לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

חמישה דברים


כששין הטוב שלח לי הזמנה להצטרף למשחק (תוספת: וגם מרק, ומסתבר שגם דנדוש חסרת הבלוג) התברר שזה לא כל כך פשוט לספר לכם חמישה דברים שאתם לא יודעים עלי. קודם כל, מי שקרא את כל הבלוג יודע לא מעט. דבר שני, יש המון שטויות שאני מפזרת אודות עצמי בתגובות בישרא ומחוצה לו ושלישית כי את הדברים שעוד לא סיפרתי אני מעדיפה לשטח לפניכם כפוסטים ולא כאנקדוטות בנות שורה.


הסיגריה האהובה עלי היא אירופה ואני נוהגת לעשן בערך פעם בחודש.

בשתי הלידות שלי נערכתי לקראת לידת בית, כולל מיילדות, ובריכה בסלון. בשני המיקרים זה נגמר בבית החולים. לא מתחרטת על ההחלטה ללדת בבית - הייתי מנסה שוב. לא מצטערת על המעבר לבית החולים כי זה מה שהרגיש לי נכון. בשום שלב לא הרגשתי בסכנה.

היו לי שני רומאנים ארוכים עם בחורים שעבדו כמוכרים בחנויות תקליטים נחשבות, אחד מהם היה אהבה גדולה וטוטאלית. בנוסף היה לי עוד רומאן קטן עם מוכר תקליטים אחר. חוץ מהם היו זמר, שני גיטריסטים ומתופף. לא סופרת סטוצים אחרת נגיע לביג בנד. למרות כל האמור לעיל אני לא מסוגלת לשיר "יונתן הקטן" בלי שזה ישמע כמו "מי ימלל גבורות ישראל" אבל אני מכירה המון מוסיקה לא צפויה.

עד לפני שנתיים לא נגעתי בחומוס כי זה היה נראה לי מאכל אקזוטי מדי. המימרה השגורה בפי היתה: "חומוס טוב הוא חומוס מת". דברים השתנו מאז.

היתה תקופה קצרה שעבדתי בגביית חובות של אנשים שצרכו שירותים אסטרולוגיים בטלפון ולא שילמו. יצא לי לקבל מכתבי תודה מהנגבים. לעומת זה כשמכרתי מצבות - הלקוחות לא מתו עלי ....


ולמי נעביר את השרביט?

אידיום
לחשנית
מאמי
סימפוניה
דפיד


נכתב על ידי , 30/1/2007 17:34  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אקס-אקסטרימיסטית ב-19/4/2007 22:18




Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה




115,842

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)