בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


פוטנציאל מבוזבז

אישה ואם בישראל. חברה במגזר הדתי. בשעות העבודה והפנאי נהנית לבהות במחשב.
11/2006

אני חיה בסרטים

סרט בנות טוב הוא כזה שמשאיר אותך אחריו עם חיוך דבילי על הפרצוף, שרידים של דמעה ותחושת "אההההההההההההה" נעימה בלב.

סרטי בנות בדר"כ זורקים אותי להירהורים עמוקים כאילו היו מינימום סרט סינמטקי (סרטים סינמטקים, אגב, זורקים אותי בדר"כ לשינה עמוקה). אני יכולה להגות בסרטי בנות במשך שעות, למרות שבשורה התחתונה העלילה שלהם די קבועה: יש שם גבר ואישה, הם מתאהבים, הם נפרדים, הם חוזרים זה לזה, ומתישהו במהלך הסרט יש גם מוות.

 

ראיתי אתמול את הסרט "אחוות המכנסיים הנודדים" (שתורגם בעברית ל"אחוות הג'ינס"). סרט בנות חביב ביותר. מתאים אמנם יותר לילדות בנות 15-26, אבל עדיין הצלחתי להתחבר אליו ולדמוע. מצד שני, הסרט לא השאיר אותי עם תבונות עמוקות במיוחד, מעבר למחשבה שיוון נראית נפלא, וכך גם השחקן ששיחק את החבר היווני של אחת הגיבורות.

 


סרטי אימה, לעומת זאת, אני שונאת.

 

אמרו לי פעם שסרטי אימה עוזרים לאנשים להתמודד עם הפחדים שלה, בכך שהם מממשים את הפחד הגדול ביותר שלך אל מול עיניך. עלי זה לא עובד ככה. סרטי אימה מחדירים בי פחדים גדולים יותר מאלה שהיו שם קודם, ולא משנה כמה אשכנע את עצמי שסוף הסרט חייב להיות טוב ושהרוצח המטורף ימצא ויוכחד.

 

מירי, חברתי היפה, החטובה והמהממת (שגם קוראת פה מדי פעם) מנהלת מערכת יחסים שלמה עם העולם המטאפיזי. רוחות רפאים מבקרות אותה בקביעות, גם בחלומות אבל גם בסתם ליל חולין. לאחרונה מכשירי החשמל בביתה התחילו לקבל חיים משל עצמם. היא חושבת שהרוח מנסה לשדר לה מסר. אני חושבת שהייתי בורחת מהבית ממזמן כל עוד נפשי בי.

 

כנראה שלמירי יש השפעה שלילית עלי, כי פתאום התחלתי לחשוד שיש רוח רפאים באוטו שלי. לפעמים כשאני לוחצת על דוושת הברקס, אני מרגישה שמישהו דוחף לי את הדוושה יותר למטה. הרגל שלי נשארת חצי באוויר, אבל הדוושה ממשיכה להילחץ מעצמה. לפעמים הרגל שלי רק נחה על הדוושה, כמתלבטת אם לבלום או לא, ופתאום הדוושה נלחצת מעצמה והאוטו בולם. אולי רוח הרפאים הזאת אחראית גם לכל זירמי החשמל הסטטי שהאוטו שלי זורק לכיווני ביציאה, ואולי פשוט אני צריכה להפסיק ללכת עם גרביונים ו/או נעלים שהסוליה שלהם מעבירה חשמל ססטי.

 

סיפרתי למירי על רוח הרפאים הזאת, אבל אני חושבת שדברי לגמרי איבדו מאמינותם, מכיוון ששניה לפני כן סיפרתי לה שראיתי גמל בכביש העוקף. בחיי. אי-שם באחת מערי השינה של גוש דן מסתובב לו גמל בצידי הכביש העוקף. אני מניחה שעשיתי לעצמי אאוטינג מסויים פה, אבל אנא שימרו את הניחושים לעצמכם.

 


 

בפורום הדתי האהוב עלי עולה מדי פעם שירשור המבקש המלצה ל"סרט נקי". אני אף פעם לא מוצאת מה להמליץ בשירשורים האלה. ההגדרה של "סרט נקי" מאוד משתנה מאדם לאדם. בעיני סרט עם נשיקות לוהטות וקללות גסות הוא סרט מאוד נקי. בעיני אחר לא. אישית, אני כמעט ולא מכירה סרטים נקיים, כי בדר"כ יש להם נטיה לשעמם.

 

פעם יצאתי עם מישהו, שהכימיה ביננו לא ממש זרמה. היתה לי הרגשה שהקשר ביננו (שהתחיל  דווקא בצורה רומנטית מאוד) עומד לפני סיום, אבל בכל זאת לא יכולתי לחתוך. כדי לחסוך מעצמנו פגישת שיחות נפש מעיקה, הצעתי לו ללכת לסרט. כמובן שהייתי צריכה למצוא סרט נקי, כי הוא היה דתי למדי (הוא היה דתי יותר ממני, ואני הייתי אז בתקופת שיא הדתיות שלי, כראוי לקומונרית בישראל). יצאתי מנקודת הנחה שסרט מצוייר הוא בהכרח סרט נקי, ולכן הצעתי לו ללכת ל"אלדין". איך שאנחנו מתיישבים באולם הקולנוע, מתחילות לרוץ להן הפרסומות. בפרסומות לטמפונים קברתי את עצמי מבושה. בפרסומת לקרמיקה גוטשטיין (ושוב אאוטינג מסויים), שבה אישה חשופת חזה שוטפת את עצמה באמבטיה מבהיקה וכותבת על הראי באודם "אני אוהבת אותך גוטשטיין", כבר חיפשתי בור באדמה לקבור את עצמי בתוכו. את שאר הסרט אני לא ממש זוכרת, אבל אני לא לגמרי סגורה על זה שסרט שהכוכבת בו לבושה בשארוול וחזיה, יכול להיות מוגדר כ"סרט נקי", גם אם הוא סרט מצוייר.

 

 

נכתב על ידי nina, 22/11/2006 13:58, בקטגוריות עושה פאדיחות, קצת קולטורה
69 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי     לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא
תגובה אחרונה של o-k ב-28/11/2006 14:08



52,560
כינוי: nina
גיל: 51

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << נובמבר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגרים דתיים » ±
« הדוסים של ישרא » ±
« נשים חזקות » ±





מה השעה?



טפיחה על האגו
25 הבלוגים הנבחרים של אפלטון לשנת 2006
בלוגים על הורות - כתבה מ"הלול"


מי אני?
אישה
אמא לארבעה: בת 13 בן 11 בן 8 ובת 3
מחפשת מה לעשות עם עצמי, ובינתיים עובדת כעצמאית
משתייכת לזרם הדתי לאומי, אבל נוטה ל"אורתודוכסיה מודרנית" (שזו דרך יפה לומר שאני דתייה לייט)
שמרנית ומרובעת. אוהבת שיגרה. צורכת תרבות מיינסטרים.


בטלויזיה שלי
C.S.I
The Amazing Race
איך פגשתי את אמא
האישה הטובה
האנטומיה של גריי
המפענחת
מחשבות פליליות
נשות קבע
עקרות בית נואשות
פרשיות סמויות
רצח מן העבר


תגיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה