לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

59 סיבות


היום אני רק משבחת ומהללת את ארצנו הקטנטונת.

שום ביקורת,תלונה לא תשמעו ממני היום.

זה יחכה למחר

אני אכתוב 59 סיבות – למה אני אוהבת את המדינה הזאת

ועוד סיבה לשנה הבאה!

אוקי-אני מתחילה..

(כעבור שעה...)

מרגיז...את לא אשמה מדינה,זו אני – היצירתיות שלי בזמן האחרון די רדומה.

 

להלן 59 סיבות:

 

1.כחול ולבן זה הצבע שלי- אם אתה רואה רכב שחונה בכחול לבן ללא כרטיס חניה,אל תכעס..זה הצבע שלו!

 

2.התקווה – אין יותר מרגש מלשמוע ילד בגיל הגן שר את התקווה...ההתבלבלות המתוקה ושיבוש מילים: "עיין לציון הומיה "..פשוט לנשק אותם!

וגננות.. אם אתן יכולות רק להסביר להם שלא אורנה ומשה דץ כתבו את השיר הזה.

 

3.האדיבות והאכפתיות של הנהגים – תגידו לי באיזו מדינה הרכב ממול יהבהב לך עם אורות גבוהים בשביל שתדעי שבעוד מאה מטר יש שוטר?

באמת נחמד מצידם – אבל רק שתדעו...אני לא פוחדת מהשוטר רק מהכמה שניות שבהם אני עיוורת מהסנוור..

 

4.כולם יודעים שהשופט  הוא בן זונה וכל זאת אנחנו לא שופטים את השופט בגלל אמא שלו..הוא לא אשם!

 

5.לראות חייל רדום ברכבת – מחבק את הנשק צמוד אליו כאילו הייתה אהובה.

תמיד מתחשק לי לכסות את אותו חייל בשמיכה

תישן ילד מתוק..

 

6.הפתיחות של האנשים- לעמוד בתור לסופר ולנהל שיחת חולין עם מישהי שאת בכלל לא מכירה.

תוך חמש דקות את יודעת שיש לה איחור ושהיא בכלל לא נשואה ושהיום יש לה פגישה עם הרב לשאול אותו מה לעשות.

 

7.החיילות בצבא – ממלאות אותי גאווה.

הייתי רוצה להיות חיילת בצבא של היום – יש שוויון מלא! (כמעט)

החיילות של היום לא מכינות רק קפה! – לפעמים גם נס או תה..

כשהייתי חיילת והמפקד ביקש ממני להכין לו קפה, אני זוכרת שאמרתי "אין בעיה ...כמה סוכר?" ונעלמתי לו  חצי יום מהבסיס.

קיבלתי ריתוק על זה...ובכלל חצי מהשרות שלי הייתי מרותקת.

 

8."ולנו יש פלאפל פלאפל פלאפל".. .איך הכדור חומוס השמנוני הזה הפך למאכל הלאומי?

 

9.חמודי רוצה עוד שיפודי? –  יש כאלה שיקראו לזה ברביקיו או פיקניק או גריל אבל שמו האמיתי בארץ ישראל הוא מנגל!

 

10.באדיבות אור הנר- החום והחמלה והחגים המרובים.

 

 11.באדיבות מיקה- אני תורמת את סיבת האנשים עצמם... לא אלו שלמעלה, בשלטון - אלא האדם הפשוט... החם, האכפתי, המצחיק, המרגש - שתמיד יהיה שם בשבילנו... זה שלפעמים מעצבן כי הוא שואל יותר מדי שאלות (כמה קיבלת החודש? - מה זה כמה? - פעם אחת!) לפעמים דוחף קצת את האף ( מי היה אצלך אתמול ? - מה זאת אומרת מי היה? אתה לא מזהה את הקולות שמשמיעים??)  אבל בסך הכול הוא גם נמצא כשצריך אותו, ובשקט בשקט תומך...ונמצא שם כשצריך. האדם הפשוט... את, אני, הוא...

 

12.באדיבות שצה-  מדברים שם שפה שאני יחסית מבינה. יחסית.

 

13. אני מבינה את שפת הגוף (אולי לפעמים עדיף לא להבין).-שצ"ה  

 

14.כולנו יהודים חוץ ממי שלא.-שצ"ה

 

15.  הפומלת בארץ ממש טעימות.-שצ"ה

 

16.  גם הקוּבֶּה אצל חמותי.-שצ"ה

 

17. עוד כמה דברים שקשורים לאוכל.-שצ"ה

 

18. לכולם אכפת אחד מהשני חוץ מאלה שלא אכפת להם מאף אחד ואלה שאכפת להם רק מחלק.-שצ"ה

 

19. אי אפשר לשכוח מתי ראש השנה או כל חג אחר.-שצ"ה

 

20. סושי עם טחינה-שצ"ה

 

21.באדיבותה של דפנה- שירי ארץ ישראל היפה

 

22.ריקודי עם (אפילו שאני כבר לא רוקדת)-דפנה

 

23.כנרת-דפנה

 

24.אילת-דפנה

 

25.מגוון נופים אנשים ותרבויות-דפנה

 

26.היסטוריה של 3000 שנה-דפנה 

 

27.שלוש דתות רבות על הארץ הזאת אז היא חייבת להיות טובה.-דפנה

 

28.אוהבת כשמערבבים ערבית ואנגלית, וזה נשמע הכי ישראלי שאפשר:"יאללה, ביי !" - מיקה  

 

29. אוהבת לקנות פירות וירקות בלי חשבון - ולא לקנות חצי מלפפון ואגס ולדעת שהוצאתי עליהם משכורת חודשית!-מיקה 

 

30.רק בישראל יש את נחלת בנימין ושוק הכרמל, שוק בצלאל והשוק בלוד ובראש העין- מיקה

 

29.איפה עוד חוץ מבישראל, תגידי לסבתא "איזו עוגה עשית, חבל על הזמן" והיא תתעלף, ותחשוב ששנאת אותה וחבל על זמן האפייה.-מיקה  

30.איפה עוד חוץ מבישראל תגידי לאמא: איזה כדור בשר בן זונה יצא לך הפעם...-מיקה

 

31.באדיבות אמזונה- כי רק בישראל יש מקום כמו ישראבלוג שבו אפשר להתחבק כמה שצריך

32. כי רק פה מרגישים באמת את משמעות החגים-אמזונה

33. כי רק פה מקללים בעברית ואת מבינה בדיוק למה התכוון זה שאמר לך "בת זונה"-אמזונה

 

34. רק פה כשמכונית נוסעת לאט בכביש תמיד יהיה מישהו שיגיד "נו, זה בטוח נהגת..." ורק פה יגידו לך "יאללה, לכי למטבח"-אמזונה

 

35.  גן העדן זה כאן - באדיבות דאפי

 

36.באדיבות אוקיי -  רק בארץ הזאת כששומעים שירים יפים ברדיו אנשים שואלים אם קרה משהו? לא, אלה רק שירים יפים, של נשמה שמתחבאת מתחת לציניות הצברית.

37. איפה תראו ברסלברים מקפצים על גגות של מכוניות כדי לעשות לרמזור האדום מצב רוח טוב שיתחלף לירוק. -אוקיי

38. ירושלים, הכותל, האוויר, האווירה.-אוקיי

39. פוסטים כמו זה, איכפתיות ואהבה ישראלית שלא קיימים באף מקום.-אוקיי

40. האדם שבטנק ינצח, הטובים לטייס, גולני שלי, אחרי לצנחנים, איתי לגבעתי, אין כמו יפו בלילותה,.-אוקיי

41. תפילות, תהילים והצלחות -אוקיי

 

42.באדיבות שדות- יש עוד מדינה כזו, זקנה ופתייה כילדה תמימה?

 

43.באדיבות גםאמא-כאן נולדתי, כאן נולדו לי ילדי כאן בניתי את ביתי, בשתי ידי (כמעט) גם גם את איתי וגם כל 1000 ידידי ... ובשבילי אלו סיבות מספיקות.

 

44.חוף הים - טיילת ארוכה ארוכה-דפנה

45.קיץ בלי גשם-דפנה

46.מסעדות על חוף הים-דפנה

47.אבטיח-דפנה

48.חיפה המקסימה-דפנה

49.ירושלים עיר הקודש עם אוירה שאין כמוה בשומקום-דפנה

50.תל אביב עיר ללא הפסקה-דפנה

 

51.באדיבות רונן - בגלל החום האנושי והכללי, האחדות והתמיכה בעת צרה.

52. בגלל הפרחת השממה וקירוב הלבבות-רונן.

53.בגלל ההיסטוריה והעוצמה הרוחנית ששוכנים בה.-רונן

54.בגלל האהבה-רונן

 

 

 

ומה אתם אוהבים במדינה שלנו?

ספרו לי- אני רוצה להגיע לפחות ל-59 סיבות ואולי יותר..

                                                

 

כשראיתי היום את הדלקת המשואות- התמלאתי בכל כך הרבה אהבה..

הכי אהבתי את מדליק המשואה האחרון – ד"ר דוד יהודה

הוא צעק את הדברים שלו ,בכוונה גדולה .

זה היה מרגש..

וקצת מצחיק.

 

חג עצמאות שמח אנשים יקרים

כל אחד מכם פה – הוא חלק מארץ ישראל היפה.

.

 

נכתב על ידי , 23/4/2007 23:29  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)