בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


פוטנציאל מבוזבז

אישה ואם בישראל. חברה במגזר הדתי. בשעות העבודה והפנאי נהנית לבהות במחשב.
11/2006

כינים
אני יודעת מזה זמן מה שיש לה כינים. אולי הגירוד המאסיבי הסגיר את הפרט הזה, ואולי הביצה שראיתי באחד הימים בהם קלעתי לה צמה. בשל קוצר זמן מטורף, הסתפקתי בסלוק הראיה החותכת מהשיער שלה, ושלחתי אותה ככה לבי"ס.
מכיוון שלא מצאתי בלוח הזמנים שלי לאותו שבוע את אותן 3 שעות רצופות הנדרשות לי כדי לפלות את כל הכינים והביצים משיערה הארוך והסבוך, הסתפקתי באותו ערב בחפיפת השיער בשמפו "חפיף" ובתפילה לעתיד ורוד יותר. קיוותי שהשמפו הוא כ"כ יעיל עד כי הוא גם יהרוג את כל הכינים והביצים, וגם יוציא אותן מהשיער.
אחרי כמה ימים שקטים בהם היה נראה שתוכניתי הצליחה, התברר כי השמפו לא ממש עבד. היא המשיכה להתגרד. שיכנעתי את עצמי שמדובר בקשקשים, עד שבארוחת יום שישי - עת הבטתי על שיערה הבלונדיני הארוך באהבה מהולה בקינאה - ראיתי פתאום כינה אחת גוררת אחריה כיסא נח, שימשיה ועיתון, ומתיישבת על המצח של הבת שלי, ממש על קו השיער. בלי להתחשב בכל הנכבדים שישבו מסביב לשולחן השבת, תפסתי את הכינה הסתלבטנית בשתי ציפורניי, והעפתי אותה לכיור הקרוב. את יתרת הארוחה ביליתי במבטים עצבניים לכיוון השיער של הילדה, ובנסיון לאתר כינים נוספות. אולי הן החליטו על יום כיף על המצח של הילדה ועוד מעט תצטרפנה לכינה הסתלבטנית  עוד כינים עליזות עם בקיני?
 
כשחזרנו הביתה הכרזתי מלחמה על הכינים. אין לי בעיה שיטיילו על הראש של הילדה ויגרמו לה להתגרד עד זוב דם. אין לי בעיה שיטילו מיליון ואחת ביצים על הראש שלה, אני בעת הגברת הילודה. אבל להציץ מחוץ לשיער??? לנסות לטייל על המצח??? זה כבר יותר מדי בשבילי! מה היה קורה אם הדודה ברוניה היתה רואה את זה? מה היה קורה אם המורה שלה היתה רואה את זה? הן עוד היו חושבות שאני אמא מזניחה שנותנת לבת שלה להסתובב עם כינים על הראש  !
 
מכיוון שניסיתי כבר את כל החומרים נגד כינים הנמצאים בבית המרקחת, ומכיוון שבמילא היה יום שישי ולא יכולתי לקפוץ לבית המרקחת השכונתי, החלטתי לנסות שיטה טבעית עתיקת יומין:
הוצאתי מהמקרר מרגרינה, ונתתי לה להתרכך טיפה. אח"כ הושבתי את הילדה על כיסא, והתחלתי למרוח את כל המרגרינה על הראש שלה. כן, כן, קראתם נכון: מרגרינה על הראש. מרחתי טוב טוב את כל השיערות בשיכבת מרגרינה עבה. כשסיימתי עטפתי את הראש בכובע רחצה מניילון (נו, אלה שמחלקים בבתי מלון), ושלחתי אותה לישון.בבוקר חפפתי לה את השיער, מרחתי כמות נדיבה של מרכך (אני מרגישה כמו אהרוני שמחלק מתכונים), שטפתי את השיער ואז התחלנו בעבודה הקשה.
עוד לפני שהתחלתי לסרק את השיער ולהכנס לעומקו, מצאתי על המצח 2 כינים מתות. כנראה שהמרגרינה חיסלה אותן במהלך אותו יום כיף שחרב לי את ארוחת השבת. שלפתי אותן מהראש בחדווה, ואז התחלתי לסרק במסרק הסמיך. בדר"כ המסרק הסמיך לא מדגדג לביצים שמתנחלות על שיערותיה של בתי, הן פשוט מסרבות להיתלות בשיניו ולצאת מהשיער, אבל הפעם המסרק עבד. מסתבר שמעבר לחניקת הכינים, המרגרינה גם מפרקת את הדבק שבין הביצה לשיערה, וכך קיפצו להן על שיני המסרק הסמיך שלל ביצים וכינים.
 
בסופו של יום יכולתי לציין בחדווה שבטבח הכינים הגדול חיסלתי 15 כינים ועשרות ביצים (מתישהו הפסקנו לספור). ביום ראשון בבוקר סירקתי את הילדה בהנאה ושלחתי אותה לבי"ס בגאווה של אמא משקיענית. היו כינים, ויכולתי להם. הילדה שלי עכשיו נקיה, ונראה מה יהיה לדודה ברוניה להגיד על זה.
 
 
אתמול אחה"צ תפסתי אותה שוב מגרדת את השיער. אני בטוחה שאלה קשקשים...

נכתב על ידי nina, 14/11/2006 08:10, בקטגוריות אם השנה, מקטרת
73 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     -1 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי     לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא
תגובה אחרונה של nina ב-7/3/2007 07:41



52,560
כינוי: nina
גיל: 51

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << נובמבר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגרים דתיים » ±
« הדוסים של ישרא » ±
« נשים חזקות » ±





מה השעה?



טפיחה על האגו
25 הבלוגים הנבחרים של אפלטון לשנת 2006
בלוגים על הורות - כתבה מ"הלול"


מי אני?
אישה
אמא לארבעה: בת 13 בן 11 בן 8 ובת 3
מחפשת מה לעשות עם עצמי, ובינתיים עובדת כעצמאית
משתייכת לזרם הדתי לאומי, אבל נוטה ל"אורתודוכסיה מודרנית" (שזו דרך יפה לומר שאני דתייה לייט)
שמרנית ומרובעת. אוהבת שיגרה. צורכת תרבות מיינסטרים.


בטלויזיה שלי
C.S.I
The Amazing Race
איך פגשתי את אמא
האישה הטובה
האנטומיה של גריי
המפענחת
מחשבות פליליות
נשות קבע
עקרות בית נואשות
פרשיות סמויות
רצח מן העבר


תגיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה