לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אמא, רעיה, ואישה עובדת, נמצאת איפשהו באמצע החיים , ומנסה לשחזר את העונג ההוא של כתיבת יומן.

כינוי: 

בת: 63





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

ישרא כשדה מרעה.


פתאום לכולם יש פרות. וגם אני רוצה. אז בעקבות הטרנד החדש שמאפשר לכתוב את עצמך ולא אחרים (ותאמינו לי שגם זה לא בא לי בקלות) הינה אני מצטרפת לעדר.(את כל תולדות העדר וכל הקרדיטים הנחוצים תמצאו בשירשורים אצלו)

 יש לי שתי פרות - כבר שנתיים אני בונה להן את הרפת.

 יש לי שתי פרות - אבל החשמלאי המניאק לא חיבר אותן לחשמל.

 יש לי שתי פרות - ושתיהן חוזרות מאוחר ולא מתקשרות להודיע.

 יש לי שתי פרות - ובכל זאת אני מתה משעמום. 

 יש לי שתי פרות - ובקרוב אני מקווה שכבר יהיה להן דשא לרעות בו.

 יש לי שתי פרות - איך שהזמן טס רק אתמול הן היו עגלות.

 

ואחרון אחרון חביב מבית היוצר של החבצלת, לא הייתי גונבת אלא שבניגוד למקרה שלה אצלי זה גם נכון (חוץ מזה זה נורא הצחיק אותי אז אני לא מתאפקת) :

"יש לי שתי פרות - אופס זה רק אני והמראה." (חבצי את הגדולה מכולן)

נכתב על ידי , 18/10/2006 18:53  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



111,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)