לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

קפה בסוף


אני יודע שלא עידכנתי כבר המון זמן.
הם שניהם ישבו מולי, שיחקו "אין יחסים" כך שכל אחד משדר לי משהו אחר על השני. שעתיים שהישיבה שלי זזה בחוסר נוחות על הברכיים באין מקום הזה מאחורי המצלמה, שעתים צעקתי עליהם, ביקשתי מהם, דיברתי איתם, הזזתי אותם, כמו במאי, והייתי במאי, לשעתיים שלמות כמו שאף פעם לא הייתי, עד שיצאו לי פריימים כמו שרציתי, ברגישות ובנחישות, היה מטורף.
 
כנסו!!!
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2006 09:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לצלם אישה מדהימה בשש בבוקר שווה לקום בשביל זה בחמש.
אחחח קרנית.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/11/2006 13:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לט גו סיפור אהבה


היא נכנסה עם הכסא של האופניים שלה, פתחה את הלפטופ שלה מאחורי הגב שלי ועשתה את שלה.
 
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 20:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, Let Go  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




*נשאלתי אם אני אוהב את הזמן הפנוי שמאפשרת לי העבודה שלי
*אני אוהב לראות אנשים שנוגעים לעצמם בראש כשהם חושבים
*אוהב כשהאקדמיה הופכת אנשים לכאלה שמטילים ספק במציאות
*אנשים רגילים שחושבים
*חושבים
*בלי להתאמץ

*בית קפה זה מקום מרתק
*כל האנשים פה...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 13:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר פוסט


אתמול בלילה באחת אחרי שסגרתי את המחשב הלכתי לעשות מה שלא עשיתי הרבה זמן,
מקלחת רותחת של לפני השינה.
שרפתי את גופי ונכנסתי למיטה. בין לבין הספקתי קצת להתקרר תוך שיטוט בסיביר קומה 7.
סיביר קיררה אותי אך דקה אחר כך פרץ החום שנאגר בי במקלחת וחימם אותי עד הסוף, כאילו כל החום ישב לי בתוך העורף והזרים לי חום משם אל כל חלקי הגוף.
לא זזתי. קידשתי את הרגע ונרדמתי.
בלילה חלמתי על המפלצת. ולא רק שחלמתי אותה, חלמתי שאנחנו שוב יחד.
זו כנראה היתה חתיכת מקלחת, היו לי רק חלומות נעימים.

upsetיִם ומצבי רוח אצלי עוברים עם סבלנות.
אני מרגיש עכשיו שיש לי עוד דברים מאתמול שאני שוכב עלי, ללא ספק יתפרצו ללא התראה כשיבוא הרגע המתאים שלהם, קצת חושש.
מה עושים?, אני שואל את עצמי. אין לי תשובה ברורה לצערי, אבל זה משהו שקשור בלהיות לארג' עם אנשים, לעשות את מה שאמרתי שאעשה ולהסתכל על הנוף.
(נדיבות, אינטגריטי ולהיות נוכח)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 07:44   בקטגוריות סיביר קומה 7  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שלי היום


נכנסתי הביתה. הורדתי את התיק.
על השולחן היתה קופסת אגוזי קשיו מלוחים.
שפכתי חופן לתוך צלוחית ואכלתי את המנה הראשונה בארוחת הערב שלי.
במייל חיכה לי מכתב של מישהי שלא דיברתי אליה יפה קודם.
בראש השתפכתי היום על כל העבודה שלי, upset מתמשך שיש לי על התנאים שלי בעבודה.
מרוב שהייתי במצברוח הזה לא הלכתי לסמינר שלי ובדיוק כשבאתי לסוע לכיוון רמת אביב לטרמפ שלי לסמינר התחילו מכוניות משטרה לצווח בתל אביב ולסוע כמו משוגעות להדר יוסף.
זה היה מעניין, חשבתי לעצמי, התקשרתי אליה לשאול לעצתה אם לבוא לסמינר או לא. היא הציעה לי לבוא איתה בטרמפ.
זה היה כל כך לא צפוי, כל כך הוציא אותי מהחשיבה הדו מימדית שלי של שוקו או וניל שמיד הסכמתי.
בדרך להדר יוסף החלטתי שאני לא נוסע. ידעתי שהחלטות שאין להן שורשים סופן לעוף ברוח והחלטתי ללכת אחרי הכסף.


היה לי יום קשה.
הוא לא התחיל קשה.
אבל הצורה שסיימתי אותו העידה יותר מכל:
ישבתי בסלון ואכלתי לי סלט חצילים עם ארבע פרוסות לחם וזיתים, המנה העיקרית של אוכל הילדות שלי שהזכיר לי שאוהבים אותי ושהכל בסדר.
התיישבתי לכתוב את זה,
היום שלם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2006 22:02  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני והמחשב שלי



המחשב של יוזף ברויר במרכז עזריאלי

קטע טוב. אתם יודעים, בסלולרים עם מצלמה זה חלק מהסטנדט שהוסיפו סאונד ל"קליק" של הצילום כדי שאנשים לא יוכלו להגניב קליקים מבלי שאחרים ידעו מזה.


כמו שאתם רואים, הפריים הזה טוב. מסכלים ורואים את הפסל ואני ממש שם (בלתי נראה אמנם, אבל שם). ומישהו בא נעמד מולי החזיק את הטלפון באוזן וצילם אותי. תודו שזו דרך חדשה לפפראצי.


אפרופו בלונדיניות, לקוראת עור ברווז, נכון שבלונדיניות  עם עיניים כחולות זה יפה, אבל בחורות עם שיער שחור ועיניים כחולות  זה עוד יותר.
ואימרו אמן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2006 11:20   בקטגוריות תמונות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארבע נקודות חשובות על המצב בין גבר לאשה


1- מה תאמרו על בחורה שיוצאת עם מישהו כבר שנה ועדיין לא ישנה איתו (שכבה כן, ישנה לא)?

2- שמו המון תמונות שלי וזה נורא כיף. אחת מהן ממש גדולה. אני רוצה לעבוד יותר אבל הייתי צריך לבטל מחר עבודה אחת כי זה מפגש 8 של סקס ואינטימיות. באסה.

3- כל פעם מתבר לי מחדש, קואוצ'ינג יהיה הדבר המרכזי בחיי.

4- היום אמרה לי בחורה שאני שונה מגברים שהיא מכירה. לא יצאנו או משהו, אבל זה עלה בשיחה בינינו. אחר כך כשנפרדתי ממנה חשבתי לעצמי איזה באסה לכן הנשים, שאתן פוגשות גברים ש"לא אוהבים לדבר", או "לא מבינים אתכן", או שהגבר פשוט לא "רגיש מספיק".


ואני אומר לכן: אתן לא מיוחדות. גם אני פוגש נשים שלא מבינות אותי. גם אני פוגש נשים שאינן רגישות מספיק. שהרגש שלהן אינו אינטליגנטי מספיק, שיכולת השיתוף שלהן או רצון השיתוף שלהן לא בא לידי ביטוי, או ההבנה שאינטימיות היא עניין של עמדה יותר משהיא עניין של זמן. כאלה שעוד לא הפנימו שבשביל להיות בתוך אהבה צריך להיות מוכנים להיות פגיעים. כאלה שמאמינות לחלוטין שהזמן עושה את שלו ולא מוכנות לזוז צעד אחד מהאמונה הטפלה הזו.
למה אני מיוחד, כי אני מדבר על מה שעובר עלי? כי אני שם את עצמי על המגרש?

Damn, תעשו משהו עם החיים שלכן כבר.
ואל תדברו איתי על זמן.
זמן זמן זמן.
תלמדו לנהל את הזמן שלכן במקום לדבר על זה שאתן צריכות אותו.

{הו, וכמה פעמים שמעתי אתכן אומרות לי (אתן המתוחכמות, הרי מי שקוראת אותי מחשיבה את עצמה מתוחכמת ומיוחדת, תודו) יוזף, לא יעזור, אתה מנסה לדחוף, אתה לא נותן מקום, אתה מצפה שכולם יפתחו איתך בזמן שלך, לכל אחד יש את הזמן שלו, אתה לא יכול לגרום לאחרים ככה וככה, תבין, זה לא עובד. ואתן אומרות את זה במבט של אישה חכמה, שראתה כבר הכל בחיים שלה ובאה ללמד אותי משהו, כמו, שניישר קו בעניין כאילו אכלנו מאותו מסטינג בצבא או משהו}

יש משהו במה שאתן אומרות, פשוט מה שאני מציע לכן מפחיד יותר.
("אל תחמיא לעצמך",  "הוא תופס מעצמו, הגבר", אתן תאמרו. ולי לא יהיה אכפת)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2006 00:17   בקטגוריות נקודות על המצב, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיפוש אחר האנס הנמלט עשה אותי רעב.
פתאום חצי שעה אחר אמצע היום מתקשרים אלי להריץ אותי לחפש אותו ברכבת צפון.
באמא שלי.

אני חוזר הביתה ומה? אני לא מוצא מה לאכול.
באמא שלי.

מה, אני אוכל מלווח? מה אני, פלאח?
אכלתי ממולאים

קמתי הבוקר שמח. טוב, לא שמח, רגוע.
השיחה אתמול בלילה שיחררה אותי מקשר שלא רציתי בו באמת והשארתי אותו בחיים כמה ימים יותר מדי.
אתמול סיפרתי לחבר שאת חיי אני חי על פי "חוק לידר" שאומר שיותר טוב כלום מכמעט, ואיזה קטע זה שזמר כתב אותו.
אמר לי החבר "אל תזלזל בזמרים, אתה יודע כמה חוקים יש לי בחיים שנלקחו בסרטים,ספרים ושירים?!".
ממשיכים הלאה

קצת הפחיד אותי שאנחנו חיים את חיינו ככה דרך תרבות הפופ. אבל אם אין ברירה אין ברירה אמרתי לעצמי.

ולעניין אחר, בא לי לעשות היום בערב משהו.
יש הצעות מפתות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/11/2006 15:16  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שדרות, צילום ושלוש נשים יפות


בסוף השבוע הזה תיכננתי לרדת לשדרות. לא מצאתי לי מי שתרד איתי (אין הרבה שבאות בחשבון).
בכלל, עיצבן אותי שיש שטח מלחמה בארץ והעיתונות לא עוסקת בו די.
אני יודע, היום בראש הכותרות עמד האנס הסדרתי (הייתי נותן בו כדור), ובעיתוני סוף השבוע כבר נכתבו כתבות לפני יומיים ושלושה על שדרות וכו' ואפילו הבן של פרץ התגייס וכו' וכו'.
אבל לדעתי, כצלם, וזו דעתי בלבד, לא עושים מספיק כדי לשנות, כדי להביא את זה לקידמה.
זה רק קסאם. ועוד קסאם. וכמו המשפטים הקודמים שלי בשורה הזו, אחרי כל אחד יש נקודה. וכל קסאם הוא אירוע נקודתי. נקודתי. נקודתי. לא לשבור את הכלים. לא לצאת למבצע גדול. לא להרעיש בין שתיים לארבע. לא להתנהג לא יפה.
כוס אעמק (אני אומר).

ובכלל לא רציתי שכך יכתב הקטע הזה, בכלל רציתי להראות את ההוכחה (לטעמי) לכך שלא מקדישים מספיק לסיקור שדרות.
כשנושא הוא חשוב אבל לא חשוב עד כדי כך (או כשאין צלמים אחרים במקום) לוקחים צילומים מסוכנויות הידיעות.
יש איי פי (AP), יש איי אף פי (AFP) יש רויטרס, יש גטי אימג'ס(אבל הם קטנים) ואולי עוד סוכנות ששכחתי. או שתיים.
מערכות עיתונים תמיד יעדיפו ששם הצלם שלהם יופיע מתחת לתמונה. תמיד.

בעקבות הפוסט הזה של לחץ חברתי אני רק רוצה לומר למר לקורא עמיר פרץ שנתפס אומר (בעיתון הארץ) ש"מסע ההכפשה נגדו פוגע במורל הלאומי" שכבר מזמן לא שמענו מישהו שמעז לומר  "המדינה זה אני".
תיזהר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2006 22:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משפטי אמא


אין מצב שאני הולך לכתוב משהו על 500 האלבומים הטובים ביותר.
מה, אני בעונש?

כנסו!!
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2006 22:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיפוש אחרי האנס הסדרתי עשה לי תיאבון.
מסתבר שמישהו גם חיפש אותי בגוגל תחת "הרס עצמי".
 
כנסו!
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2006 16:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש פרסומת שאני אוהב במיוחד- אקסלנס.
היא מצויינת משתי סיבות- האחת, הבחור גורם לסבא להבין ששנים הוא טעה כשלא השקיע במקום הנכון.
השנייה- כי אחרי שהוא מודה שגם באר שבע זו אוניברסיטה טובה הוא מצחקק קצת, ספק צוחק על עצמו, נבוך נבוך על זה שלא היה צריך לומר את זה, מרגיש קצת אדיוט ומרים את הכוס לחיים.

אני מת על זה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/11/2006 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



4


wheter pixie ומודד גולשים

בטח שאלתם את עצמכם מה זה הדבר הזה שיש לי כאן בבלוג.
אז זהו, שזה מן דבר כזה (למה אין בעברית את המילה thingy?) שמודד את מספר האנשים שיושבים לך באתר שלך (הבלוג) בכל רגע נתון ברגע שנכנסת.
אם גם אתם רוצים כזה זה נורא פשוט, לוחצים עליו ומקבלים את הקוד לשים ברשימות.
אותו דבר גם עם הגברת המותק הזו, אם בא לכם מד מזג אויר :) יש שם עוד כל מיני כוסיות וכוסונים להשביע את תיאבונכן.

מואה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/11/2006 16:37  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתי ציפורים לגאידמק ?


עזבו את כל הדיבורים על שוחד בחירות שגאידמק עושה עם תושבי שדרות, זה שטויות.
האם לא היה עושה בחכמה לו היה משקיע את מליוני הדולרים שלו בקניית קולותיהם והעברתם דווקא לצפון במקום לאילת הגנבים?

מישהו יכול להעביר לו את המסר הזה ממני?

(כל הזכויות לרעיון שמורות לי, שלא תגידו ששמעתם את זה ממקום אחר. ננה בננה)
(סטופּ כדור הארץ נגעתי באדום)
(שולתתת!!!1)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/11/2006 12:02  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קמתי בבוקר מטלפון טועה והייתי עצוב על כך שאיני עובד מספיק. בדיוק הייתי באמצע המחשבה על זה והתקשרו אלי להזמין אותי לצלם היום עוד מעט.

עברו יומיים מאז התחלתי את הספר. אתמול בשיחה עם אינק חשבתי על היתרונות בשבילי בלשמור את השבת. מכיוון שאיני קורא הרבה ספרים והייתי רוצה להקדיש יותר זמן לקריאה חשבתי לעצמי שיש יתרון בכפיית הבחירה לנטרל את עצמי בשבת בתור אחד שמתעורר בבוקר ובודק את המייל שלו יומיום.

עכשיו התקשרו והודיעו לי שהצילום מבוטל וזה מחזיר אותי לנקודת ההתחלה של הבוקר הזה, אוף, זה מה שנקרא "להיות תלוי באחרים".

אתמול נגמר הסמינר הראשון אליו הלכתי. היה טוב וטוב שהיה. השגתי שם שני דברים, האחד הבחנה ששמה "המחויבות הנסתרת" והשני חברה חדשה, ידידה תירגעו יא לחוצים, האמריקאית ההוט שוט שאוהבת ללכת איתי ברחובות ולשבת איתי בבתי קפה.

ימים של חוסר וודאות.
אני יכול לראות שאני מתלונן עליהם אבל לא עושה איתם באמת שום דבר מעבר ללהתלונן. מה שנקרא, מחויבות נסתרת לנוחות.
מה צריך לקרות כדי שדברים ישתנו?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/11/2006 09:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צרכים קיומיים


המלחמה התירה בי עמק.
עמק חצוב, הר געש שקט שדורש התייחסות כשהמצב מתחמם והוא רוצה להתפרץ.
אתם כבר יודעים על מה אני מדבר בעומק מוחכם, כבר השתמשתי במילים הנכונות שישדרו לכם על מה אני מדבר, אני יורד שוב לשם לחפש את הריגוש, לחפש את המקום הנכון ובזמן הנכון להיות שם בעדשה פתוחה, תחושה שחזקה ממני, בלי לדעת איפה אשן וכיצד, את מי אכיר ומה יהיה, והמצלמה שלי כדבר היחידי שאני באמת צריך חוץ מאוכל, גם שק שינה הוא מיותר במצבים שאני מביא עצמי אליהם, חופש אנושי, בלי מטרה בלי מהות
חופש אנושי
תיעוד כצורך קיומי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 23:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיסופים


בהפתעה התחלתי לקרא דווקא את "סיפור כתוב במניפה" של ליסה סי.
העמוד הראשון שבר לי את הלב והייתי צריך לאסוף אותו כדי להמשיך לעמוד השני.

"כל חיי נכספתי לאהבה כילדה ואחר כך כאשה, ידעתי שלא טוב לי לרצות בזה או לצפות לזה, אבל ככה הרגשתי, ומההשתוקקות הבלתי מוצדקות הזאת נבעו כל הבעיות שידעתי בחיי.
חלמתי שאמי תבחין בי ושהיא ושאר בני המשפחה ילמדו לאהוב אותי. על מנת לרכוש את חיבתם הייתי צייתנית - התכונה האידאלית לאשה - אלא שהזדרזתי יותר מדי לעשות מה שאמרו לי. בתקווה שאזכרה ליהנות מגילוי כלשהו של חום, ואפילו הפשוט ביותר, ניסיתי למלא את הציפיות שציפו ממני, כלומר להגיע לידי כך שאהיה בעלת כפות הרגליים-הקשורות הקטנות ביותר בנפה שלנו, זאת אומרת הסכמתי שישברו לי את עצמותי עדי שאפשר יהיה לעצב אותן מחדש בצורה טובה יותר."

הלב נשבר. עברתי לעמוד השני.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 16:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמר



 

התמזל מזלי להיות מהראשונים ששמעו את הסקיצה החדשה לשיר של ליה: תמר

לכו, הורידו, שימעו והגיבו- אצלה

נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 11:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קניתי ארבעה ספרים.
הבשורה על פי ישו של ז'וז'ה סאראמאגו
פרגים אדומים של אלאי
סיפור כתוב במניפה של ליסה סי
ונקמת מינכן של מיכאל בר-זהר ואיתן הבר

הכי קל לקרא יהיה זה הישראלי.
אחריו אני אקרא את ישו והבשורה.

הצעות? דעות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 00:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)