לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

dhanjahganjahland


זוקפת כפופים מתירה אסורים מלבישה ערומים פוקחת עוורים

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חמישה דברים


טוב, אם אידיום, שרה הקודמת, יונת הסלע ודרורית מתעקשות, אז אני אנסה. מצד אחד, זה מאוד קל כי אתם לא יודעים עלי כמעט כלום, מצד שני, הדברים העסייסים יותר כוללים ניים-דרופינג ברמות בזויות, בואו נראה איך מתמרנים:

1. בגיל שמונה-עשרה קבוצה שמשחקת היום בליגת העל הציעה לי חוזה מקצועני בתור שוער. הודיתי להם על האמון, והסברתי שבשנים הקרובות אני בכל זאת מעדיף להתרכז בסקס, סמים ורוק'נ'רול. אחרי זה לא נגעתי בכדור 12 שנה. רק שנים אחר כך, כשגיליתי שוב ושוב שאני מאותגר פרנסתית, התחלתי לחשוב שאולי עשיתי טעות.

2. אחרי כמעט שני עשורים של מאותגרות פרנסתית בלתי סבירה, לקחתי אקסטה לילה אחד עם סקא וקוזני. אחרי שהתמלאתי באהבה, פניתי לקב"ה: "מה נהיה עם הפרנסה? אני מרגיש שאני עושה הכל נכון עכשיו, אוהב, מנגן, חי את ההווה. למה הקושי הנוסף הזה. אולי די?"
כשחזרתי הביתה חיכו לי במזכירה ארבע הצעות עבודה, בהן אחת שהתאימה לי כמו כפפה ליד - כתיבת שטויות על כדורגל. העבודה הזאת מפרנסת אותי בהנאה גדולה בשבע השנים האחרונות, (תודה, אבא), בלי לפגוע בדברים האחרים שחשובים לי, (שכוללים, לשמחתי, גם סקס סמים ורוק'נ'רול.)

3. אחרי שהייתי חודשיים וחצי בצבא - מהם חודשיים וחצי בכלא 6 - ראש אכ"א האלוף מ.נ. זימן אותי לפגישה. העלו אותי על מדי א', הסיעו אותי לקריה, והכניסו אותי לחדר שלו. הוא ישב מאחורי השולחן והביט בי בכניסה.
טוראי, הוא שאל, למה אתה לא מצדיע לי?
המפקד, עניתי, אני חבוש. ניטלה ממני זכות ההצדעה.
אני מאשר לך באופן חד פעמי להצדיע לי.
תודה, המפקד.
אחרי שיחה של שעה הוא הציע לי ללכת לקורס קצינים, בטענה שצה"ל זקוק לקצינים כמוני. הודיתי לו על מה שהוא הבין כמחמאה. לא אמרתי לו שבינתיים אני בכל זאת מעדיף את הכיוון של סקס סמים ורוק'נ'רול.

4. התקליט הראשון שלי מכר 432 עותקים. הוא נקטל קשות, ובצדק. הביקורת החיובית הראשונה עליו הופיעה חמש שנים אחרי שיצא, והביקורת החיובית השנייה - פאקן 18 שנה אחרי שהוא יצא. זה עדיין לא הופך אותו לתקליט טוב, אבל זה בכל זאת נעים.

5. כשהייתי בן 20 אמרו לי שאני דומה למיק ג'אגר, (נכון! כן! כן!), או לג'ים מוריסון (נכון! אותו סקס אפיל כמו ג'אגר, אבל עם כל האינטלקטואליה) או לדייויד בואי (לא יודע על סמך מה, אבל מי אני שאתנגד). כיום אומרים לי בעיקר שאני דומה לפרופסור מ"בחזרה לעתיד".



נכתב על ידי , 31/1/2007 19:31   בקטגוריות מי אני, אמונה, כדורגל  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א' (הקוקיז כבר בסדר) ב-14/2/2007 12:05



כינוי: 

בן: 63




24,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתחזק של דנג'ה-גנג'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתחזק של דנג'ה-גנג'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)