לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

כאן, שם ובכל מקום, או, איך זה לישון עם סד?


לפני הכול: תקראו את הפוסט הזה של אביבה. תקראו את התגובות של אלה שמנסים להצדיק את המעשה בכך שהבחורה רצתה את זה, או שהיא נראתה בוגרת לגילה. ועכשיו תחשבו על עצמכן בגיל 13. יש כאן מישהי שבגיל 13 רצתה להזדיין עם כמה עשרות גברים? באמת רצתה את זה?

ולנערים שקוראים כאן (אם יש כאלה): מי שאתם קוראים לה שרלילה, או המזרון של החבר'ה, או אחר כך המזרון הפלוגתי, היא בדרך כלל לא בחורה שנורא אוהבת סקס ונורא בא לה שכל העולם יזיין אותה, ממש לא. תעצרו שנייה לפני שכל כושר החשיבה שלכם עובר לזין, ותשאלו את עצמכם אם היא באמת רוצה לשכב אתכם, או אולי היא עושה את זה ממצוקה. כי רגע המחשבה הנוסף הזה, וההחלטה לא לקחת חלק בחגיגה, הם מה שמבדיל בין אדם מוסרי לבהמה.

והנה עוד בלוג ששווה לבקר בו: עוסק בהטרדה מינית. אולי אם נקרא ונכתוב שם, דברים יהפכו ברורים יותר.

 


לכל חובבי ה-BDMS שהגיעו לכאן בעקבות הכותרת: סורו לכם! קישטה מכאן!

קיבלתי את סד הלילה (לשיניים, לשיניים, אלוהים, איזה סוטים יש כאן) ביום שישי שעבר, ומאז אנחנו ישנים ביחד כל לילה. החדשות הטובות הן שהעובדה שלפחות שש שעות ביום אני לא נועלת לסתות ולא חורקת שיניים שיפרה למדי את מצבה העגום של הלסת שלי. החדשות הרעות הן שכל לילה יש לי סיוטים. ניסיתי לחשוב מה גורם לתופעה הזו, והמסקנה הנוכחית שלי שעד לפני שבוע הסטרס שלי היה מתפרק בחריקת שיניים, ועכשיו, כשהאפיק הזה נסגר, הוא מתפרק בסיוטים. עכשיו, כאילו, בסדר סיוטים, אבל בהחלט הייתי רוצה לדעת מה עושים בתת ההכרה שלי אנה ודילדו. מישהו רוצה לספר לי משהו?


היום בערב, כשעסקתי בגננות עם אבי, שיחיה, שאלתי אותו מאיפה בדיוק הגיע הצמח המגעיל שהשתלט לנו על כל הגינה. אבא שלי התבונן בזוועה בעצב ואמר, "אל תשאלי, ישראל נתן לי במתנה שתי פקעות, ותראי מה קרה", כאילו, לא היה ברור לו שאם מקבלים מתנה מרומני זה לא יכול להיגמר בטוב?!


שני אירועי גברים מצערים:

היום בסופר נתקענו, השאטני ואני, מאחורי זוג שעשה קנייה ב-5000 שקל. זה היה פסיכוטי, עגלה ועוד עגלה ואז היה צריך אישור מיוחד כדי שהם ישלמו בצ'קים, זוועת עולם. פתאום מימיני קלטתי בחור דמוי יהודה לוי, אבל גבוה, "א'", אמרתי לעצמי, "תראי איזה בחור יפה". אני לא יודעת אם יהודה לוי אבל גבוה חשב עליי טובות, אבל בהחלט הייתה שם תחלופת מבטים מרעננת, עד שהגיעו ההורים של יהודה לוי אבל גבוה, והתברר שזה עתה עשיתי עיניים לאח הקטן של פנינה כהן שהייתה החברה הכי טובה שלי ביסודי. אני מרגישה נורא מחוללת עכשיו.

האירוע השני קרה בבימות. נתקפתי בתשוקה עזה לצ'מבלולו (היום סיפרתי לשאטני שרק פה באשקלון קוראים לזה כך, והוא היה בשוק מזה), לכן הכרחתי את אחי לבוא אתי לבמות, ושם ראיתי את רני ברעם, פעם שנייה תוך חודש, ופעם שנייה שנראיתי איום ונורא. ואני תוהה, אלוהים שלי, מילא שהוא נשוי פלוס שניים ואני רווקה בלי תוכים אפילו, אבל אכפת לך להודיע לי בפעם הבאה לפני שאני אפגוש אותו, כדי שאני אשים איזה ליפסטיק, משהו?

אה, ואם כבר בימות: פגשתי שם (חוץ מרני ברעם) עוד שלושה אנשים מהמחזור שלי, כולם מטופלים בצאצאים. אני ממש, אבל ממש מפגרת.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 2/5/2006 23:49   בקטגוריות יום קטנות  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלעד ב-5/5/2006 11:34



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)