבד?

אם בעבר ההריונות של גיסתי עשו לי חשק, והכניסו אותי למוטיבציה של הריון נוסף, ההריון הנוכחי שלה מכניס אותי למחשבות עמוקות על "סגירת הבאסטה". זה הופך אותי לעוף מוזר במשפחתו של בעלי, אבל אני כבר רגילה.

נכתב על ידי nina, 4/12/2005 07:58, בקטגוריות מעדכנת
43 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי     לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא
תגובה אחרונה של Life of my own ב-29/12/2005 14:38



52,560
כינוי: nina
גיל: 51

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << דצמבר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגרים דתיים » ±
« הדוסים של ישרא » ±
« נשים חזקות » ±





מה השעה?



טפיחה על האגו
25 הבלוגים הנבחרים של אפלטון לשנת 2006
בלוגים על הורות - כתבה מ"הלול"


מי אני?
אישה
אמא לארבעה: בת 13 בן 11 בן 8 ובת 3
מחפשת מה לעשות עם עצמי, ובינתיים עובדת כעצמאית
משתייכת לזרם הדתי לאומי, אבל נוטה ל"אורתודוכסיה מודרנית" (שזו דרך יפה לומר שאני דתייה לייט)
שמרנית ומרובעת. אוהבת שיגרה. צורכת תרבות מיינסטרים.


בטלויזיה שלי
C.S.I
The Amazing Race
איך פגשתי את אמא
האישה הטובה
האנטומיה של גריי
המפענחת
מחשבות פליליות
נשות קבע
עקרות בית נואשות
פרשיות סמויות
רצח מן העבר


תגיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה