לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

שבת רומנטית וגשומה...


 

הגשם עושה את זה החשק להתכרבל קרוב קרוב...ולהתחממם

 

אני מאחלת לכם שבת טובה וחמימה קרוב קרוב לאנשים שאתם אוהבים

 

לפרוייקט של ח.ש.ת

 

לדעתי כולם כאן מיוחדים...♥כולם♥!

 

לאיריס  - שתגשים חלומות

לדפנה  - אהבה והשלמה

לביילע  - סיפוק והגשמת חלומות

לשדות - בריאות והגשמה

ליעלה - ים של אהבה

 

ולאילו שקצת נעלמו...שיחזרו!!! ♥

 

ולכל חבריי בישרא ובכלל..

אני מאחלת שבת מהבילה בחמין ובחברת אהובים ומשפחה

ובאוירה חמה !!!!!

....

 

וכמובן כמו תמיד מזמינה לאלבום התמונות שלי "גן עדן זה כאן"

 

 

 

*כלניות

*פריחת השקד

*הגשם מחלוני

(משהו מיוחד מהיום)

 

 

 

 

 

 

 

 

♥DAF♥

 

 

נכתב על ידי , 27/2/2009 18:44  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-2/3/2009 23:12
 



דובה


 

ביום שישי המחשב שבק

אולי זה היה וירוס אולי משהו אחר

אבל לא יכלתי לבקר כאן ...

העברנו את השבת מתחת לשמיכה כיאה לשבת חורפית ☻

 

הנושא החם בסופשבוע שעבר היה על מקור השם

ובכן אמא חשבה שיוולד לה בן, אז החלטה הייתה לקרוא לי "דוב"

אבל מכיוון שנולדתי בת , הרי לא יקראו לי "דובה" (אני חושבת שפעם סיפרתי)

אז קראו לי דפנה....זה כאילו קרובשכזה...דומה....

אני לא אהבתי את השם הזה, בכל ילדותי לא הכרתי ילדה אחת שקראו לה דפנה

רק איזו אישה אחת, שבאה פעם להתעניין בדירה לפני שעברנו, בערך כשהייתי בת 7.

ואז החלטתי שדפנה זה שם שמתאים רק למבוגרות וזה היה מבאס.

 

לפני כמה זמן כשטיילנו, נדמה לי בפסטיבל הזית, שמעתי אם קוראת לביתה הקטנה

"דפנה" "דפנה", הייתה זו ילדה כבת 3 זהובת שיער ומתולתלת מתוקה שכזו לאכול.

הבטתי בילדה וחייכתי לעצמי...

 

דפנה דווקא שם יפה ♥

 



 



(למדתי משהו מדפנה☺)

 

נכתב על ידי , 23/2/2009 22:17  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-27/2/2009 17:28
 



שבטובה


 

 

 

 

 



 

שבת קסומה

שבת גשומה

שבת מנוחה

שבת  טובה

לכולם



נכתב על ידי , 20/2/2009 09:19  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAF ב-23/2/2009 23:17
 



על הזוג המוזר...ופריחה



אתמול היינו אני ואמא בהצגה "הזוג המוזר" מאת ניל סיימון

האמת לא נפלתי, מי שאוהב את חוש ההומור של יצפאן  אין לי ספק שיצחק

אני פשוט נהנת לצאת עם אמא, לא אכחיש יש רגעים שצחקתי, אבל מכיוון שאני מכירה

גם את הסרט ...אני מעדיפה את המקור...

 

 "הזוג המוזר"

מאת: ניל סיימון
נוסח עברי: שמוליק לוי
בימוי: משה נאור

שני גברים גרושים אוסקר ופליקס(אלי יצפאן ויעקב כהן)  חולקים דירה משותפת.

האחד, מנהל אורח חיים פרוע ומבולגן.

השני, בעל אובססיה לסדר ולנקיון. החיכוך הבלתי נסבל בין שני הגברים,

מוליד קומדייה מצבים מוטרפת המובילה למסקנה כי גירושים זה לא פיקניק.

 

מתוך אתר הבימה קישור

 

The Odd Couple 

מחזה מאת ניל סיימון. שני חברים גרושים, אוסקר ופליקס, מנסים לתמוך איש ברעהו ע”י מעבר למגורים משותפים,

אך הבדלי אורחות חייהם מובילים להתנגשויות חוזרות ונשנות ולסיטואציות מצחיקות עד דמעות.

ואי אפשר להזכיר את הזוג המוזר בלי קצת הסטוריה

הזוג המוזר” במקור הופק עבור ברודווי.  ארט קארני גילם את פליקס ווולטר מטיו, את אוסקר.

מטיו המשיך בתפקידו גם שהוחלט להפיק את המחזה לסרט ואילו קארני דחה את ההצעה ובמקומו שיחק את התפקיד ג’ק למון.

הסרט שימר את התסריט המקורי, פחות או יותר, אך הורחב לאיזורים מעבר לדירה המשותפת ברחבי ניו-יורק.

הסרט הוקרן לראשונה בשנת 1968 ב”רדיו-סיטי מיוזיק הול”. הביקורות היו שנויות במחלוקת.

היתה אהדה כלפי המשחק של מטיו, אך לא לזה של למון. למרות זאת הסרט היה הצלחה קופתית אדירה.

ב-1970 התסריט קיבל את גילגולו השלישי והפך לסדרת טלויזיה שליוותה את חיינו במהלך שנות השבעים.

שלושים שנה מאוחר יותר הזוג המוזר והמקסים וולטר מטיו וג’ק למון שחקו שוב ב”זוג המוזר 2″.

הם שיתפו פעולה מספר פעמים לאורך הקריירה שלהם ותמיד נהנינו לחזור לצפות בהם.

שניהם כבר לא עימנו אבל נשארו הצחוקים, הפרצופים, הניגודים והסיטואציות האבסורדיות…

אין לי ספק שהסרט הרבה יותר מהנה ... איזה כיף להזכר!

 

מהסרט הראשון

 

 

מהסרט השני

 

(מתוך האתרBA עיניינים קישור)

 


 

 

בשבת טיילנו ב"שמורת אלוני אבא"וצילמתי פריחה...

כמובן מזמינה כמו תמיד לראות באלבום התמונות שלי.

 

"גן עדן זה כאן"

 

1. אלוני אבא "אנפות"

 

2.פריחה - צהוב

 

3. פריחה - סגול

 

ובקרוב עוד...

DAF

 

 



 

DAF

נכתב על ידי , 17/2/2009 21:26  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-19/2/2009 18:21
 



נער החידות מבומבי


 

כפי שתכננו קמנו אתמול מוקדם הלכנו לבחור

אח"כ אכלנו ארוחת בוקר של יום שבתון

ללי בד"כ מפנק בבוקר חופשי  בארוחת בוקר מושקעת!

ויצאנו לקניון במטרה לראות סרט אבל... לא הכל הלך על מי מנוחות,

ביום שכזה לך תמצא חניה, אחרי שכבר מצאנו חניה, הלכנו לקנות כרטיס,

אבל ל"יס-מן" כבר אזלו הכרטיסים.  טוב.... מה מתאים לנו ולילד בן 12 וחצי.

החלטנו להיכנס לסרט שבמילא תכננו לראות  "נער החידות מבומבי"

 

סרט המבוסס על ספר "נער החידות מבומבי" של הסופר הודי ויקאס סווארופ,

אך לפי מה שקראתי על הספר יש  מוטיבים דומים וזה לא ממש אותה עלילה

אפילו השמות שונים.

לי הוא בזכיר סיפור אחר מזמן אחר...טום סוייר ההודי

 

תחילה חששתי שהבן הצעיר לא ייהנה ושהסיפור יהיה כבד עליו

אבל טעיתי, אני שמחה שהוא ראה את הסרט,

צורת חיים אחרת, מקום אחר, ילדים שגדלים  ביתמות ועוני, תרבות שונה, השרדות אמיתית.

 

Slumdog Millionaire

 

.

 

הוא דווקא התרשם מהסרט

 

 

הסרט בנוי היטב, מרגש ומעניין!

 

ממליצה בחום!

 

 

 

נכתב על ידי , 11/2/2009 21:14  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-18/2/2009 07:38
 



ניטע לנו ממשלה


 

את חג ט"ו בשבט, כבר זזלתי אתמול

אצל גיסתי...היה טעים!

אבל זה משששששמין....

 

מחר יום שבתון

הבוס שאל אם אנחנו באים?....

אההההה?????

כולם יהיו בשבתון ואני בעבודה?

כאילו דה?

 

סליחה אבל אין מצב!!!!

 

על הבוקר אני יורדת באומגה לקלפי....

....הקלפי ממש מעבר לכביש....

 

לנטוע פיתקית בתיבה...

 

ואח"כ כמו כל עם ישראל נחגוג ביום חורפי בקניון!!!!!

ונראה כנראה את "יס-מן" ונצחק...

 

ואח"כ נראה איך תצמח לנו ממשלה_ ואיזה פירות היא תניב...

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2009 20:19  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/2/2009 21:44
 



סופשבוע נפלא! ו...! NEVER SAY NEVER


תודה לאילנה מצוות ישרא וטליק שהתייחסו ברצינות לרעיון של ספר מתכונים

אני מקווה שהוא יניב בקרוב פירות... (וירקות ושאר מטעמים) ושנראה בקרוב

את ספר המתכונים של ישרא  על עמוד הדף הראשי.

 

 

אני חושבת שזה יהיה מאוד נחמד וייחודי!!!!

 

 

אתמול היינו אני ואמא בהצגת תיאטרון, קומדיה חביבה הנקראת-

קישור) * "סוף שבוע עם תום" מאת בן לוין, תום הוא ילד בן 11 לאמא היוצאת עם החבר החדש שלה לסופ"ש

ומשאירה את תום אצל חברתה העו"ד ובעלה שהוא תסריטאי כושל ולהם אין ילדים,

הם צריכים להשגיח על הילד  ולא ממש יודעים כיצד.  בסופו של דבר הילד בן ה-11

מלמד אותם כמה דברים שהם לא ידעו על עצמם...

 

(קישור לאתר בית לסין)

 

צחקנו נהננו והיה מאוד נחמד...

 

 

לאחרונה אני לא מספרת על הדיאטה שלי

כי אני פשוט לא יורדת, אפילו עליתי קצת.

אני לא מפסיקה ללכת לקבוצת תמיכה,

זה נותן כח לפחות לשמור על מה שהשגתי עד כה....

וכמובן שיש לי כוונות עוד להוריד עוד....אני רוצה להיות חתיכה

בבר מצווה של הבן הצעיר  

 

שישבת הגיע וכמובן שאני אוהבת שישישבת

רק אני מעדיפה שהוא יהיה שמשי

נכון שאנחנו צריכים גשם!... ולא אכפת לי שירד כל השבוע כשאני במשרד גשם,

כל הזמן! .... אבל בשישבת כשאני ביום מנוחה אני רוצה שהוא יהיה שמשי!

 

...בא לי מאוד לטייל!

 

 

 

סופשבוע נפלא

 

 

דררה

תקריב של תמונה שצילמתי מחלון ביתי

 

DAF

 


NEVER SAY NEVER

 

סליחה אבל מוטו שלי...

 

כתבתי כבר כתגובה בכמה פוסטים שהעלו את הנושא

ובחרתי בתגובה הזו....

 

יש לי כלכך הרבה אף פעמים...

שהרשימה יכולה להגיע לשמיים ובחזרה.

חלק מהם רשמתם אתם, וחלק מהם רשמו אחרים,

וחלק מהם...פשוט שלי.

מה שצריך לקרות, קורה... ומה שארצה שיקרה, יקרה

ומה שלא ארצה אף פעם לעשות, פשוט לא אעשה!!!

ומה שישאר בגדר חלום...אז... לחלום זה גם טוב!

לכן עד שלא אהיה בדמי יומי האחרון...לא אומר אף פעם.....

 

אני יכולה לשתף אתכם באף פעם אחד....

אף פעם לא ראיתם אצלי את מספר הכניסות למטה,

וזה גם ממש לא העיניין אצלי!

 

שמחה להיות כאן, שמחה שפגשתי כאן אתכם

שמחה שאתם אוהבים להיות כאן אצלי ואיתי

 

שבת שלום לכם ידידיי

 

נכתב על ידי , 5/2/2009 23:10  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-9/2/2009 23:03
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)