לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מבצעים והנחות



דודינקא, עבדו עלינו. אתמול בעיתון היה קופון הנחה לשלמה המלך ושלמי הסנדלר ובאותו מחיר שאנחנו שילמנו מקבלים גם קפה ועוגה. אני מרגישה מנוצלת.

אז כקונטרה אני רוצה לשלוח אתכם ידידיי לרוץ ולנצל את ה- spaweek, עשרה מרכזי ספא שמעניקים מסאג'ים מענגים במחיר סמלי של 169.- ש"ח עד לסוף השבוע הזה.  מקורות יודעי דבר מספרים שהמסאג' בספא amour בהרצליה אלוהי, בעיקר אם אתם מפקידים את עצמכם בידיו של מיקי ואילו העינוג בזאוספא קצת טירוני (תשאלו את חבצלת).  ברצוני להספיק ולבדוק עד סוף השבוע את הזנספא שברעננה ואולי אולי, אם יתאפשר, לחזור שוב אל בין ידיו המסוקסות של המיקי.

בבוקרו של שבת נפגשתי עם ידיד טוב, הנושא בתואר החבר האומואי הראשון שלי לארוחת בוקר בגיליז שבנמל ת"א. לאחר שזללנו וסבאנו להתפקע יצאנו לטייל מעט בנמל ומה מאד הופתעתי לגלות את הטיילת החדשה והמאממת שנפרשה לה שם מבלי שהרגשתי. בחיי, ממש חוצלארץ. לאורכה ורוחבה של הטיילת נפתחו מלאן מקומות חדשים שעד עכשיו רק קראתי עליהם במדורי הרכילות. תוך כדי הליכה מנומנמת מיפיתי את כל ההוז & הוז והרגשתי כמעט מעודכנת.

מאוחר יותר, אחרי השקיעה, עפופי יסורי מצפון (שוב לא עשינו כלום עם הילדים) גררנו את ג'וניור ופאנטה שינשמו גם הם קצת אויר. הכיוון הפעם היה שדרות רוטשילד, לדעתי, השדרה היפה ביותר בת"א. הלכנו לנו כה וכה, מתענגים מהאוויר הצח ומעוברי האורח החינניים ולבסוף קנינו כריך ושתיה באחד הקיוסקים, התיישבנו על ספסל מול מסך הענק של פאסטיס ונהנינו מההצגה של מקסיקו.

אחרי כל מתיחת עצמות כזאת אני מבטיחה לעצמי שמעתה והילך אעשה זאת לפחות פעמיים בשבוע אבל אז מבלי להרגיש מגיע החורף והמוטיבציה שלי נגמרת.

 

 

*גם אני יצאתי רזה במצלמה של הדודה:

 

 

 

לפחות מהברך ומטה.

נכתב על ידי , 27/6/2006 17:38   בקטגוריות בשירות הציבור, אוכלים שותים מבלים, שניים במחיר אחד  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)