לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

חופש?


מוזר החופש הזה. החופש הזה מאפשר לי לקבל טלפון ב-2 בלילה ופשוט להציע לבחור לצאת. לאן לצאת? אליו הביתה. למה?

"כדי לישון איתך".

בבוקר אכלתי מסופלה השוקולד המפורסם בקרב המיודדים ביותר. הוא מצוין. ואז שוב סקס, שוב אוכל, ושוב סקס. חופש זה כיף.


עמרי התחיל לעבוד היום. מי זה עמרי? זה הקצין מהנח"ל, שחרור בדרגת סגן, אנגלית ברמת שפת אם, סטודנט למדעי המחשב באיזו מכללה. איך אני יודעת את כל זה? כי קראתי את קורות החיים שלו. הוא המסווג החדש באנגלית, והקבוצה הראשונה שלו הייתה נשק. נראה לי שזאת קבוצת הדיפולט לחדשים, היא לא מבהילה מדי וגם לא משעממת מדי. עמרי נראה לי כמו מישהו שאפשר להחליף איתו כמה מילים באמצע משמרת, לא כמו דניאל הבלגי. טוב, את דניאל הבלגי בקושי אפשר להבין מבעד למבטא המעצבן שלו.

נתקלתי בעבודה באתר של בי"ס ברזילאי. מעבר להיותו אתר בית-ספרי ברזילאי ממוצע לחלוטין (אתר טוב יותר מהאתר של האונ' שלי), היה בו, בדף הבית, לינק אחד מוזר: "השיעור האחרון בחינוך מיני". כן, כן. נאורות, יוזמה מבורכת או גועל נפש- לשיפוטכם.


כשנכנסתי לבלוג הערב, ראיתי את מספר הכניסות המבורך: 1024. אני לא אסביר למה זה כזה מספר מגניב, כבר עשו את זה לפניי :)

נכתב על ידי , 24/7/2005 20:20   בקטגוריות חוויות אחרות  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)