לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

היום יומולדת


 

האיש שבא לסדר את מתקן הכביסה אמר לי לפני לכתו פעמיים ושלוש: "טוב, יש לך את מספר הטלפון שלי". מה לכל הרוחות אני צריכה להבין מזה? שמצאתי חן בעיניו ואם בא לי להשתרלל הוא פנוי להובלה או שאני יודעת איך להשיג אותו והיה והמתקן מחליט לחתוך חבלים? וזה לא שהיה עולה בדעתי להשתרלל איתו, או בלשונה הציורית של דנה מודן "גם עם מקל לא הייתי נוגעת בו" אבל בכל זאת, בגילי המופלג זה כבר צורך בסיסי לקבל איזה התייחסות מגבר, לדעת שגבר כלשהו על הפלנטה הזאת עדיין מוצא אותי מושכת (ועכשיו כולם במקהלה "מה את מדברת פוסיקט, את סקסית בטירוף").

 

היום יומולדת. החגיגות התחילו כבר ביום רביעי. הנסיכה לקחה אותי לראות את נינט אהובתי הנצחית בזאפה (איזה מחווה מקסים, נכון? ואת אבא שלה היא לקחה ביום שישי לשמוע את שלום חנוך). ביום שישי החלטתי לתפוס את השור בקרניו ויצאתי לקניון. חזרתי עם תיק ושני זוגות נעליים. בחצות הפתיעו אותי שמאלנצ'יק וג'וניור עם עוגה מזוקקת, בלונים ושמפניה* ועכשיו אני בדרך לארוחת בוקר מושחתת עם שתי  חברות טובות ולאחריה אקח את עצמי ליום כיף שיכלול סרט, תערוכת שעונים, קניות ופדיקור. בסוף הערב ממתינה לי חבורה של אנשים אהובים נורא לעשות לי שמח.

 

LET THE CELEBRATIONS BEGIN

 

*אני: "וואו, איזה הפתעה, איפה החבאתם את העוגה? במקרר של חיימקה"?

 ג'וניור: "יאפ, וזה לא הדבר היחיד שהחבאנו שם".

 אני (בהתרגשות): "באמת? מה עוד"?

 ג'וניור (בקול של קריין פרסומות מתלהב): "ובכן גברתי, בקומה השלישית ממתינה לך מכונית משפחתית  מהודרת..."

נכתב על ידי , 17/6/2007 10:43  
2140 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)