לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חלומות


חלומות של אתמול הם
 שלהבות נרעדות
 לא יכול כל החושך
 לכבות.
  
 על מצע השלכת
החלומות מלחשים
 רק פרחים מיובשים דוהים
 בין הדפים.
  
 חלומות של אתמול...
  
 אל תסב את פניך
 אתה מלא דברים כמוסים
 אל תגיף את התריסים
חפש בין המילים
 
 חלומות של אתמול...
 
 שיר בדרך אליך
 נרקם בסבלנות אין קץ
 הן תיקח ותאמץ אותו
 אל לבבך
 
 חלומות של אתמול הם
 שלהבות.

 

היא נעשתה בעלת חלומות וזה הזכיר לי משהו....

לפני כ-3 שנים (וואוו כבר 3 שנים עברו.....) גיליתי אותו באתר חברה. את אהבת חיי הבלתי ממומשת. גיליתי שהוא גם גרוש...אני הייתי אז על הפנים מכל הבחינות..משפחתי היקרה כמובן. ואז חשבתי אולי הוא התקווה שלי, אולי עכשיו אשלים את מה שלא השלמתי בזמנו...

שלחתי לו, ולעוד כמה חברים שנותק הקשר מכל מיני סיבות בקשה לעדכון פרטים. אחד סרב לי ונעלבתי, אחת עדיין לא התייחסה ולא נעלבתי והוא מיד נענה לי ושלח את פרטיו. וואוו הייתי בעננים.

שלחתי לו אימייל עם מס הטלפון שלי. למחרת הוא התקשר. לא ציפיתי בחיי שלא ציפיתי. איזו הענות מהירה...חשבתי שיענה לי באי מייל...אולי זה היה מהר מידי.

לא הכרתי את קולו כשהוא התקשר. שוחחנו שעה ארוכה. שעה או שעתיים כאילו הכנסנו 30 שנה בשעתיים. הוא סיפר לי שהוא גרוש ועדיין המאבקים לא הסתיימו, היה להם בית גדול, הוא עזב את הבית ועומד לקנות דירה 4 חדרים, הוא עובד בבנק ויש לו משרה בכירה..הוא דיבר על עצמו בשפה כה רהוטה כמו איזו הצגת תכלית ושטף דיבורו היה קולח... הוא סיפר לי על אחיותיו, מה הן עושות היום, על ילדיו, על ספורט, נסיעות, מוזיקה, סרטים, התחלתי להזכר יותר לעומק בדמות שכה אהבתי...זכרתי שמאוד אהבתי את שטף דיבורו הקולח, את יכולת הביטוי המופלאה שלו, את חוש ההומור האינטליגנטי והכי התחברתי לטעמו המוזיקאלי. הוא היה פריק של מוזיקה, כל הזמן היה מדבר על מערכות סטריאו משוכללות קטעי מוזיקה מהממים...כמה שהיינו מתאימים....

אבל הוא סיפר לי שיש לו בת זוג ובגללה בעצם הוא התגרש.

אחכ הגיע תורי לדבר. אני לא אשת שיחה ודיבורי יוצא קטוע ומגומגם בעיקר כשהשיחה מתארכת ואין לי יותר מה לומר, או שיש דברים שאני לא רוצה לומר...מה יש לי בעצם לספר על עצמי? שאני גרושה? שאני מובטלת? שאני נמצאת במאבק מסובך עם משפחתי?

הייתי נרעשת כשהסתיימה השיחה...אבל הרגשתי שפקששתי...שמחתי שהוא התקשר מיד, וזכר את קולי מיד, חשבתי שאולי הייתי יותר משמעותית בשבילו ממה שנדמה היה לי..שאולי נפרדנו בטעות...אבל יש לו חברה...ובשביל זה הוא עזב את אשתו...האם זו המשכה של ידידות מופלאה או כאן זה יסתיים? אני יזמתי את ההתקשרות, הוא נענה עכשיו תורי?...לאט לאט התחלתי להרגיש מוזר....אהבת חיי הבלתי ממומשת...האם היא תתממש עכשיו?... זה נורא מוזר אבל אני לא רוצה שהיא תתממש, אין לי למה לשאוף יותר...

 

בלילות הבאים חלמתי עליו. 2 חלומות. בלילה הראשון הוא הופיע מולי כאיש קטן נמוך ורזה. הוא אמר לי שהוא לא מוכן להתחייב. היינו באיזה יריד במבואות חיפה, ובאיזה שלב חיפשתי את האוטו שלי ובכלל לא זכרתי איזה אוטו היה לי. זה שנגנב או זה שיש לי היום. בינתיים האיש נעלם. לא היה לי ממש איכפת מזה.

בלילה השני חלמתי שאני גרה ברחובות והזוגיות בינינו התחדשה. הפעם הוא היה נראה גברתן, איש גבוה, שרירי, עם פנים עדינות ועינים כחולות. הוא ישן בביתי, הילדים שאלו מי זה אמרתי ששש... הוא ישן והחלשתי את המוזיקה. פתאום הוא התחיל לבכות. הסתבר היה לי שהוא חולה נפש...הדבר היחידי שרציתי זה להפטר ממנו. בסופו של דבר הדפתי אותו החוצה.... החלום הזה הפחיד אותי...

מה רוצים להראות לי החלומות האלה?? אולי הם נתנו לי תשובה: הוא לא בשבילי. הוא לא מוכן להתחייב והוא מטורף...כמה יש כאן מן  האמת??

לא שמעתי לחלומות. יצרתי איתו קשר נוסף, הוא כבר לא זכר אותי, הוא סיפר שהוא עשה עיסקה גדולה והוא נוסע לטיול עם זוגתו.

הייתי ממש נבוכה....

מאז לא שמעתי ממנו.

 

 

 

 

 

זה עתה שמעתי שהרמטכל התפטר. האיש הפוליטי שבי מתעורר. יש לי בטן מלאה על הרמטכל...מחר...

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/1/2007 07:56   בקטגוריות חלומות, מיסטיקה, שירים שאני אוהבת, אהבה ויחסים, האיש ההוא  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/1/2007 07:59



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)