לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2005

"השעות הטובות ביותר ביום שישי הן שעות הבוקר"


 

בכמה התחבטויות ויסורי מצפון אפשר להתחבט כשמחליטים פעם לוותר על השעה הקדושה של חדר הכושר ביום שישי בבוקר (להווי ידוע: אימון בבוקר יום שישי - תענוג) כדי לנסוע ולקחת את הבכור מרכבת מרכז, במקום הבעל שהרוס מעייפות וגם לתת הזדמנות נוספת לבן יקיר לי לנהוג במכונית בשעות הספורות בהן הוא נמצא בסוף השבוע?

 

די הרבה, מסתבר.

 

שלא לדבר על התחושה המוחשית כמעט כאילו מיד התלבשו עלי 10 ק"ג נוספים ,  באותו הרגע בו וויתרתי, מתוך הקרבה עילאית,  על חדר הכושר למען המטרה הטובה (ורק למען הסדר הטוב , ירשם נא שכבר הייתי לבושה למשעי בבגדי הספורטה הדוקיםה ואופנתיים ) .

ורק חסרה הזקנה שאעביר אותה בכוח  את הכביש כדי למלא את מכסת הדברים הטובים היומיים שלי...

 

אבל בסופו של דבר, נזפתי בעצמי כראוי, נסעתי בשעות הבוקר הנעימות (שהן השעות הטובות ביותר של יום שישי, כפי שציינה הקריינית בגלגל"צ והאיצה בנו להעיר את כל החברינו הישנים כדי שישתתפו איתנו בתענוג - ואני, כמעט וצלצלתי לחתולה כי חשבתי שעקב הצורך לברוח מצפורניה השלופות כבר אעשה את ריצת הבוקר שלי, אבל טלפון עצבני מהבכור שכבר חיכה לי ברכבת שינה את תוכניותי וויתרתי ) בכבישים הריקים, אספתי את הבכור, ועוד זכיתי לארוחת בוקר איתו וגם לשיחה נעימה ומעמיקה בעינייני אקטואליה ודיומא (הוא היה במצב רוח טוב, לשם שינוי, וגם איבד את המפתח אז לא היתה לו ברירה...).

 

וכדי להרגיש שבכל זאת ניצלתי כראוי ובאופן מועיל את שעות הבוקר של יום שישי, ביליתי זמן כפול בשיעורי האנגלית וגם השתלטתי באגרסיביות מה על השיחה בשיעור שדן (באנגלית!)  על הדברים שיש לדעתנו  לשפר במדינתנו הקטנה והמוקפת.

 

כך כיפרתי על יסורי המצפון של ביטול חדר הכושר והרווחתי ביושר את זכות השינה של שישי אחר הצהריים.

 

ורק לפני סיום, לאחר שלונקקתי אתמול בידי בכירות    אושיות    ישרא  (הפוסט הרלוונטי נמחק אבל עד אז, עשה את שלו ), שהעלו לי את הסטטיסטיקה היומית למספרים שכבר מזמן שכחתי איך הם נראים, חשבתי להמשיך במסורת שנפתחה ולהעלות סוגיה של

 

 "זה מול זה":

קליף מול אלביס (אלוהים! זה מצביע באופן ברור על גילי המופלג!).

ירדנה מול עופרה (גם זה לא יותר טוב).

ובסוף החלטתי:

 

הלו קיטי (חתולה יפאנית מתוקה) מול בנות הפאוורפאף (בובות אמריקאיות וורודות שמצילות את העולם בכל פעם מחדש).

 

זהו.

תנו לי חברים, תביאו לי אותה במאות תגובות לפוסט אחד.

 

 

שבת שלום חברים יקרים, גם השעות האחרות של יום שישי מתוקות הן...

נכתב על ידי , 5/8/2005 15:12  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-7/8/2005 22:51



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)