לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

מעצבן הא?! זהו שלא.


מצב הבלוג שלי מעניין. אסביר-
ראשית- כמות המנויים שלי יורדת. מצד שני, מעולם לא היו לי כל כך הרבה אנשים שגלשו אלי דרך סרגל המועדפים. זה כנראה בגלל כמות הפוסטים שאני משחרר לעתים ביום אחד. סבבה, מה 'כפת לי.
בנוסף לכך, מה שמאד רציתי לאחרונה החל מתגשם- רציתי להעלות את גיל הקוראים שלי, או יותר נכון- הקוראות.
משום מה, ואיני יודע למה, רוב הקוראות שלי הן בנות עשרה עד גילי פלוס מינוס. יש לכך הסבר פשוט. זה לא שאני כותב לילדים- סביר מאד שרוב הבלוגריות הן פשוט בגיל הזה וזהו.
מאד רציתי שגיל הקוראות יעלה ואני שמח מאד שזה קרה. אני חושב שזה התחיל לקרות כשהתחלתי לעיין אצל תראזימכוס, שם גיליתי בדיוק את הבלוגים החדשים שכל כך רציתי לגלות ופשוט לא ידעתי איך. אז תודה בכל אופן.

והיום על סדר היום מספר דברים שעלי לקדם- אני צריך להכין לי מערכת לסמסטר הבא כבר היום, אני צריך למלא אי אילו שאלונים חשובים של option1 ולבסוף, יש לי פוסט או שניים שעניינם- מפה אילמת ומנהיגי עולם. אל תדאגו, זה לא יהיה משעמם.

ועוד דבר, מכירים את זה שאתם מגיעים למקום והם רוצים את כל תמונות הפספורט שלכם? איזה מעצבן זה?!
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/1/2005 19:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)