לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

הסקתי שההתנסות הזאת בטח לטובתי


כשאקס-אקסטרימיסטית היתה קטנה, אחיה - שנהג לגעת בה - גם "סירסר" בה לטובת חבריו. כולם ידעו - כולם שתקו, גם עד עצם היום. הסיפור לקוח מבלוגה

 

Brothers in Arms

 

מפתיע, בא לי לכתוב על הכל רק לא על זה.

אבל יש דרך לעשות. והגיעה העת לעשותה.

 

נקרא לו יוהאן. גם במציאות השם של אחי דומה, כמו להכעיס, לשם של ג'וני שלי.

 

יוהאן (שם נורא, בחרתי) היה בן 13 ואני בת 8. ככה התרגלתי לספר את זה לעצמי למרות שאין לי מושג בני כמה היינו. אולי הוא היה בן 15 ואני בת 10. בגלל שבין הורינו שררו יחסים בלתי אפשריים, הוא ואני חלקנו את אותו חדר, בעוד שלהוריי היו חדרים נפרדים.

 

אני יושבת מול המחשב וחופנת את הראש בידיים. איך מספרים את זה?

 

הוא החתים אותי על מסמך. המסמך היה כתוב באותיות רוסיות אבל המילים היו בעברית. אם ההורים היו בטעות עולים על המסמך הזה הם לא היו מבינים את המילים העבריות, ואם מישהו שיודע עברית היה עולה על זה - הוא בכלל לא היה מצליח לקרוא. מהות המסמך היתה שאסור לי לספר. שהוא הולך להראות אותי, מפושקת. לחברים שלו, ושאני לא אספר על זה.

וכך היה.

כמה פעמים זה קרה? עם כמה אנשים? האם הם שילמו לו כסף? או אולי זה רק "הכבוד" שהניע אותו? הוא היה ילד לא מקובל. בולט ברוסיותו. מאות אלפי שנים מאוחר יותר הוא סיפר לי שהוא נאנס בילדותו. לא היתה לי אוזן לתת לו ובטח שלא כתף. למרות שיחסינו התייצבו בסופו של דבר, אני לא יכולה לדבר איתו על מה שעבר עליו. וגם לא על מה שעבר עלי. בגללי. הוא דווקא היה רוצה לדבר על זה. לא פעם הוא אמר שהוא מרגיש אשם.

 

ביניהם היו חברים קרובים שלו, ילדים של חברים של ההורים, היו גם סתם נערים מהשכונה. הם היו באים אלינו הביתה או קוראים לי למקלט, מחכים שאני אתפשט. אתיישב או אשכב. ומסתכלים. קצת נוגעים. מפשקים. שום דבר אלים, במובן האלים. זה היה מרגש במידה מסויימת. כל ההתעניינות הזו בי.

אחרי זה הייתי רואה את הנערים האלה בשלל הזדמנויות. הנושא מעולם לא הוזכר. אף אחד אף פעם לא בא ואמר מילה. זה לא מדוייק. למעשה יש אחד, בן של חברים של אמא, שבגיל 17, קצת לימד אותי מתמטיקה ולא הסכים לקחת כסף. הוא אמר שהוא מרגיש חייב לי. במובן של הפיצוי. בלי להזכיר את הנושא הזה ישירות. לקח לי שנים לקשר את זה. כל היתר שתקו ועודם שותקים. הם אנשים בני 40 כיום. יש להם ילדים, ילדות.

 

יוהאן היה נכנס אלי למיטה בלילה. מלטף אותי. מלקק אותי. משכנע או מאלץ אותי למצוץ לו. ולהתנשק איתו. זה היה מגעיל אבל לא נטול ריגוש. הרגשתי שזה משהו שההורים היו מתנגדים לו נחרצות ומאחר שהאויבים המרכזיים שלי היו ההורים, הסקתי שההתנסות הזו בטח לטובתי באיזשהו אופן. פעם אחת, כשההורים לא היו בבית, אחרי שהיתה התרחשות מיטתית כזו, הוא נכנס לאמבטיה. כבר אז באיזשהו אופן נראה לי שידעתי שהוא הולך לאונן. ביקשתי ממנו שיתן לי להכנס. הוא סירב. שאלתי למה. הוא ענה "בפרינציפ". שאלתי מה זה פרינציפ. הוא אמר (מעבר לדלת הסגורה) – "עיקרון". גם עיקרון היתה מילה שעוד לא הבנתי. אני מביאה את ההתרחשות הזו כאן כלשונה. כדי להסביר כמה קטנה הייתי. כמה לא מבינה. וכדי להמחיש לעצמי שהוא גם התעמר בי. רגע אחד מין, וברגע הבא – דחייה, ניכור והרחקה. רב הבילבול.

 

אני מרגישה אשמה.

 

אני יודעת שאני לא. אחרי שנים ארוכות של טיפול פסיכולוגי ועוד כל מיני טיפולים.

 

אני לא אשמה.

 

אולי אפילו אף אחד לא אשם.

אולי יוהאן. אולי האיש שאנס אותו. אולי האיש שאנס את האיש שאנס אותו.

 

לא אני. גם אם זה היה מרגש. גם אם נדמה לי לפעמים שאני הובלתי לזה - נגעלתי תוך כדי. האמביוולנטיות הזו כלפי מין נשארה. כמה פעמים זה קרה, אירועי המיטה האלה? אין לי מושג. 10? 20? 50? אני זוכרת בעיקר מין אוראלי. הוא יורד לי. ושואל כל הזמן אם זה טוב. אם אני נהנית. אין לי מושג מה עניתי לו. המון פעמים אמרתי לו להפסיק. ממש לא רציתי להתנשק איתו. ממש לא רציתי למצוץ לו. הוא אף פעם לא הפעיל עלי כוח אלים. אבל הוא כן הכריח אותי באיזשהו אופן. אני הייתי איסטניסטית כשהייתי קטנה. המחשבה על לשתות איתו מאותו ספל נראתה לי מזעזעת. לא רציתי להתנשק. לא רציתי למצוץ. לא רציתי, לא רציתי, לא רציתי.

 

הסיפור פורסם במדור מוטרדות של נענע - קשר השתיקה.


 

תרבות של מטרידים סדרתיים.

באדיבות רונית: הוטרדת מינית? ח"כ שרוני מקציב לך חודש. עכשיו ברצינות: אתם חושבים שהוא מתכוון שגם לגברים שהותקפו מינית יוקצב חודש? האם מישהו מחברי הכנסת מוכן להרים את הכפפה וליישם את החוק כנגד כל השתקנים שיודעים, רואים ושומעים - חלקם ח"כים בעצמם - על הטרדות ותקיפות אך לא מדווחים עליהן?

ויש כבר תגובה להצעה: כמו בימי הביניים.  

 

לסיפורים (אנא ציינו כינוי):

[email protected]

נכתב על ידי , 13/9/2006 14:15   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר, בהסכמה/בדרכי נועם, בין ילדים, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, ילדות נשכחת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -~-ANGEL-~- ב-20/12/2006 18:34



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)