לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

סדרת הריאלטי המותחת "חתולה בקמפוס" בעונה שניה


 

קצת עצוב לעזוב מקום שכל כך התרגלתי וכל כך אהבתי להיות בו במשך שנה שלמה. ביום שני האחרון עזבתי את מגורי במעונות שנה א' ועברתי למקום מגורים חדש, כמובן שלא לפני שקיבלתי הבטחה מוצהרת להמשך קיום מסורת הארוחות החגיגיות של ימי שישי.

 

אין ספק שמקום המגורים, השותפים והחברים שמסביב הם אלו שיכולים להרים שנה עגומה מהקרשים או להפיל אותה לשאול. סה"כ, בתור יצורים חברתיים, אנחנו זקוקים נואשות לגב התומך הזה כדי להרגיש מיצוי.

אז השנה הזאת היתה נפלאה, נהדרת, הטוב ביותר שאפשר לבקש והקרדיט מונח רובו ככולו על כתפי האנשים שסבבו אותי. קרדיט מיוחד מגיע כמובן לשותפות- השותפה הקיבוצניקית שהיא בשלנית מהוללת וגאון ללא עוררין, השותפה הקטנה שהכניסה לי קצת פיקנטיות לחיים כשרבצה איתי עם פופקורן וסרט במה שנקרא לו "הדייטים הקבועים שלנו", שתי העתודאיות שהיו האוזן הקשבת בדיוק כשהייתי צריכה וכמובן השותפה לחדר שדאגה להשאיר לי אותו פנוי במיוחד בזמנים בהם הכי הייתי צריכה את הספייס שלי (שזה אומר... תמיד).

הן לימדו אותי לבשל, הן לימדו אותי להיות קצת יותר אחראית, קצת יותר קומיוניקטיבית וגם קצת יותר דעתנית. הן עזרו לי להבין איך לעזאזל לומדים כמו שצריך ופור גאד סייק כולנו כבר יודעים כמה -זה- חשוב פה בקמפוס.

 

על כל פנים ביום שני האחרון גם תקופת השותפות הזו הגיעה לסופה. 3 מהשותפות החליטו להישאר באותה דירה, 2 עברו למקומות שונים בקמפוס ואני? אני שסה"כ השתוקקתי לקצת פרטיות ומרחב משל עצמי החלטתי לעבור למקום שאומנם יעלה לי קצת יותר אבל יספק לי חדר לבד.

 

אני שונאת שינויים. חובבת דגולה מאוד של שגרה וכשהשגרה כל כך טובה אז למה בעצם לעזוב?

אם כך, מלכתחילה היה כל יום המעברים הזה מפוצץ ברגשנות אימפולסיבית מצידי... אירוע אחד שלא במקום היה בקלות גורר שצף בלתי נשלט של יבבות חסרות אונים.

וגם האירוע הזה הגיע במהלך היום. בקטנה. גם לזה נגיע...

 

את המפתח לחדר קיבלתי באיחור נוראי של יום וחצי. נו, כרגיל... לא ציפיתי ליותר מזה ממקום שנוטף ממנו ריח הבירוקרטיה. נכנסתי לדירה...

רק כדי לגלות את עצמי מוקפת בהררי זבל, כלים זרוקים בכיור, פח באמצע המטבח שעולה על גדותיו, סיר פסטה יבשה מונח על הכיריים וגם איזה רוטב שום מצחין שהשאירו אותו פתוח על השולחן.

"אוו מיי גאדדד... פה אני הולכת לבלות את כל השנה הבאה שלי?" מחשבות על איך לעזאזל אני הולכת לשרוד התחילו להציף אותי. זה והבחילה...

השעה היתה בערך 3 בצהריים.

נהדר כי החברים שהגיעו עם מכונית כדי לעזור לי להעביר את החפצים כבר בדיוק נסעו לדרכם...

נהדר. זה רק אני והשרירים אם כך...

 

4 נגלות נדרשו כדי לסיים את המעבר הזה ובכל אחת מהן נקבע רף חדש לפירוש המילה "כבד" (ותודה כמובן לעוזרת החיננית שהתעקשה לבוא ולעזור ושבלעדיה כנראה ולא הייתי שורדת את הנגלה האחרונה).

 

בערך בנגלה השניה, אי שם במעלה ההר, גיליתי שהשרירים שלי הולכים לכאוב כל כך הרבה במהלך השבוע הקרוב. תוסיפו לזה את עוצמת החלחלה מהרעיון של מגורים עם חזירות באותה דירה ואת העובדה שבלילה הקודם שתיתי "קצת" יותר מדיי...

בערך פה מגיע זמן היבבות הבלתי נשלטות.

 

טוב, ייתכן ויש לי נטייה להגזים בסיפורים שלי. אז לא היו יבבות אבל סתם הרגשה של "לעזאזל, What the hell am I doing?!"

 

6 בערב וכבר היינו על קפה ועוגיות בדירה הקודמת. אומרים יפה שלום לשותפות ומתענגים על הבריזה של הערב החיפאי. "היה יכול להיות יותר גרוע", אני משננת לעצמי באופטימיות הקבועה.

 

 

הנה כמה תמונות מהדירה החדשה:

 

השכונה המלבלבת:

 

 

 

הבניין:

 

 

 

בתוך הדירה. הנה משהו שאף פעם לא ראיתם - מטבח:

 

 

 

הצצה לחדר:

 

 

 

כמובן שאי אפשר בלי המסורת הקבועה של תליית איינשטיין בתוך ארון הבגדים:

 

 

 

והנה קצת נוף מהחלון המרושת:

 

 

 

"היה יכול להיות יותר גרוע", אני משננת לעצמי בדרכי ללילה הראשון בדירה.

כשהגעתי לשם כבר הסתבר שהחזירה התורנית בשלבי מעבר וכבר החלה בפינוי מאסיבי של הג'אנק שהצטבר. השותפות שיכנסו השנה לדירה יהיו שותפות שמתחילות שנה א', טירוניות שוקיסטיות שבשבילהן לעבור לגור בדירת סטודנטים תהיה חוויה חדשה בתקופה חדשה ש... מתחילה בדף לבן. הן ירגישו בדיוק כמו שאני הרגשתי כשהגעתי לקמפוס.

דווקא מאוד נעימה לי המחשבה הזאת. לשם שינוי להיות זאת שמבינה עניין ויכולה להדריך ולחנך לדרכים הרצויות.

 

לאנשים יש נטייה להיכנס להיסטריה לא מבוססת כשהם מסכנים משהו יציב או מחליטים להתקדם ורואים שדברים לא בדיוק מתקדמים בדרך לה הם ציפו.

יותר מדיי פעמים בחיים למדתי להבין את הצורך שבלחכות בסבלנות ולתת לדברים להסתדר. דברים תמיד מסתדרים בדקה ה- 90, אין טעם להילחץ לחינם.

 

השותפות החדשות יכנסו לדירה, כמדומני, במהלך השבוע הבא ומה שבטוח לא מפסיקות פה ההתרחשויות המעניינות. אני על קוצים בציפייה לראות איך כל העניין הזה יסתדר.

נכתב על ידי NineLives , 20/10/2007 22:04   בקטגוריות לימודים  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-14/11/2007 19:37
 



סוף עונת התיזוזים


קודם כל נפתח ונגיד שביום חמישי האחרון חגגנו את חנוכת דירתו של טיטוס קלאודיוס המהולל (שהפעם לא יקבל קישור כי לא מגיע לו). הוא- עבר לגור בדירת שותפים לא רחוק מהקמפוס ואני- אני באתי כדי לעזור לארגן, להכין והכי חשוב- להצחיק ולשעשע.

לטובתו יאמר שהאירגון היה מוצלח וכזו הנאה לא נראתה במחוזותי כבר לפחות חודש שלם. אניגמה, השדונית ושאר הסטודנטים החביבים היו השילוב המנצח בשבילי כדי להרגע קצת מתהפוכות החודש האחרון. תוסיפו לזה את בקבוקי הבירה שעברו לי בידיים לאורך הערב ותקבלו ענת מרוצה. מרוצה ומסוחררת קלות.

 

אז בואו נראה מה יש לנו..?! יש לנו מסיבות, יש לנו מעברי דירה ו... ויש לנו סטודנטים שלשם שינוי יש להם קצת זמן לחגיגות. שילוב כזה יכול להעיד רק על דבר אחד כמובן...

סוף עונת התיזוזים - סוף עונת מועדי א' - תקופת מעברי מעונות - הכנה לקראת פתיחת סמסטר החורף החדש.

 

ביום שני האחרון, 8.10, הונחת על כוחותינו מועד א' האחרון לתקופת המבחנים המתישה ביותר שחוויתי עד היום. זו לא היתה סתם תקופה קשה; זה היה מתיש, זה היה שוחק; זו היתה תקופה שגרמה לי להתנתק לא מעט מהסביבה ולהתבצר במגדל השן שלי במעונות.

אם כך תוכלו להבין עד כמה "שריקת הסיום" היתה מרטיטה מבחינתי. את הסיכומים זרקתי לפינה, את האיקס על טבלת היאוש סימנתי בפראות ו... הופ, קפיצת ראש למיטה כדי להשלים שעות שינה נחוצות.

 

בואו נשחזר מה היה לנו... - 5 מועדי א' היו בסמסטר הזה. שני ציונים עוד חסרים להשלמת המאזן אבל נכון לעכשיו עם ממוצע סמסטריאלי של 82 אני יכולה בלב שלם להגיד שיש שיפור משמעותי. תקופת המבחנים הזו, עד כמה שהיתה מתישה, הניבה בדיוק את הפירות שרציתי. נתנה לי להרגיש קצת יותר בבית עם החומר הלימודי ועם צורת הלימוד בטכניון. מעכשיו והלאה אני מוכנה לקבל רק עליות ושיפורים. כמדומני עליתי פה על רצף מנצח.

הבעיה היחידה היתה במבחן האחרון - מועד א' כימיה אורגנית 1 מ'. אתם זוכרים את המרצה עם הדיבורים הנבזיים. Well, המרצה היכה שנית. אותו מבחן, כיאה למבחני מ' (מורחב) היה קשה ומתחכם למרבית הסטודנטים. מלבד היותו קורס שנחשב כהכי קשה בפקולטה המבחן גם הגיע בסיומה של תקופת המבחנים כשהכוחות והמוטיבציה כבר לא בשיאם. הרבה ציפו לפקטור שיעלה להם את הציונים והרבה ציפו לציונים לא מזהירים, אבל מה שכלל לא ציפינו לו היה התגובה הניבזית שנשלחה בתפוצת מייל לכלל הסטודנטים:

 

"...הציונים שהצלחתם "להשיג" בבחינה לא יכולים להיות מוגדרים אלא כבושה וחרפה בכל קנה מידה..." הוא התחיל ואמר.

"...אפשרות אחת היא שאתם מחזור נחות מבחינת הכושר השכלי יחסית למחזורים קודמים. אני כמובן לא מכיר את כולכם, בוודאי שלא היטב, אבל ממספר שיחות עם כמה מכם אני לא חושב שזה נכון. למעשה, התרשמתי שכממוצע אתם מחזור נבון. אז מה נשאר לנו?

נשארת רק האפשרות שפשוט לא למדתם במהלך הסמסטר ... לא הצלחתם אפילו להשיג את כל הנקודות בשאלות שהועתקו מתרגילי הבית! מתוך 171 שנגשו לבחינה 44 (25.7%) לא הצליחו לקבל אפילו 40, ועוד 43  (25.1%) קבלו בין 40 ל-54 ... המסקנה מתוך נתונים אילו היא שאתם צריכים גננת..."

 

הוא המשיך והטיף על היותנו לא רציניים, מנסה כמה שיותר להתנער מאחריות אישית ולבסוף סיכם בזאת שאפילו אם העניין יגיע לדיקן הפקולטה הוא לא מוכן בשום פנים ואופן לתת פקטור לציונים שכאלו.

 

אז לא לצפות לעובר במבחן הזה, אה?

הרבה מהסטודנטים התרעמו, כמובן. צורת דיבור מקניטה שכזו יכולה אך ורק להתסיס. והמסר שבדברים שלו, עד כמה שאני מסכימה לחלוטין עם כמה מהדברים שהוא טען בנוגע ליחס של הסטודנטים ללימודים, פשוט נבלע ונעלם כליל.

כרגע זה המכשול הממשי האחרון שנותר לסמסטר הזה מה שהופך אותי ללא רגועה לחלוטין.

 

ומעניין לעניין, יום ראשון הוא יום המעברים שלי למעונות החדשים לשנה הבאה. לפי התכנון עושה הרושם שיהיו לפחות חמש נגלות בהעברת החפצים... מה שאומר:

1. צפוי יום מתיש.

2. צפוי פוסט.

3. צפוי להיות מעניין... פתיחת סמסטר חדש. פתיחת דף חדש במעונות. איפה הבירה שלי כדי שאני אוכל לפתוח גם לה את הצורה?

 


 

הידעתם?!

 

הידעתם שאם תכתבו את המילה "אמפליקטורה" בגוגל ותלחצו על "I'm feeling lucky" תגיעו ללא פחות ולא יותר מלבלוג שלי.

 

סוף סוף קצת כבוד במחוזותינו.

נכתב על ידי NineLives , 13/10/2007 12:25   בקטגוריות לימודים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-20/10/2007 13:17
 



Well, in tact the truth is


 

כזכור לכם, התעלות האגו הקדחתנית שלי הובילה אותי בחודש שעבר לפרסום השאלון הסוחף: "?Anat's Pulp Or Fiction"

ואם אתם נהנתם אז תארו לעצמכם מה זה עשה לי?! מטפסת על הקירות מרוב שעשוע, מתמוגגת מהנאה.

לשם שינוי התרשמתי. מסתבר שגם בלוגרים וירטואליים מסוגלים לזכור פרטים חסרי ערך ממשי על החיים המפוקפקים שלי. מי שהטיבו לעשות היו הגיבורהמסתורית והרודן העריץ (שאלמלא היה דיסלקט מדופלם כנראה והיה מסוגל למלוך בגהינום). כל השאר יכולים להתנחם בעובדה שזה לא באמת מעניין מתי היתה הפעם הראשונה שהפסיכופטית בעלת תשע הנשמות התנשקה.

 

א..בלל... אם כבר עסקנו בפרטים פיקנטיים לא חשובים בעליל... הנה תשובות שיפזרו מעט את המסתורין מעל השאלות הנוקבות שנשאלו:

 

1. מה הפנטזיה שלמטרתה הייתי מוסרת את כל  נשמותי?

למען האמת כל הפנטזיות שננקבו בתשובות מצויות אצלי ברמה כזו או אחרת. לחלוטין הייתי רוצה לטייל מסביב לעולם. לאו דווקא בכדור פורח, לאו דווקא במשך שמונים יום, אבל אילו רק היו נותנים לי את הזמן, החופש והכסף לטיול ארוך והרפתקני הייתי קופצת על המציאה ללא היסוס.

את פנטזיית שני הבחורים בבריכה לא צריך לפרש יותר מדיי.המוח הקודח של כולכם יעשה את העבודה נאמנה רק שמן המתבקש זה להוסיף ולשאול - "יש מתנדבים?"

דווקא הפנטזיה השלישית שעוסקת בהקמת קזינו בלאס וגאס היא מהפנטזיות היותר חזקות שלי. מסוג הפנטזיות שהולכות איתי כבר במשך שנים ורק משתבחות עם הזמן אך אם זאת ידוע ומובן מאליו שישארו בגדר פנטזיה מופרעת. כמדומני, הפעם הראשונה בה הועלה רעיון הקזינו היה באיזה לילה שכוח אל בו אני והלונדונית שתינו קצת יותר מדיי. בניינו סוכם כי היא תחזיק בתפקיד הברמנית, אני אהיה אחראית הכספים ובין לבין שתינו נשתתף במופעים הפעילים של הערב.

במהלך השנים צירפתי לפנטזיה הזאת עוד כמה מהחברים הקרובים שנהנו למשמע הרעיונות הקודחים שהמוח שלי יכול להפיק ואם כך אני דיי בטוחה שהפנטזיה הזו עוד תמשיך ותשעשע אותי גם בשנים הקרובות.

התשובה לשאלה הראשונה דווקא היתה סעיף ד'. טוב, זה היה מובן מאליו.

בחיזיון הפרוע אני רק יכולה לדמיין איך אני רצה במורד מסדרון בית חולים מכובד. החלוק מתנפנף למשמע כריזת הרמקולים: "דר לב הכהן, זקוקים לך בחדר המיון. אנא הגיעי בדחיפות" וברקע מתרוצצים סטאז'רים מעוייפים שרק מחכים וצמאים לדעת מה תהיה ההחלטה הגורלית שתעשה הפעם. אין ספק שלא חסרות סיבות שמושכות ומסקרנות אותי במקצוע אבל מבחינת הפנטזיה הרגש העיקרי שעובר הוא האדרנלין. אותו אדרנלין שמגיע ביחד עם האחריות והידע כי כל החלטה היא מהותית. אותו אדרנלין שכרוח במילה "דחוף!".

ההרגשה הזו, כמה שהיא סתם אידיאל שבמציאות שונה לחלוטין, מהפנטת אותי.

כיום הייתי מוכנה למסור כמה מנשמותי כדי לפחות להתחיל את המסע לכיוון הגשמת הפנטזיה הזו ומה שיפה הוא ש... תראו איזה יופי... המילה פנטזיה לא תמיד חייבת להיות מקושרת למיניות. להפך, לטעמי היא הרבה יותר חזקה דווקא כשהיא הכי לא קשורה לסקס והתהוללויות.

 

2. הלהקה שתוציא ממני חמש יללות חתול מאושרות:

אין צורך לחשוב פעמיים. הרי מובן מאליו שהתשובה היא ב' - Aerosmith.

 

3. לבעלת תשעת הנשמות היתה חיית מחמד - התזכרו איזו?

התשובה לשאלה מוזכרת כמה וכמה פעמים בתחילת הבלוג והיא: ד' - צ'ינצ'ילות. למען האמת, מכיוון שהיה לי גם זכר וגם נקבה הגענו לזמנים בהם התהדרתי בלא פחות ולא יותר מ- 11 צ'ינצ'ילונים קטנים... דורות על גבי דורות של פלומתיים קטנים ורכי לבב שחיו להם בכלוב של שני מטר גובה והיו צעד חשוב ביותר לטעמי בהבנת הצורך באחריות, גידול ואהבה.

אין תחליף חינוכי טוב מחווית גידול בע"ח וצפיה בגידול גורים לילד צעיר.

 

4. העבודה הכי ביזארית בה שרפתי את נשמותי:

אז מלצרית לא הייתי אבל מנקת כלובים דווקא כן. הבעיה היא שלא מדובר בספארי ברמת גן אלא בכלובים של פינת החי בקיבוץ בו התנדבתי ו... מ...כיוון שמדובר בהתנדבות זה לא נחשב ממש כעבודה אלא יותר כחוויה והתנסות אז גם זו לא התשובה הנכונה.

אריזת דגים באלסקה זו עוד אחת מהפנטזיות הפרועות שלי שדווקא בתקופת ה"פוסט בגרויות" ממש הייתי קרובה לבצע. זו עבודה שהגעתי אליה דרך מודעות בסטייל "דרושים עובדים לעבודה בדוכנים ברחבי ארצות הברית" ואיכשהו התגלגלה לדיבור על עבודה אפשרית באלסקה. אלמלא היה לי צבא להתגייס אליו ואמא קצת פחות דאגנית הייתי מנסה את החוויה הזו בשמחה (ומי יודע, אולי זה עוד יקרה במהלך השנים).

הפעם התשובה הנכונה היא ג' - שליחה בפיצרייה תל אביבית שללא ספק היתה עבודה מרטיטה, בכל מובן המילה. היה בה לא מעט מהקושי והסכנה. עבודה מלחיצה והזוייה שברוב המקרים ממש אבל ממש לא מתאימה לבחורות. בשבילי היא היתה פרפקט.

חשבתי, תאמת, לנסות אולי ולהיות שליחת פיצה בחיפה. אני בטוח צריכה את הכסף ועבודה כזו רק תוכל לעזור לי להכיר את העיר קצת יותר טוב. ברגע שיתמתן קצת הלחץ של הלימודים אני אשקול את הצעד הזה בחיוב כי... אם העבודה הזו עדיין לא השאירה בי טראומות למה לא לחזור לעבוד בה? חחח

 

5.התכונה שהיא נכס לאומי בחיי:

אני מניחה שגם הפעם יש בי, ברמה כזו או אחרת, קצת מכל התכונות שהוזכרו אבל כולכם הצלחתם להשכיל ולהגיד שהתשובה הכי מתאימה היא א' - אופטימיות.

כיום יותר מהכל אני חושבת שזו התכונה שהכי יש להתגאות בה והיא הכי חשובה והכרחית בקיום שלי. אחרת איך עוד הייתי יכולה לעבור את תקופת המבחנים עם חיוך על הפנים?

החיים הם לא פשוטים, הידעתם? המינימום שתוכלו לעשות כדי לשפר את מצבכם הוא לעבור את המסלול שנקרא חיים עם חיוך מרומז.

אבל זה לא פוסט השתפכויות על היופי שבחיים אז.... Next...

 

6. אני הכי בחורה כי...

מי שמכיר אותי יודע שאני לא מהבחורות הרגשניות. אני יותר מאלו שכל כך לא עושות סצנות שזה יהפך להיות סצנה בפני עצמה, אבל בסופו של עיקרון אני שונאת לריב, אני שונאת קנאות ואני טיפוס שכלתן מדיי מכדי לאפשר לרגש להשתלט על התפקוד שלי.

את אוסף הברביות, למזלכם ולמזלי, זרקתי דווקא לפני כמה חודשים. מסתבר שהוא היה דחוס לו אי שם במעמקי הבויידם כך שגם זו לו התשובה.

סעיף ד' הוא הנכון - אני אוהבת להריח טוב ולהתמרח בהרבה קרם גוף וזה הכי כיף בעולם. הפינוק הרגעי הזה עם הריחות והמגע שתמיד כל כך נעימים. אין תחליף מבחינתי למריחת קרמים ריחניים אחרי מקלחת טובה.

 

7. אני הכי לא בחורה כי...

סעיף ב'. כמו שאמרנו, יש לי רישיון לאופנוע. כיום זה רישיון ל"עד 500 סמק" אבל ייתכן מאוד שאני אחליט לשדרג את הרישיון בסיום החורף הקרב ובא.

 

8. הנשיקה הראשונה של החתולה - מתי ואיפה?

אחח שאלה טובה. אחת ההברקות בשאלות פה שאין לי מושג איך עליתם על התשובה הנכונה אליה. התשובה היא ג' - בגיל 15, במסיבה מפוקפקת עם אלכוהול ובחור עלום שם.

גם הפעם, למרבה ההפתעה, מדובר באחד מערבי ההשתכרויות ההזויים עם הלונדונית ושאר מכרים של אותה תקופה. היינו אז במועדון ברחוב אלנבי שהיה מאוד אטרקטיבי באותה תקופה לצעירים שכמונו. "הקומה השניה" - מכרו שם אלכוהול בזול וכל הבחורות נכנסו בלי בעיה. זה בדיוק מה שהיינו צריכות וזה בדיוק מה שנהננו לעשות. תמיד כשהיינו רובצות שם בין כה וכה פגשנו את כל השכבה ככה שתמיד הרגשנו שיש מה לעשות שם. מפה לשם היינו משתכרות כאילו אין מחר, מתמרחות שפוכות לחלוטין על ספות ההתמזמזויות בחדר הצדדי ומרגישות את הסחרור של אדי האלכוהול מתקדם לעבר המוח.

אותו בחור, עלום שם, היה שפוך בדיוק כמוני. בשנות העשרים המוקדמות לחייו הוא רק רצה למזמז ולגרור למכונית שחנתה לא רחוק משם, לטענתו. אז אם כך הפעם הראשונה בה התנשקתי גם היתה הפעם הראשונה בה הציעו לי סטוץ' חפוז במושב האחורי. Well, nice שניים במכה.

אני לא עושה ביג דיל מהסיטואציה, שאגב נגמרה בדחיפה פראית של הבחור לאחר שניסה למזמז לי את הפטמה באגרסיביות; סה"כ אני ממש לא מהבחורות שמתעדות כרונולוגית כל צעד בהתפתחותן החברתית שלהן ואני לא מאלו שחייבות למצוא את "השיר שלנו" בכל קשר ולא מזיז לי בשיט שנקלעתי לסיטואציה לא רומנטית בעליל כדי להשתעשע בה עם המושג "נשיקה ראשונה".

אם אמרתי שמכל חוויה מתפתחים ולומדים אז גם הפעם זה היה המצב ולבטח תהיו סמוכים ובטוחים שהנשיקה הבאה כבר היתה הרבה יותר טובה וריגשית.

 

9. את השבוע המהורהר ביותר בחיי ביליתי ב:

אז התנדבתי בקיבוץ, נכון. והיו שם הררי סמים, גם נכון. אבל ענת ילדה טובה, לא נגעתי בסמים של הקיבוץ ככה שלא שם ביליתי בהירהורים על מהות החיים, אלא דווקא בתשובה שמצויה בסעיף ב' - בבי"ח לאחר שעצב הראייה שלי התבצק ונוצר חשש ממשי לראייה.

כתבתי על זה במקום ספציפי אחד בהיסטוריית הבלוג (שזכור לי עליו) וגם אז לא יותר מדיי. בזמנו הבטחתי לעצמי שאני אכתוב פוסט אחד רציני בנושא ועל כל מה שעבר לי בראש באותה תקופה. זה, כמו שאתם שמים לב, עדיין לא יצא לפועל אבל לבטח עוד יקרה מתישהו בעתיד.

מה שבטוח הוא שאותה תקופה, בפרט השבוע הראשון, גרמו לי להכיר בעובדות החיים הפשוטות. גרמו לי להעריך את היופי שבחיים, שבתפקוד, שבקיום. כל התובנות מאותה תקופה עוד מלוות אותי כיום והן הסיבה העיקרית לתשובה שניתנה בשאלה הראשונה. ועכשיו אתם יכולים גם להבין למה אני לחלוטין לא מצטערת או מיוסרת מכך שהייתי צריכה לעבור את אותן נסיבות.

 

10.  המשפט הכי פוגע / מעצבן ששמעתי בזמן מריבה / פרידה:

סעיף ג' - את היית פשרה בשבילי. מלכתחילה לא חשבתי שזה יעבוד. אהבתי את ההזדהות שהיו בתגובות שלכם. מסתבר שלא אני היחידה שחושבת שזה משפט נוראי והיה לי טוב לגלות את זה.

 

11. שאלת בונוס - רוב הסיכויים שהשריטה האלמונית על כף היד גרמה לי לחשוב על:

אין פה שאלה בכלל. בתקופת מבחנים כל דבר גורם לי לחשוב על ב' - סקס. אבל תודו שהשאלה היתה טובה ומכשילה, תודו... תודו...

 


 

בהמשך אולי יופיעו פה מספר תמונות מפתות... או שמא כבר בפוסט הבא. ולבנתיים מספיק... הגיע הזמן לחגוג קצת את סיום מועדי א'.


 

המשך ותמונות מפתות:

 

No. 1: חיפה זו העיר בה התודעתי לכך שבעולם יש הרבה יותר סוגים של חרקים ממה שיצא לי להכיר. הכי מדהימה היא העובדה שבכל ערב נכנס דרך החלון חרק מגושם אחר שמאיים על השלווה של השותפות. כראייה הבאתי את הירקרק הבא:

 

 

 

 

 

נורא חמודים הקטנים הירוקים האלו אבל לא כשהם מרוחים על הסיכומים שכל כך השקעתי בהם!

 

 

No. 2: הרכש החדש שלי לחדר במעונות. מתנה ממישהי מהוללת. ולא, לא מדובר בגראס. גבירותי ורבותי, לאות העובדה שהתחלתי לבשל כמו שפית דגולה פינקו אותי בלא פחות ולא יותר מעציץ בזיליקום ריחני ורענן.

 

 

 

עכשיו השאלה היא רק כמה זמן הבייבי הקטן יצליח לשרוד בלי מים וטיפול ראוי.

 

 

No. 3: גולת הכותרת, אם כבר עסקנו בבישולים, הן מאכל הגורמה שהחדש שאני כֹה מיומנת בהכנתו. הביקורות מהללות והתמונות? התמונות מפתות:

 

לפני:

 

 

לכל המפותים והמפותות; זה מתאבן אלוהי, מומלץ בחום לנסות - פטריות ממולאות גבינות:

 

 

(מילוי: ערבוב צפתית, בולגרית, מעט יוגורט ותיבול זעתר. מעל: בזיליקום, נגיעות רוזמרין ושמן זית)

 

לפני כמה ימים ידידה טובה אמרה לי שמי שמסרב לטעום מאכלים חדשים לא ידע מה זה טוב ועונג. לא לטעום זה לא לדעת ולא לדעת זה כמו לשכב עם קונדום במשך כל חייך.

אז בזאת נוכל לסכם ולהגיד- תנסו, תטעמו, תחוו. הכל במרחק נגיעה.

נכתב על ידי NineLives , 10/10/2007 18:07   בקטגוריות משעשע  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-17/10/2007 09:55
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)