לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כל יום לומדים משהו חדש

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

דיוקן עצמי


 

 

במסגרת התוכנית "כל מה שאת עושה אני יכולה גם" הלכתי בעקבות הפוסיקאט ועשיתי גם.....

 

בכך תרמתי את תרומתי לרייטינג של הוגת הרעיון. (יש אנשים שיש להם מזל - בדיוק חזר הקאונטר.....).

 

יום נפלא לכולם. (ובמיוחד לנוסעות לרומניה  ).

 

נכתב על ידי , 29/12/2004 08:38  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-6/1/2005 00:19
 



סיפורי סבא


אתמול היה יום הולדתו של סבא שלי. לו היה חי, היה בן 119. הוא נולד בשנת 1885. זה די מדהים, כשאני חושבת על זה... זכרתי אותו אתמול. התרכזתי בו ובזכרונות שלי. הבנתי שלמרות אהבתי הגדולה אליו, לא ממש היכרתי אותו. לא כמו את סבתא שלי. כפי שכבר כתבתי ביום הולדתה, ביליתי הרבה בביתם, בשנות חיי האנגליות. אני זוכרת היטב את כל גינוניו אבל אף פעם לא היתה לי שיחה ממש מעמיקה איתו. הוא סיפר לי רק סיפור אחד על כך שבצעירותו, הרים יד על אישה ובגלל זה פוטר מעבודתו. סיפור די מוזר לספר לנכדה אבל זה היה כדי להעביר מסר נגד אלימות. הוא אף פעם לא נראה לי בן אדם אלים. להיפך, היו לו גינונים של ילד קטן - איך שהוא היה משחק עם הכפית על יד השולחן - מקפיץ אותה באויר וכולנו אחריו עד שסבתא שלי היתה צורחת.... הוא היה סגור בעולמו - קורא ליד שולחן העבודה שלו ומגדל ורדים מופלאים בגינה. מסביב לגינה היו שיחי ורדים בשלל צבעים וריחות. פרחי ענק שעליהם היתה גאוותו. הוא היה מטייל איתי בגינה ומתגאה בהם. מרים אותי כדי שאוכל להריח.

אני מגדלת ורדים לזכרו.

נכתב על ידי , 28/12/2004 10:08  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-9/1/2005 12:46
 



חלום


ביום רביעי שעבר, באמצע הופעת הבלט, הסתכלה ביתי בעיניים מצועפות על הפרימה בלרינה ואמרה לי: "את מבינה שזה החלום שלי?" למחרת הודיעה לי שהיא מתכוונת לחזור לבלט. במוצאי שבת הודיעה לי שאחרי בית הספר היא נוסעת לחברה והולכת לשיעור ניסיון בחוג בלט שלה. אתמול הודיעה לי שמתאים לה והיא עוזבת את להקת המחול  ומצטרפת לבית הספר לבלט.

 

היא בת 11. עוד תשמעו עליה......

נכתב על ידי , 27/12/2004 10:37  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-28/12/2004 14:24
 



Merry Christmas


פעם, בזמנים אחרים, אולי אפילו בחיים אחרים, היתה ילדה אנגליה קטנה. דרלינג היה שמה. ילדה יהודייה בבית-ספר של גויים חברה בקבוצת מיעוטים. בעת תפילת הבוקר היה המיעוט מסתגר בחדר צדדי. למרות זאת, ידעה בע"פ את מילות התפילה “Thy kingdom come, thy will be done, on earth as it is in heaven….'.” . הטקסים הכי חגיגיים היו בחג המולד. אני זוכרת שכל תלמיד קיבל עט עם שמו חרוט עליו- גם היהודים והסינים. אבל ההיילייט של חג המולד היה ללא ספק עוגת החג ה- Christmas pudding שמה שאיפיין אותה, למרבית הזעזוע, היה שהיא נאפתה כאשר בתוכה מוחבאים מטבעות קטנים של שישה פני. רק השנה הבנתי כמה זה מזעזע ומסוכן. אני כבר לא מדברת על לשבור שן, אבל בקלות ניתן לבלוע מטבע כזה. על מה הם חשבו שם בהנהלה???? בכל אופן, כנראה שמפאת קמצנות, הרבה מטבעות לא היו שם. אני, בכל אופן, לא נתקלתי. למזלי. אבל זה נחשב מזל טוב מאד אם בחתיכת הפודינג שלך היה מטבע.

אולי בגלגול הבא.

 

 

(מי רוצה להתנשק איתי מתחת ל - mistletoe??)

 

A merry Christmas to all.

נכתב על ידי , 26/12/2004 00:21  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darling ב-29/12/2004 11:07
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 65

MSN:  darling




48,038

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarling אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darling ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)