לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I Live My Life in The Shadows Of The Things I Try To Hide

כינוי:  x.XDeadHopeX.x

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

i want things to be good...


 

if only i could translate

thoughts into action

fire words like a rifle and aim them

into one target

you

are my target

my destination

the only reason i keep trying

even if they are happening

beneath and beyond the

things you see

and it's hard to do the right thing

when you feel worthless

but i'm not givin up

i love you

so lets dance throughe the night

and make sure that you

 see the reflection of you smile inside my eyes

 



נכתב על ידי x.XDeadHopeX.x , 29/12/2007 05:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,326

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לx.XDeadHopeX.x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על x.XDeadHopeX.x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)